جاباما
۵۵۱۵۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۱۱ میلیون بازدیدکننده برای دیزنی لند شانگهای

دیزنی لند شانگهای در نخستین سال آغاز به کار خود، موفق به جذب بیش از ۱۱ میلیون بازدیدکننده شده است.

وب سایت آی ‌سینما: دیزنی لند شانگهای در نخستین سال آغاز به کار خود، موفق به جذب بیش از ۱۱ میلیون بازدیدکننده شده است. دیروز (جمعه)، باب آیگر رییس و مدیرعامل کمپانی دیزنی که برای شرکت در جشن نخستین سالگرد افتتاح منطقه تفریحی دیزنی شانگهای به چین سفر کرده است، این خبر را اعلام کرد. پارک سرگرمی دیزنی لند بخشی از منطقه تفریحی این کمپانی در شرق دور به شمار می‌رود. ساخت این پارک سرگرمی با سرمایه‌گذاری مشترک دولت شهر شانگهای انجام گرفته و نزدیک به ۵.۵ میلیارد دلار صرف تامین هزینه‌های احداث این پروژه شده است.
11 میلیون بازدیدکننده برای دیزنی لند شانگهای

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، این نخستین‌بار است که چنین مجموعه تفریحی عظیمی در خاک چین و با مشارکت یک کمپانی خارجی احداث می‌شود. پنج‌شنبه گذشته، نسخه ماندارین زبان نمایش موزیکال «شیر شاه» به نفع خیریه‌ای چینی روی صحنه رفت. اواسط ماه پیش، دیزنی اعلام کرد دیزنی لند شانگهای در ۱۱ ماهه نخست آغاز به کار خود موفق به جذب دست‌کم ۱۰ میلیون بازدیدکننده شده است. این رقم بازدیدهای زمستانی از پارک سرگرمی دیزنی را نیز در شامل می‌شود. اگرچه دیزنی گمانه‌زنی کارشناسانش درباره شمار بازدیدکنندگان یک سال نخست را علنی نکرده بود، اما شریک تجاری این کمپانی در برآورد تقریبی خود، بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون بازدیدکننده را پیش‌بینی کرده بود.

باب چاپک مدیر مناطق تفریحی و پارک‌های والت دیزنی ضمن تایید این آمار و ارقام گفته است: «این رقم بسیار سریع‌تر از خوش‌بینانه‌ترین پیش‌بینی‌های ما حاصل شده است.» این در حالی است که به طور همزمان و به طرزی اجتناب‌ناپذیر، پارک معروف دیزنی بارها و بارها از سوی ساکنان محلی و رسانه‌های چینی مورد انتقاد قرار گرفته است. معطلی بیش از حد در صف‌های خرید بلیت و غذاهای زیادی گرانقیمت، بخش اصلی انتقادها را در برمی‌گیرند.

دیزنی لند شانگهای پیشاپیش در شرف توسعه و افزودن بخش‌های جدید است. احداث «توی استوری لند» جدید - به عنوان هفتمین پارک مشابه - از نوامبر گذشته آغاز شده و قرار است در سال ۲۰۱۸ افتتاح شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج