۵۵۲۵۰۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حمله موشکی ایران به داعش با هماهنگی عراق بود

رئیس کمیسیون پارلمانی روابط خارجی عراق ضمن حمایت از هر نوع فعالیت نظامی که هدف آن تضعیف تروریست‌ها است، گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های داعش در سوریه که از طریق مرزهای هوایی عراق صورت گرفت با هماهنگی و اطلاع اتاق هماهنگی میان ایران، عراق، روسیه و سوریه بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون پارلمانی روابط خارجی عراق ضمن حمایت از هر نوع فعالیت نظامی که هدف آن تضعیف تروریست‌ها است، گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های داعش در سوریه که از طریق مرزهای هوایی عراق صورت گرفت با هماهنگی و اطلاع اتاق هماهنگی میان ایران، عراق، روسیه و سوریه بود.

عبدالباری زیباری، رئیس کمیسیون پارلمانی روابط خارجه عراق گفت: کمیسیون پارلمانی روابط خارجه عراق از هر تلاشی که هدف آن تضعیف گروهک تروریستی داعش است، حمایت می‌کند و حملات موشکی ایران به پایگاه‌های داعش در خاک سوریه با هماهنگی و اطلاع اتاق هماهنگی مشترک میان ایران، عراق، روسیه و سوریه بود.

وی در ادامه گفت: به دلیل وجود خطوط پرواز نظامی و غیرنظامی، پرتاب موشک از طریق حریم هوایی عراق بدون وجود چنین هماهنگی‌هایی امکان‌پذیر نیست و پرواز هوایی نظامی و غیرنظامی در این منطقه زیاد است و برای جلوگیری از به وجود آمدن حوادث و اتفاقات این هماهنگی‌ها لازم است.

سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در آخرین دقایق روز یک‌شنبه ۲۸ خرداد ماه در پاسخ به اقدامات تروریستی داعش در تهران، پایگاه‌ها و مقر داعش در دیرالزور سوریه را مورد حمله قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      درود بر شیران ایران زمین. برای حفظ سلامتی این شیران و سپاه با سلابت و ارتش غیور و سلامتی رهبر عزیزمان با هم یه صلوات میفرستیم. راه شهيدان ادامه دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج