۵۵۲۴۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سونی برنامه‌اش را برای «سینمای پاک» تغییر داد

کمپانی سونی پیکچرز برنامه ای طراحی کرده بود که بر مبنای آن، در کنار فروش فیلم اصلی، نسخه ای بدون صحنه های غیر اخلاقی، خشونت شدید و بی ادبی های کلامی یا اصطلاحا «پاک و خانوادگی» از فیلم های خودش را به خطوط هواپیمایی و شبکه نمایش خانگی عرضه کند اما اعتراضات فیلمسازان باعث شد این شرکت پر حاشیه از تصمیم خودش عقب نشینی کند.

خبرگزاری تسنیم: کمپانی سونی پیکچرز برنامه ای طراحی کرده بود که بر مبنای آن، در کنار فروش فیلم اصلی، نسخه ای بدون صحنه های غیر اخلاقی، خشونت شدید و بی ادبی های کلامی یا اصطلاحا «پاک و خانوادگی» از فیلم های خودش را به خطوط هواپیمایی و شبکه نمایش خانگی عرضه کند اما اعتراضات فیلمسازان باعث شد این شرکت پر حاشیه از تصمیم خودش عقب نشینی کند.
سونی برنامه‌اش را برای «سینمای پاک» تغییر داد
این کمپانی در طول این ماه اقدام به عرضه نسخه پاک تعدادی از فیلم های خودش هم کرد اما اعتراض سازندگان، باعث شد مجبور شود تا از تصمیم خودش عقب نشینی کند. نفر اول آدام مک کی بود که به سونی اعتراض کرد. او که دو تا از فیلم هایش در برنامه شرکت برای پاک سازی قرار گرفته بود، از طریق نماینده خودش اعلام کرد که اصلا در جریان چنین کاری از سوی سونی نبوده. همین طور ست روگن کمدین فیلم های بزرگسال آمریکا هم با پیامی توییتری خواست که این اقدام متوقف شود. جود آپتو هم دیگر کارگردانی بود که در صفحه شبکه اجتماعیش به این اقدام انتقاد کرد.

پس از این انتقادات بود که کمپانی سونی از تصمیم خودش عقب نشینی کرد اعلام داشت فقط فیلم های پاک کارگردان هایی عرضه می شود که مایل به این کار باشند. آپتو حتی به این هم اعتراض کرد و گفت که نمی خواهد جزوی از این برنامه باشد. انجمن صنفی کارگردانان آمریکا هم با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام خشنودی از این که کمپانی سونی «متوجه اشتباهش در این زمینه» شده از این شرکت خواست تا نگرفتن مجوز از سوی کارگردان ها، عرضه فیلم های پاک را متوقف کند.

نکته جالب این است که مخالفان این طرح در حالی به اسم ضربه نخوردن به آثار هنری برای فیلمسازان، حق بی احترامی، نشان دادن صحنه های غیر اخلاقی و خشونت بی حد و مرز قایل هستند که هیچ کدام برای خانواده ها، این حق را قایل نیستند که بتوانند فرزندانشان را در آرامش و بدون قرار گرفتن میان سیلاب بی اخلاقی های هالیوود تربیت کنند. حتی با وجود این که عرضه فیلم های پاک هیچ تاثیری روی عرضه نسخه های اصلی فیلم ها هم ندارد. ظاهرا حقوق بشر، رسانه و هنرمندانی که حق آزادی های جنسی را برای انسان ها قایل هستند، هیچ حقی برای زندگی «پاک و خانوادگی» قایل نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج