۵۵۲۳۹۷
۱ نظر
۵۱۷۵
۱ نظر
۵۱۷۵
پ

خطرناک‌ترین حیوانات ایالات متحده

بسیاری از این‌ها در برابر انسان آرام و خجالتی هستند. اما تعداد زیادی از حیوانات هستند که می‌توانند برای انسان خطرناک باشند.

برترین ها: ایالات متحده زیستگاه طیف گسترده و متنوعی از حیوانات است. بسیاری از این‌ها در برابر انسان آرام و خجالتی هستند. اما تعداد زیادی از حیوانات هستند که می‌توانند برای انسان خطرناک باشند. این حیوانات معمولا برای دفاع از خود حمله می‌کنند، اما همیشه باید در ارتباط با آن‌ها مراقب باشید.

عقرب

عقرب‌ها در جنوب شرقی آمریکا بسیار رایج هستند. آن‌ها انواع گوناگونی دارند، اما خطرناک ترینشان عقرب بارک نام دارد که سمی‌ترین نیش عقرب را دارد و می‌تواند انسان را از پا درآورد.
خطرناک‌ترین حیوانات ایالات متحده
عنکبوت‌ها

در این مورد منظور ما دو نژاد خاص عنکبوت است. اولین گروه که مشهورتر نیز هستند عقرب بیوه سیاه است. این عقرب می‌تواند برای انسان مرگبار باشد، اما پادزهر آن به راحتی در دسترس است. عنکبوت منزوی قهوه‌ای نوع دیگر این عنکبوت‌های خطرناک است که نیش آن باعث آسیب و از بین رفتن بافت می‌شود.

خطرناک‌ترین حیوانات ایالات متحده
خرس‌ها‌

می‌خواهیم درباره بزرگترین حیوانات خطرناک صحبت کنیم. خرس‌های گریزلی یکی از وحشی‌ترین خرس‌های باقی مانده هستند که به راحتی می‌توانند استخوان‌های شما را بشکنند و حتی انسان را بکشند. خوشبختانه همه خرس‌های امریکا وحشی نیستند. خرس‌های سیاه اغلب بسیار ترسو هستند و در مقابله با چیزهای بد یا فرار می‌کنند یا از درخت بالا می‌روند.
خطرناک‌ترین حیوانات ایالات متحده
تمساح‌ها

تمساح‌ها برای انسان حیوانات خطرناکی به شمار می‌روند. آن‌ها در آب زندگی می‌کنند بااین حال اگر در خشکی هستید هم سعی کنید زیاد به لبه آب نزدیک نشوید. تمساح وقتی طعمه خود را گاز می‌گیرد به سختی به او اجازه فرار می‌دهد. قدرت فک آن‌ها باورنکردنی است.
خطرناک‌ترین حیوانات ایالات متحده
کوگار

هیچ حیوانی برای کوهنوردان خطرناک‌تر از گربه وحشی کوگار وجود ندارد. بیشتر اوقات آن‌ها شما را تنها می‌گذارند، اما معمولا حدود یک حمله در سال دارند. بااین حال شما می‌توانید او را کنترل کنید. فقط باید آن‌ها را بترسانید و از حالت تهاجمی خارج کرده و در حالت دفاعی قرار دهید. وقتی کوگار در حالت دفاعی قرار بگیرد فرار می‌کند؛ بنابراین داد بزنید، اگر چیزی در دست دارید به سمت او پرتاب کنید، به چشمانش زل بزنید و او را وادار به فرار کنید.
خطرناک‌ترین حیوانات ایالات متحده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      شاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج