۵۵۲۸۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ال جی به صورت رسمی از +G۶ رونمایی کرد

از چندین ماه پیش شایعه شده بود که ال جی قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی G۶ خود را به بازار عرضه کند. اکنون صحت این شایعات تایید شده است و ال جی به صورت رسمی از عضو جدید خانواده G۶ خود که +G۶ نام دارد رونمایی کرده است.

وب سایت تک شات: از چندین ماه پیش شایعه شده بود که ال جی قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی G۶ خود را به بازار عرضه کند. اکنون صحت این شایعات تایید شده است و ال جی به صورت رسمی از عضو جدید خانواده G۶ خود که +G۶ نام دارد رونمایی کرده است.
ال جی به صورت رسمی از +G6 رونمایی کرد

همان طور که در شایعات آمده بود +G۶ جدید تفاوت چندانی با نسخه قبلی این گوشی ندارد. گفته می‌شد که حافظه داخلی یکی از مهم ترین تمایزهای این دو گوشی خواهد بود و اکنون مشخص شده که این پیش بینی حقیقت دارد زیرا این گوشی اکنون با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز قابل خریداری است.

ال جی هم چنین مدعی شده است که کیفیت صدای گوشی جدید خود را افزایش داده و آن را به هدفون‌های B&O Play و فناوری Hi-Fi Quad DAC ۳۲ بیتی مجهز کرده است. با این حال این تفاوت‌های انگشت شمار نتوانسته جی ۶ پلاس را چندان نسبت به جی ۶ متمایز کند. هر دو گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز هستند این در حالی است که بسیاری از کاربران منتظر ارتقای این تراشه به اسنپدراگون ۸۳۵ بودند.

در هر حال آن دسته از افرادی که به دنبال خرید یک گوشی با برند ال جی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ هستند می‌توانند امیدوار باشند زیرا قرار است این شرکت به زودی از گوشی V۳۰ رونمایی کند که احتمالا به جدیدترین قطعات سخت افزاری مجهز خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج