۵۵۰۹۲۷
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

آقای روحانی، برخی ها عصبانی شدن شما را دوست دارند!

این روزها لحن رئیس دولت اندکی به عصبانیت متمایل شده است، عصبانیتی که اردوی رقیب را دست افشان و پای کوبان خواهد کرد. این همان نقطه آغاز تحولاتی است که احساس را بر منطق و عقلانیت سیطره خواهد بخشید.

منصور مظفری در آفتاب یزد نوشت:سخت است. در یک کلام باید گفت و پذیرفت که زیر بار فشار انتقادات بی‌اصل و اساس، نیش و کنایه‌ها‌، فرافکنی‌ها، بداخلاقی‌ها‌ و خلاصه انواع و اقسام بی مرامی‌ها‌ صبرکردن و خم به ابرو نیاوردن سخت است!
انسان است دیگر، یک جایی ممکن است کم بیاورد. یک جایی ممکن است آستانه تحملش تمام شود. اصلا ممکن است دچار نوعی حق ناشناسی و گونه‌ای ناسپاسی‌ها‌یی شود که امان او را ببرد(!)همه این‌ها‌ درست اما روحانی یک چهره ناآزموده و کارنابلد و بی‌تجربه نیست. رئیس دولت یازدهم و رئیس دولت آتی از پیچ و خم باری به هر جهت،ناگهان قبای ریاست جمهوری بر تن نکرده که بر عکس ذره ذره طی طریق کرده و آن گاه که در خود آن مقدار توانایی برای سنگ زیرین آسیاب شدن دیده قدم در میدان مبارزات انتخاباتی برای سکونتی هشت ساله در پاستور گذارده است.
این که در پس چندین انتقاد و برخی ناملایمات چین به ابرو و گره در پیشانی افکند که نمی‌شود، آن هم کسی که حمایتی ۲۴میلیونی پشت سر خود می‌بیند که اگر درایت بیشتری وزارت کشور نشینان به خرج داده بودند چه بسا به ۲۷ و بالاتر نیز رسیده بود!
این روزها شاهدیم و گواهی می‌دهیم که فضا، فضای دور شده از اخلاق و مبارزات سالم سیاسی است. گواهی می‌دهیم که در شرایط عادی تحمل یک در ده هزار این همه فشار هم ناممکن است اما از دکتر حسن روحانی انتظار بیشتری داریم.
این روزها لحن رئیس دولت اندکی به عصبانیت متمایل شده است، عصبانیتی که اردوی رقیب را دست افشان و پای کوبان خواهد کرد. این همان نقطه آغاز تحولاتی است که احساس را بر منطق و عقلانیت سیطره خواهد بخشید. این همان رفتاری است که دیکته شده از سوی جناح شکست‌خورده در انتخابات است واگرنه سیل انتقادات بی پایه از رئیس دولتی که مردم با استقبالی گرم مجددا به وی اعتماد نمودند از طبیعی نیز طبیعی تر است.
آقای روحانی!
دائما یکسان نماند حال دوران... را که شنیده اید؟ مردم با امید و اعتماد پای صندوق‌ها‌ حاضر شدند و با اختیار و طیب خاطر نام شما را بر برگه‌ها‌ی اخذ رای نوشتند پس به احترام 24 میلیون نفری که شما را برگزیدند و آن بقیه‌ای که یا شرکت نکردند یا نامی به‌جز حسن روحانی روی برگه‌ها‌ی رای نوشته‌اند دل قوی دارید، آرام باشید و اجازه ندهید عصبانیتی که با اعتدال و اصلاحات بیگانه است گریبان شما را بگیرد!
آرام باشید و مطمئن که راهی که در پیش گرفته‌اید آن اندازه مورد اطمینان مردم قدرشناس ایران اسلامی بوده که پرشورتر از خرداد 92 آن حماسه را تکرار کردند.
آقای روحانی! عصبانی نباشید... لطفا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی دوستت داریم٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪ تاکور شود دشمن تو

    • محمد سلطان

      هنوز هضم شکست انتخاباتی برای عده ای سخت است وباور ناپذیر وآنهایی که عرصه را بر روحانی تنگ کرده اند وبا نیش وکنایه باعث آزردگی ایشان میشوند همان کسانی هستند که مقاصد شوم وملیدشان را در انتخابات که هدف رسیدن به قدرت بود را از دست داده اند واحساس بی کسی میکنند! امیدوارم اخلاق اسلامی بار دیگر به دولتمردان برگردد تا بتوانند به مردم خدمت کنند،

    • بدون نام

      مثل کوه پشتیبان دکترروحانی خواهیم بود تا بدخواهان مردم و انحصارطلبان شکست خورده درانتخابات راه به جایی نبرند . مایوس کردن دکتر روحانی و ۲۴ میلیون طرفدار ایشان ، خیال باطلی ست .

    • بدون نام

      وصیت هاشمی ، حمایت از روحانی تا ۱۴۰۰

    • لیلی

      درود درود درود بر روحانی

    • بدون نام

      فعلا که باید محصولات برجام 1 را درو کنیم : تحریم روی تحریم و جری تر شدن دشمن

    • بدون نام

      آخی ، عصبانی نشی دکی جون ، پوستت خرابمیشه

    • ارتین

      تا ۱۴۰۰با من خخخخخ
      ۱۴۰۰ هم میبینیم باز هی نگه من اینو نگفتم اوووونو
      گفتم.....مرده وحرفش..... ما از خدامونه پیشرفت کنیم
      بعضی یه جور رفتار میکنن انگار ما از آفریقا اومدیم..دشمن خونی کشورمونیم.... سربلندی وعزت خواسته همه ماست

    • مازندران

      آقاى محمد سلطان
      نه كسى دراين انتخابات پيروزشد ونه كسى درانتخابات شكست خورد به گفته رهبرمون پيروز اين انتخابات ملت عزيز ايران هستن
      درضمن ما شكست نخورديم ما فقط انتقاد ميكنيم
      اگه زحمتى نيست براتون و واقعا بيطرفين نظرمو چاپ كنين

      .
      .
      .
      .#فداييان رهبر

      والسلام. نامه تمام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج