جاباما
۵۵۱۱۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فولکس پولو ۲۰۱۸ معرفی شد

پولو نخستین بار در سال ۱۹۵۷ بر روی خط تولید فولکس واگن رفت و تاکنون ۵ نسل متفاوت از آن معرفی شده بود. اما فولکس بالاخره از نسل ششم این خودروی محبوب هم پرده برداری کرد.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کمپانی آلمانی فولکس واگن رسما از Polo مدل ۲۰۱۸ رونمایی کرد که ششمین نسل از این خودروی محبوب به‌شمار می‌رود.
فولکس پولو 2018 معرفی شد

پولو نخستین بار در سال ۱۹۵۷ بر روی خط تولید فولکس واگن رفت و تاکنون ۵ نسل متفاوت از آن معرفی شده بود. اما فولکس بالاخره از نسل ششم این خودروی محبوب هم پرده برداری کرد.

پولو ۲۰۱۸ از هر جهت نسبت به نسل قبلی بهبود پیدا کرده است و البته ابعاد آن هم بزرگ‌تر شده‌اند به شکلی که فضای بار آن با افزایش ۲۵ درصدی اکنون به۳۵۱ لیتر می‌رسد که رقم قابل قبولی است.
فولکس پولو 2018 معرفی شد

فولکس واگن برای کاهش هزینه ساخت این محصول، از پلتفرم جدید خود با نام MQB استفاده کرده است تا تکنولوژی‌های بیشتری را در آن بگنجاند.

از جمله امکانات پولو می‌توانیم به سیستم کروز کنترل خودکار، دستیار ترمز اضطراری، چراغ‌های LED و تشخیص نقطه کور اشاره کنیم. در داخل هم یک نمایشگر ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است. برای نخستین بار در پولو، ویژگی سوار شدن و استارت زدن بدون کلید هم حضور دارد.
فولکس پولو 2018 معرفی شد

در زمینه طراحی پولو اصالت خود را حفظ کرده و هنوز هم به راحتی قابل تشخیص است اما تغییراتی هم بر روی آن اعمال شده است. به طور کلی پولو ۲۰۱۸ را می‌توان یک فیس لیفت دانست نه یک محصول کاملا جدید. یکی از نقاط قوت بدنه نسخه جدید یک خط بسیار دقیق است از چراغ‌های راهنمای جلو تا چراغ‌های عقب کشیده شده است. چرخ‌های ۱۶ اینچی هم به بهتر شدن ظاهر خودرو کمک می‌کنند.

اگر از جلو به پولو نگاه کنیم، متوجه ظاهر عضلانی‌تر آن می‌شویم که دلیل اصلی آن عرض خودرو است که نسبت به قبل ۷ سانتی متر افزایش یافته البته خطوط برجسته و هدفمند و نیز جلو پنجره کرومی که به چراغ‌های LED متصل می‌شود هم چندان بی تاثیر نبوده‌اند.
فولکس پولو 2018 معرفی شد

در بخش طراحی داخلی هم فولکس ظاهر خوبی را برای مشتریان تدارک دیده است و داشبورد اکنون بسیار زیباتر از قبل به نظر می‌رسد. برای نخستین بار در پولو شاهد استفاده از نمایشگر فعال هستیم که می‌توان با کلیدهای بر روی فرمان آن را کنترل کرد. به علاوه صندلی‌های اسپرت و سیستم صوتی ۳۰۰ واتی سفر راحت و دلچسبی را برای سرنشینان رقم می‌زنند. در مجموع پولو جدید در بحث فضای داخلی بهتر از رقبای حاضر در این سگمنت عمل می‌کند.
فولکس پولو 2018 معرفی شد

پولو با ۹ موتور گوناگون عرضه می‌شود که همگی با استاندارد یورو ۶ سازگار هستند. طیف گسترده‌ای از موتورهای دیزلی برای این خودرو قابل انتخاب است از جمله موتور ۱.۰ لیتری با ۶۵ اسب بخار قدرت، موتور کاملا جدید ۱.۵ لیتری با ۱۵۰ اسب بخار قدرت، و موتور ۱.۶ لیتری با دو خروجی ۸۰ و ۹۵ اسب بخاری.

فولکس برای طرفداران خودروهای عملکردی هم خبرهای خوبی دارد. نسخه GTi از این خودرو، از موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ بهره می‌گیرد که قادر است ۲۰۰ اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد.

انتظار می‌رود این خودرو از ژانویه ۲۰۱۸ و با قیمت ۱۳ هزار دلار در نسخه پایه به دست خریداران برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج