جاباما
۵۵۱۹۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اسکیت بورد تازه کاران ساخته شد

یک استارت آپ با استفاده از هوش مصنوعی، کنترل از راه دور و پدهای حسگر اسکیت بوردی ساخته که به کاربر کمک می کند طی ۵ دقیقه اسکیت سواری بیاموزد!

خبرگزاری مهر: یک استارت آپ با استفاده از هوش مصنوعی، کنترل از راه دور و پدهای حسگر اسکیت بوردی ساخته که به کاربر کمک می کند طی ۵ دقیقه اسکیت سواری بیاموزد!
اسکیت بورد تازه کاران ساخته شد

به نقل از نیواطلس استارت آپ نیویورکی Walnutt آخرین نمونه این اسکیت بوردهای پیشرفته را ساخته که با استفاده از هوش مصنوعی، کنترل از راه دور و پدهای حسگر به کاربر کمک می کند راحت تر اسکیت سواری کند.

ایده اصلی ورای این طرح آن است که به اسکیت سواران تازه کار کمک می کند، سریع تر تعادل خود را حفظ کنند. شرکت سازنده این اسکیت بورد که Spectra نام گرفته ادعا می کند هر کاربر می تواند در ۵ دقیقه اسکیت سواری را بیاموزد.
اسکیت بورد تازه کاران ساخته شد

دلیل سهولت یادگیری نیز سیستم سه بعدی کنترل وضعیت بدن است. این سیستم شامل مجموعه ای از پیکانها در لبه های اسکیت است که فشار را حس می کند. با خم شدن کاربر به جلو، اسکیت حرکت می کند و هنگامیکه کاربر بدن خود را به عقب می کشد، از سرعت آن کاسته می شود. جالب آنکه کاربر می تواند با بلندکردن انگشتان پایش، ترمز دستگاه را فعال کند.

داخل این اسکیت حسگرهای ژیروسکوپ نیز وجود دارد که با حسگرهای فشار و هوش مصنوعی به کار رفته در آن حرکات بدن را ردیابی می کند. به این ترتیب اسکیت سواری ایمن و راحت تری را برای کاربر خود فراهم می کند.
اسکیت بورد تازه کاران ساخته شد

این اسکیت بورد همچنین دارای یک اپلیکیشن است و کاربر می تواند مسیرهای اسکیت سواری، تغییر سرعت، کنترل وضعیت باتری را به طور واقعی رصد کند.

اسپکترا در چهار مدل مختلف عرضه می شود. هم اکنون اسپکترا سیلور که دارای بدنه ای از جنس فیبر کربن- منیزیم است به قیمت ۱۹۹ دلار پیش فروش می شود. این اسکیت بورد می تواند با سرعت ۳۳.۸ کیلومتر برساعت حرکت کند و وزن آن ۷ کیلوگرم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج