جاباما
۵۵۳۱۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان رونمایی از گلکسی نوت ۸ مشخص شد

شایعه جدیدی نشان می‏دهد که گلکسی نوت ۸ در اواسط ماه آگوست (دهه سوم خرداد) رونمایی خواهد شد و شرکت سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۸، یک رویداد اختصاصی را تدارک دیده است.

وب سایت شهر سخت افزار - محمد مقدم : در حال‌حاضر، شایعات و گمانه‌زنی‎های بی‌شماری پیرامون پرچم‎دار جدید سامسونگ وجود دارد و بسیاری مدعی هستند که گلکسی نوت ۸ پیش از آیفون‌ ۸ شرکت اپل اپل وارد بازار می‌شود. یک شایعه جدید نیز با تایید گمانه‌زنی‎های پیشین، نشان می‏دهد که این فبلت در اواسط ماه آگوست (دهه سوم خرداد) رونمایی خواهد شد و شرکت سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۸، یک رویداد اختصاصی را تدارک دیده است.
زمان رونمایی از گلکسی نوت 8 مشخص شد

در شایعه تازه منتشر شده از چین، اعلام می‌شود که سامسونگ در سومین هفته از ماه آگوست (دهه سوم مرداد ماه)، رویداد اختصاصی را در شهر نیویورک در ایالات متحده برگزار خواهد نمود. پیش‌تر، انتظار می‎رفت که گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ برلین به صورت رسمی معرفی شود.

البته در حال‌حاضر، صحت این گمانه‌زنی‌ها تایید نشده است و هنوز مشخص نیست که شایعات موجود پیرامون معرفی گلکسی نوت ۸ در دهه سوم خرداد ماه، تا چه اندازه صحت دارد. با این وجود، هدف شرکت سامسونگ از معرفی زودهنگام گلکسی نوت ۸ مشخص است؛ رقابت مستقیم با شرکت اپل. کوپرتینویی‌‏ها در اواخر شهریورماه از آیفون ۸ به همراه آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus رونمایی خواهند کرد و در صورتی‎که سامسونگ، فبلت گلکسی نوت ۸ را زودتر وارد بازار نماید؛ شانس بیشتری برای فروش بیشتر پرچم‎دار جدید خود دارد.

براساس اطلاعات به‎دست آمده پیرامون گلکسی نوت ۸، این فبلت به نمایشگر بدون حاشیه ۶.۳ اینچی مجهز شده است و از دوربین دوگانه استفاده می‎کند؛ هرچند، گلکسی نوت ۸ اولین محصول سامسونگ با دوربین دوگانه نیست و گلکسی C۱۰ پیش از این فبلت پرچم‌‏دار با دوربین دوگانه وارد بازار می‌شود.

هم‌چنین، پیش‌بینی می‏‌شود که گلکسی نوت ۸ سامسونگ، اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام خواهد بود؛ این چیپ‏ست، نسخه به‎روز شده اسنپدراگون ۸۳۵ محسوب می‎شود و فرکانس هسته‎های پردازشی آن افزایش یافته است. با این‎حال، اسنپدراگون ۸۳۶ مانند اسنپدراگون ۸۳۵ بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج