۵۵۲۳۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل ۲

تا به امروز طرح خاصی از پیکسل های بعدی منتشر شده است و مشخص نیست گوگل قرار است گوشی های جدید خود را با چه ظاهری وارد بازار کند.اما اکنون DBS Concept، یک طراحی مفهومی از گوگل پیکسل ۲ را منتشر کرده است که مطمئنا باعث به وجد آمدن کاربران میشود.

مجله سخت افزار: سال گذشته اولین سری از گوشی های پیکسل خود را معرفی و روانه ی بازار کرد که دارای نقاط قوت متعددی از جمله مجهز بودن به یک دوربین بسیار قدرتمند بودند اما نمیشد طراحی پیکسل ها را از جمله مشخصات مثبت این دستگاه ها به شمار آورد. بنابراین انتظار میرود گوگل در نسل جدید زبان طراحی پیکسل ها را متحول کند و با گوشی های به مراتب زیباتری روبرو باشیم.
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2
تا به امروز طرح خاصی از پیکسل های بعدی منتشر شده است و مشخص نیست گوگل قرار است گوشی های جدید خود را با چه ظاهری وارد بازار کند.اما اکنون DBS Concept، یک طراحی مفهومی از گوگل پیکسل 2 را منتشر کرده است که مطمئنا باعث به وجد آمدن کاربران میشود.
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2

در این طرح مفهومی، بدنه ی دستگاه از شیشه و فلز تشکیل شده است و دارای ظاهری بسیار زیبا است. حاشیه های نمایشگر یکی از نقاط ضعف طراحی پیکسل های فعلی است که در این طرح کاملا از میان رفته است و مطمئنا این ویژگی باعث زیبایی هر چه بیشتر یک گوشی هوشمند میشود.
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2
مکان قرار گیری سنسور اثر انگشت دست نخورده باقی مانده و مانند پیکسل های نسل اول در پشت دستگاه قرار گرفته است. علاوه بر این در این طراحی پیکسل 2 به یک دوربین دوگانه ی عمودی مجهز شده است و در نهایت لوگوی گوگل که به صورت زیبایی در پائین پشت دستگاه قابل رویت است.
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2

از جمله مشخصات فنی این دستگاه مفهومی نیز باید به نمایشگر ۵.۷ اینچی با پنل امولد و رزولوشن QHD، پردازنده ی هشت هسته ای، حافظه ی رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و استاندارد IP۶۸ اشاره کرد. اندروید O نیز بر روی این دستگاه به صورت فرضی نصب شده است.
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2
پیکسل 2 در این تصاویر دارای ضخامتی بسیار کم است و این چیزیست که بیشتر در طراحی های مفهومی شاهد آن هستیم. برای کم کردن ضخامت، طراح مجبور به حذف جک 3.5 میلی متری هدفون نیز بوده است. در حالی که زیبایی این طراحی غیر قابل انکار است، شوربختانه با اطمینان میتوان گفت که پیکسل 2 دقیقا بدین شکل نخواهد بود. اما مطمئنا آرزوی بسیاری از کاربران است که گوشی های بعدی گوگل و حتی دیگر سازندگان از چنین ظاهر و مشخصاتی برخوردار باشند.
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2
طراحی مفهومی فوق‌العاده از گوگل پیکسل 2
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج