جاباما
۵۵۳۳۶۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بیانیه «جمنا» درباره حمله موشکی سپاه به داعش

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه، بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ

پس مپندار که خدا وعده خود را به پیامبرانش خلاف می ‏کند که خدا شکست‏ ناپذیر انتقام‏ گیرنده است.
(سوره ابراهیم - آیه ۴۷)

آتش خشم فرزندان انقلابی ملت ایران در لیله القدر اقتدار ایران، چنان گریبانگیر تروریست های تکفیری شد که پیام شکوه غیرت ایرانی در دیرالزور را از اربابان عبری و عربی تروریست ها نیز شنیدند و آنگونه که خود اعتراف کرده اند ترسی بی سابقه بر جانشان افتاد.

تروریست هایی که خام اندیشانه می پنداشتند می توانند با چند عملیات محدود، کور و خشونت طلبانه، پایتخت کشوری که نماد ثبات و امنیت در غرب آسیاست را به چالش بکشند، به خوبی دریافتند که اگر ایران اراده کند، می‌تواند با کوچکترین ابزارهای نظامی اش، آب در لانه مورچگان تکفیری بیندازد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با درود بر روان پاک شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت وطن و شهدای حوادث تروریستی تهران، بر دست یکایک غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عملیات غرورآفرین لیله القدر و به نام نامی ذوالفقار علی(ع)، توانستند خواب تروریست‌ها را آشفته کنند، بوسه زده و به گروهک‌های تروریستی و اربابان آنها چه در منطقه و چه در سطح جهان تاکید می کند، برای هر گامی که علیه ملت ایران برمی دارند، باید بهایی سنگین بپردازند و ایران کشوری نیست که در برابر تهدید علیه امنیت ملی خود سکوت کند. جمهوری اسلامی برای حفظ «نعمت امنیت» با اقتدار در برابر هر دشمنی ایستاده و اگر روزی برسد که اربابان داعش همچون سعودی و رژیم صهیونیستی بخواهند علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی تحرکی داشته باشند، عاقبت آنها نیز حقارت و شکست خواهد بود.

اما نکته جالب توجه در قدرت نمایی موشکی ایران در دیرالزور و شلیک چند موشک میان برد به مقر تروریست‌ها این است که این عملیات مقتدرانه در زمانی اتفاق افتاد که سنای آمریکا تحریم هایی را علیه برنامه موشکی و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصویب کرده و مجلس نمایندگان این کشور هم در آستانه بررسی همین طرح ضدایرانی است.

استفاده از قدرت موشکی کشورمان علیه تروریست های تکفیری نشان داد که به رغم همه شعارهای ضدتروریستی از سوی ایالات متحده، این کشور در پیوندی سیاه با تروریست ها، همان نیرویی را تهدید و تحدید می کند و حکم به تحریمش می دهد که در خط مقدم مبارزه با داعش است. به راستی آیا این اقدامی سوال برانگیز نیست که واشنگتن می خواهد توان موشکی کشوری را محدود کند که از ذوالفقار خود برای هدف قرار دادن تروریست ها استفاده می کند؟ آیا این مسیری که دولتمردان آمریکایی می پیمایند، غیر از همگرایی با تروریست هاست؟

افزون بر این، ایجاد فضاسازی رسانه ای علیه سپاه پاسداران در چارچوب سناریوی «سپاه هراسی» که متاسفانه افکارعمومی داخل کشور را نیز هدف قرار داده است، به خوبی نشان می دهد که آمریکا و متحدان منطقه ای این کشور، از مهمترین قدرت منطقه ای که در برابر داعش صف آرایی کرده، می هراسند و به همین خاطر برای آنکه دولتی تروریستی را در سوریه و عراق، در جوار مرزهای ایران مستقر کنند، می خواهند تنها مانع گسترش داعش را که همان سپاه پاسداران است را محدود کنند.

تجربه تاریخی نشان داده که این تحریم ها هیچ خللی در اراده استوار پاسداران انقلاب ایجاد نکرده و نمی تواند از قدرت فزاینده سپاهیان اسلام که متکی بر توان داخلی، پیشرفت های دفاعی خود را پی می گیرند، بکاهد. با این همه تحریم‌های تازه آمریکا بار دیگر تشت رسوایی غرب در ادعای مبارزه با تروریسم را از بام روسیاهی سیاسی آنها بر زمین افکنده و نشان می دهد که چطور آمریکا به تقویت داعش در منطقه روی آورده و به هر شکلی از تروریست ها حمایت می کند.

در چنین شرایطی که رویارویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست ها و متحدان منطقه ای و بین المللی آنها، بار دیگر رزمندگان اسلام را در برابر لشکری جهانی از کفر و نفاق قرار داده و لرزه بر اندام سعودی و صهیونیسم انداخته، جای تعجب است که چگونه، عده ای در داخل ادعاهای بیرونی درباره تضعیف سپاه را تکرار کرده و سعی می کنند با سناریوی سپاه هراسی همراهی کنند. این عده در حالی همچنان بر طبل تفرقه می کوبند که بسیاری از اصولگرایان و اصلاح طلبان، اقدام اخیر سپاه پاسداران علیه داعش را ستوده اند و اقتدار موشکی سپاه را مایه فخر ایران دانسته اند.

بی شک اقدامات مبتنی بر تفرقه و منتهی بر نزاع داخلی، یک بار دیگر نشان می‌دهد این جمله وزیر خارجه آمریکا که باید به برخی جریانات داخلی ایران برای تغییر نظام ایران امید داشت، چندان بی معنی نبوده است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از همه گروه ها و جریاناتی که خود را مدافع آرمان های انقلابی ملت ایران می دانند، می خواهد با اتحاد و همبستگی و بدون بازی در زمین دشمن، مرز خود را با بیگانگان مشخص کرده و با دفاع تمام قد از سپاه پاسداران و برنامه موشکی کشورمان، توطئه تضعیف دفاعی ایران که با هدف تهدید امنیت مردم و دخالت های بیگانگان در امور منطقه دنبال می شود را خنثی کنند.

عملیات موشکی اخیر نشان داد که سپاهیان اسلام به عنوان مدافعان امنیت مردم، از توان موشکی خود تنها برای دفاع از مردم ایران در برابر هر دشمنی و انتقام گیری از خون های به ناحق بر زمین ریخته استفاده می کند و طبیعی است که هرگونه محدودسازی این توان دفاعی، خیانت به منافع ملی کشورمان است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خداوند را شاکر است که به فرزندان و خادمین این ملت قدرت انتقام گیری از دشمنان اسلام را داده و امیدوار است با تدبیر و همدلی همه مسئولان و پرهیز جدی از دوقطبی سازی های دشمن شادکن، این توان با تکیه بر نیروهای داخلی افزایش یافته و انقلاب اسلامی ایران بتواند به رسالت تاریخی خود برای بیدار کردن همه ملت های جهان از خواب غفلت و قیام علیه استبداد و تحجر عمل کرده و زمینه ساز ظهور منجی عالم، حضرت مهدی موعود (عج) باشد؛ ان شاالله.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش

      ما دست سپاه را دردفاع از کشور میبوسیم

    • محمد

      احسن عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج