۵۵۱۶۲۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

Microsoft Surface جدید غیر قابل تعمیر است!

در اتفاقی عجیب iFixit برای لپ تاپ مایکروسافت سرفیس امتیاز صفر از ده داده است. این شرکت در امتیاز داده شده توضیح داده است که این لپ تاپ باز نمی شود و قابل تعمیر نیست! بدون خراب کردن و از بین بردن بدنه آن، نمی توانید وارد آن شده و تعمیرات لازم را انجام دهید.

وب سایت کلیک: همین چند روز پیش بود که مایکروسافت از لپ تاپ های جدید و زیبای Microsoft Surface رونمایی کرد. همه بررسی ها و شواهد از انقلاب بزرگی در کیفیت، طراحی و کارایی لپ تاپ حکایت داشت تا اینکه iFixit گزارشی از این لپ تاپ تهیه کرد.
Microsoft Surface جدید غیر قابل تعمیر است!

مایکروسافت در مقالات و خبرهای مختلف مشخصات سخت افزاری و جزئیات سخت افزارهای آنرا مورد بررسی قرار داد و تصاویر آنرا نیز منتشر کرد ولی تا زمان رونمایی به iFixit اطلاعی نداد. iFixit معتبرترین شرکت تعمیر و بررسی سخت افزاری است که آیفون و پلی استیشن را نیز پشتیبانی می کند. این شرکت برای همه محصولات مورد تایید خود امتیاز سخت افزاری و قابلیت تعمیر لحاظ می کند و برای همه آنها دفترچه ها و ابزارهای تعمیر ارائه می کند.

در اتفاقی عجیب iFixit برای لپ تاپ مایکروسافت سرفیس امتیاز صفر از ده داده است. این شرکت در امتیاز داده شده توضیح داده است که این لپ تاپ باز نمی شود و قابل تعمیر نیست! بدون خراب کردن و از بین بردن بدنه آن، نمی توانید وارد آن شده و تعمیرات لازم را انجام دهید.

آی فیکس ایت توضیح داده است که مطمئنا تازه کارها بدنه آنرا از بین خواهند برد و بدون ایجاد خرابی و خراش نمی توانند آنرا باز کنند. مشکل جدی تر در بدنه این است که در لولاهای این لپ تاپ از پلاستیک فشرده استفاده شده است که حتی در صورت دقت بسیار زیاد در باز کردن، نمی توان آنرا به حالت اولیه برگرداند. این پلاستیک فشرده هم به راحتی قابل تهیه حتی در بازارهای دیگر نیست.

iFixit تصاویری از یک سرفیس باز شده را نیز منتشر کرده است که نشان می دهد همه درزها از بین رفته و پرس های داخلی آن خراب شده است. جالب اینکه این شرکت به همه توصیه کرده که از چاقوی نوک تیز برای باز کردن استفاده کنند و البته هیچ تضمین و راه دقیقی برای باز کردن بدون خرابی نیز ارائه نکرده است.

این شرکت اعلام کرده است که حتی با اغماض هم نمی توانستیم امتیاز ۱ از ۱۰ به این لپ تاپ بدهیم. در تعبیر جالب این لپ تاپ به یک هندوانه در بسته تشبیه شده که باز کردن، تعمیر و بستن آن با انسان نیست و فقط خدا می داند در آن چه خبر است و خودش می تواند کمک کند!

Microsoft Surface از سال ۲۰۱۲ که در بازار محصولات جدید سخت افزاری لپ تاپ و تبلت وارد شده است، جز در مورد Surface RT، در مورد بقیه محصولات خود امتیاز بالایی بدست آورده است. این امتیازها هم به دلیل نوآوری، هم قابلیت های سخت افزاری و کیفیت طراحی است و هم قابلیت های پشتیبانی و نگهداری داده شده است. با این حال این شرکت در اقدامی عجیب، در محصول جذاب جدید خود اقدام به تولید محصولی کرده است که iFixit و هیچ شرکت تعمیر و پشتیبانی دیگری نمی تواند تضمینی برای آن ارائه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج