۵۵۳۳۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جنگ کی روش و چوی بر سر یک سوء تفاهم

حرف های سرمربی کره جنوبی بد ترجمه شد!

آیا صحبت های سرمربی تیم ملی کره که واکنش تند کی روش و بازیکنان تیم ملی را به دنبال داشت فقط یک سوء تفاهم بوده است؟

حرف های سرمربی کره جنوبی بد ترجمه شد!

روزنامه تماشا: آیا صحبت های سرمربی تیم ملی کره که واکنش تند کی روش و بازیکنان تیم ملی را به دنبال داشت فقط یک سوء تفاهم بوده است؟ چوی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد ایران از جمله «از ایران متنفرم» استفاده کرده بود اما اینطور که گفته می شود او این جمله را به کار نبرده و مساله ای که دو مربی را به جان هم انداخته یک ترجمه نادرست بوده است.

سایت گل مصاحبه ای با سردبیر بخش کره ای این سایت در این مورد انجام داده است و او همه چیز را یک سوءتفاهم می داند. یونگون لی در این مورد به سایت گل گفت: «بحث های مربوط به ایران از سوال یک خبرنگار ازبک درباره شانس های صعود آغاز شد که چوی به شوخی برای کاهش ناراحتی ازبک ها گفت در این موقعیت (یعنی وقتی یک خبرنگار ازبک از من سوال می کند) طبعا باید بگویم امیدوارم کره و ازبکستان صعود کنند که این یک شوخی واضح بود و همه در سالن به این جمله خندیدند اما چوی درباره ایران حرف های دیگری هم زد.

او گفت من ایران را دوست ندارم. او از واژه دیسلایک (dislike) استفاده کرده نه hate (به معنای تنفر) چون در تهران رفتار بدی با ما کردند و زمین تمرین بدی هم در اختیار ما گذاشتند. در ضمن ایران و کره دو رقیب قدیمی آسیایی هستند که همیشه بازیشان حساس بوده و ما باید با تمام قدرت مقابل این تیم بازی کنیم.»

حرف های سرمربی کره جنوبی بد ترجمه شد!

به گفته این خبرنگار کره ای، سرمربی تیم ملی کره به هیچ وجه بحثی درباره طرفداری از ازبکستان و لزوم برد مقابل ایران نکرده و این مسئله یک سوءتفاهم است که از ترجمه بد جملات چوی به وجود آمده و البته با واکنش عجولانه کی روش توام شده است.

با وجود این صحبت ها، کی روش بعد از سفر به کره هم به حملاتش به سرمربی این تیم ادامه داد. او در جمع خبرنگاران کره ای گفت: «به شخصه برای بازیکنان فوتبال کره احترام خاصی قائل هستم و من قبلا سمت مربیگری پارک را داشته ام که از همین جا به او سلام می کنم اما معتقدم که چوی به فوتبال ایران و مردم ایران بی احترامی کرد که به هیچ وجه قابل قبول نیست و صحبت های من درخصوص بازیکنان فوتبال کره در مورد مربی آنها صادق نیست.

ما بهترین امکاناتی که در تهران داشتیم را در اختیار کره جنوبی قرار دادیم و برخلاف صحبت چوی که گفته بود پیش از بازی تمرین نکرده است، روز قبل و همچنین روزهای قبل که این تیم در تهران حضور داشت، تمرینات این تیم با توجه به قوانین فیفا و زیر نظر ناظر بازی، به نحواحسن انجام شد. من این مربی را به چالش می کشم تا به هواداران فوتبال کره اثبات کند که در بازی مقابل ازبکستان تمام توان خود را به کار بسته است.»

سایت گل کره ای: بازیکنان کره یک ساعت در خیابان سرگردان بودند

با وجود اینکه به گفته یونگون لی سردبیر سایت کره ای گل، چوی حرف های تندی علیه ایران نزده است اما این سایت هم واکنش منفی به میزبانی ایرانی ها در بازی رفت داشته است. سایت گل کره ای دیروز گزارشی در مورد درگیری کی روش و چوی نوشت. در این گزارش بارها به میزبانی ضعیف ایران در بازی رفت اشاره شده است.

سایت گل در این گزارش نوشت: «ایرانی ها برخورد بسیار سردی با تیم ملی کره داشتندو امکاناتی هم که در اختیار تیم ملی گذاشتند بسیار کم بود. بازیکنان تیم ملی در زمین چمنی تمرین کردند که خاک زیادی داشت و چمن آن اصلا مناسب نبود. همچنین بعد از اینکه تمرین تمام شد راننده اتوبوس گفت که نمی تواند به هتل برگردد و بازیکنان تیم ملی کره بیش از یک ساعت در خیابان سرگردان بودند. مسئولان این تیم فقط یک بار به تیم ملی کره اجازه دادند که در زمین اصلی تمرین کنند و آنها از این طریق توانستند در خانه یک - صفر برنده شوند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saint

      خط یکی مونده اخر (خیابانس رگردان) نوشتین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج