۵۵۲۸۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بنچمارک‌ها از باتری HTC U۱۱: یک پرچمدار واقعی

HTC U۱۱ پرچمدار ۵.۵ اینچی اچ‌تی‌سی با طراحی خیره کننده ای است که یکی از بهترین دوربین های حال حاضر را در میان گوشی های پرچمدار دارد. اما عمر باتری این گوشی چطور است؟

مجله سخت افزار: HTC U۱۱ پرچمدار ۵.۵ اینچی اچ‌تی‌سی با طراحی خیره کننده ای است که یکی از بهترین دوربین های حال حاضر را در میان گوشی های پرچمدار دارد. اما عمر باتری این گوشی چطور است؟ U۱۱ باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که در مقایسه با گوشی های دیگر با این ظرفیت باتری، سایز کوچکتری دارد. همچنین پردازنده آن اسنپدراگون ۸۳۵ است که در مقایسه با بقیه جدیدتر و کارآمدتر است. با این ترکیب فوق العاده باید دید که طول عمر باتری این گوشی چگونه است؟
بنچمارک‌ها از باتری HTC U11: یک پرچمدار واقعی

مسلماً شما هم از نتایج مقایسه تحت تأثیر قرار گرفتید. به طور قابل تحسینی تست استاندارد وبسایت Phonearena در آن برای سنجش طول عمر باتری روشنایی صفحه گوشی را بر روی ۲۰۰ نیت، که مناسب برای استفاده در محیط داخلی است، تنظیم میکنند. این گوشی در این تست ۹ ساعت و ۳ دقیقه روشن ماند. این یعنی گوشی UTC U۱۱ می تواند تقریباً از تمام گوشی های پرچمدار بازار پیشی گیرد.
بنچمارک‌ها از باتری HTC U11: یک پرچمدار واقعی
تنها آیفون 7 پلاس به لطف سیستم عامل و مرورگر بهینه سافاری توانست با 9 ساعت و 5 دقیقه جایگاه بهتری نسبت به U11 داشته باشد. با این حال در مقایسه با گوشی ها اندرویدی این گوشی بی رقیب ظاهر شد. اما با توجه به اینکه در دنیای واقعی، گوشی های اندرویدی همواره مجبور به پشتیبانی از تعدادی نرم افزار به صورت پیش فرض هستند، U11 نمی تواند نقش یک قهرمان تمام عیار را ایفا کند.
بنچمارک‌ها از باتری HTC U11: یک پرچمدار واقعی

تست دیگری که در آن عملکرد باتری U۱۱ مورد ارزیابی قرار گرفت، مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری بود. قابل شارژ سریع که تقریباً تمام گوشی های پرچمدار بازار از آن بهره میبرند، بسیار خوب و کاربردی است. U۱۱ برای شارژ کامل با شارژی که درون جعبه آن قرار داشت به کمتر از ۱ یک ساعت و ۴۰ دقیقه (۹۸ دقیقه) زمان نیاز داشت. عملکرد U۱۱ در این مرحله تقریباً مشابه با گلکسی S۸ و سریعتر از گوگل پیکسل بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج