جاباما
۵۵۲۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیت‌ الله جنتی: مردم قدر این آزادی را بدانند

دبیر شورای نگهبان گفت:‌ توصیه من به مردم عزیزمان این است که قدر این نعمت آزادی که خدا به آنها داده است را بدانند و بدانند که به برکت انقلاب اسلامی و روح امام بزرگوار و وجود رهبری عزیزمان امام خامنه‌ای، خدا منتی برسرشان گذاشته که می‌توانند آزادنه به هر کسی که می‌خواهند رای دهند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای نگهبان گفت:‌ توصیه من به مردم عزیزمان این است که قدر این نعمت آزادی که خدا به آنها داده است را بدانند و بدانند که به برکت انقلاب اسلامی و روح امام بزرگوار و وجود رهبری عزیزمان امام خامنه‌ای، خدا منتی برسرشان گذاشته که می‌توانند آزادنه به هر کسی که می‌خواهند رای دهند .

آیت‌الله احمد جنتی پس از شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انداختن رای خود به صندوق رای‌گیری در جمع خبرنگاران گفت: توصیه من به مردم عزیزمان این است که قدر این نعمت آزادی که خدا به آنها داده است را بدانند و بدانند که به برکت انقلاب اسلامی و روح امام بزرگوار و وجود رهبری عزیزمان امام خامنه‌ای، خدا منتی برسرشان گذاشته که می‌توانند آزادنه به هر کسی که می‌خواهند رای دهند و می‌توانند در همه مراسم رای‌گیری در شورای شهر، ریاست جمهوری و مجلس شرکت کنند و رای خود را بدهند.

جنتی اظهار کرد: مردم باید وظیفه خود بدانند که رای را در اولین فرصت درصندوق بریزند و بدانند که رای‌شان دشمن را کاملا می‌شکند.

وی گفت: رای دادن یک انگشت زدن بیشتر نیست، ولی این انگشت در چشم آمریکا و اسرائیل فرو می‌رود. واقعا اینطور است و ما ادعا نمی‌کنیم زیرا آنها نشسته‌اند که ببینند یک روزی مردم در پای صندوق‌ها کمتر حاضر می‌شوند و جشن بگیرند و بگویند که جمهوری اسلامی دارد سقوط می‌کند و مشروعیت ندارد.

دبیر شورای نگهبان گفت: سفارش من به نامزد‌های محترم هم این است که هرکدام که رای می‌آورند قدر این مردمی را که به آنها رای می‌دهند را بدانند و بدانند که این‌ها از طرف مردم مامور برای خدمتند. لذا خدمت صادقانه کنند، جریان سیاسی بازی نکنند و آنچه غیرصلاح مردم است را درنظر بگیرند.

جنتی ادامه داد: کسی که رای می‌آورد باید شب و روز نشناسد مخصوصا در این شرایط که کار سنگین است و مردم مشکلات اقتصادی، سیاسی و ... دارند. همچنین این فرد باید هرکسی که باصداقت کار می‌کند را به کار گیرند و به مردم خدمت کنند واجراشان را از خدا بخواهند.

وی اظهار کرد: ناظران نیز باید نظارت دقیق داشته باشند تا قانون به طور دقیق اجرا شود که آرای مردم سالم به صندوق رفته و سالم از صندوق بیرون آید و تا زمان شمارش آرا همراه صندوق‌ها باشند.

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم به نظارت شورای نگهبان اعتماد دارند و این اعتماد از سوی مردم باید بیشتر شود و ناظرین با کمال رشادت اعلام کنند انتخابات سالم برگزار شده و سلامت رای مردم و انتخابات را تضمین کنند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج