۵۵۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

به بهانه سومین سال روز درگذشت زنده یاد خسرو شکیبایی

مشایخی: چهره همیشه معصوم شکیبایی

یک بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به اینکه هنرمند زمانی ماندگار می شود که با هنرش خاطره ای را برای مردم ثبت کند، هنر شکیبایی را خاطره ای دانست که هرگز رنگ تکرار نمی گیرد.

یک بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به اینکه هنرمند زمانی ماندگار می شود که با هنرش خاطره ای را برای مردم ثبت کند، هنر شکیبایی را خاطره ای دانست که هرگز رنگ تکرار نمی گیرد.

جمشید مشایخی گفت: وقتی نام خسرو در هر جمعی به میان می آید، می توان تصویر چهره همیشه معصوم و صادق او را در چشم و دل هر ایرانی دید و به همین سبب است که من همواره گفته ام اکثر هنرمندان میهمانان عرصه هنر هستند اما شکیبایی جزو استثناهایی بود که همواره میزبانی مطمئن و شایسته برای هنر و هنرمندان بود.

وی افزود: هنر هر هنرمند زمانی جاودان می شود که از حرف خارج شود و رنگ عمل به خود بگیرد و با این نگاه است که یک هنرمند بازیگر می تواند خاطره ای را برای مخاطبانش بسازد و آنها را جذب خود کند. اما به هر حال خاطرات به مرور زمان تکراری می شوند و رنگ و بوی اصلی خود را از دست می دهند، مگر خاطرات جاویدان. هنر خسرو شکیبایی خاطره ای بود که هرگز رنگ تکرار به خود نخواهد گرفت.

مشایخی: چهره همیشه معصوم شکیبایی

بازیگر فیلم «کاغذ بی خط» با تاکید بر این نکته که نگاه خسرو شکیبایی به هنر نگاهی ارزشی بود و او هیچگاه به فکر مسائل مالی در هنر بازیگری نبود، تصریح کرد: مخاطبان ما انسان هایی فوق العاده باهوش هستند و وقتی عشق هنرمندی را به هنر صادقانه و به دور از هرگونه نگاه مادی می بینند، احترام و ارادتشان را به آن هنرمند تا همیشه نو و تازه نگه می دارند و برای همین است که خسرو شکیبایی در بین تمام مردم از محبوبیت و احترام خاصی برخوردار است و خواهد بود.

مشایخی در پایان گفت: هر وقت به خسرو و شکیبایی هایش در سینمای ایران فکر می کنم، بهترین تعریفی که می توانم از او ارائه دهم این بیت از حافظ شیرازی است که گفته: «گر در سرت هوای وصال است حافظا، باید که خاک درگه اهل هنر شوی!»

منبع: خبرگزاری سینمای ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مشایخی: چهره همیشه معصوم شکیبایی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج