۵۵۲۲۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آمادگی شورولت کوروت ۲۰۱۸ برای مسابقه لمانز

شورولت قصد دارد مدل جدید کوروت را برای مسابقه ۲۴ ساعته لمانز آماده کند. پیش از این تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شد و حالا وقت رونمایی این خودرو رسیده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: شورولت قصد دارد مدل جدید کوروت را برای مسابقه ۲۴ ساعته لمانز آماده کند. پیش از این تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شد و حالا وقت رونمایی این خودرو رسیده است.
آمادگی شورولت کوروت 2018 برای مسابقه لمانز

وقتی که صحبت از مسابقه ۲۴ ساعته لمانز به میان می‌آید، می‌دانیم با یک خودرو قدرتمند روبرو هستیم. خودرویی که نه تنها از نظر توان موتوری قدرتمند است، بلکه می‌تواند در برابر شرایط سخت و استفاده یک روز تمام، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. بنابراین مدل جدید کوروت از هر دو منظر بسیار توانمند است.
آمادگی شورولت کوروت 2018 برای مسابقه لمانز

گفته می‌شود که یک پیشرانه سوپرشارژ ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۶٫۲ لیتر، این آمریکایی مغرور را همراهی می‌کند که توانایی تولید ۷۰۰ اسب‌بخار را دارد. به لطف پکیج Z۰۷، این خودرو آیرودینامیک بالاتری نسبت به پکیج Z۰۶ دارد و همین ویژگی باعث حفظ راندمان خروجی آن شده است.
آمادگی شورولت کوروت 2018 برای مسابقه لمانز
این پکیج‌ها در حقیقت به تریم داخلی، ظاهر خارجی و تجهیزات ویژه مربوط می‌شود؛ به‌طور مثال آیرودینامیک بهتر، ترمزهای پریمیوم و سرامیکی، تایرهای مخصوص پیست و اسپلیتر جلویی بزرگ‌تر از ویژگی‌های این پکیج محسوب می‌شود.
آمادگی شورولت کوروت 2018 برای مسابقه لمانز

عکس‌های جاسوسی، به خوبی می‌تواند آیرودینامیک بی‌نظیر این آمریکایی هیجان‌انگیز را به ما نشان دهد. تا امروز هفت نسل از مدل کوروت معرفی و عرضه شده است. اولین نسل آن که با کد C۱ شناخته می‌شود که از سال ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۲ میلادی تولید شد.
آمادگی شورولت کوروت 2018 برای مسابقه لمانز
آخرین نسل گوروت که هفتمین اتاق این سری است، با کد C7 معرفی شده و تولید آن از سال ۲۰۱۴ تا امروز ادامه دارد. به نظر می‌رسد که شورولت در حال حاضر تصمیم به معرفی نسل جدید کوروت را در سر ندارد و با معرفی مدل قدرتمند ZR1 با پکیج Z07 به جنگ مدعیان برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج