۵۵۳۳۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مصوبه تحریمی سنا علیه ایران به مانع برخورد

طرح تحریم‌ها علیه ایران و روسیه که هفته گذشته به تصویب سنای آمریکا رسید، در مجلس نمایندگان آمریکا با یک مشکل آیین‌نامه‌ای رو به رو شد.

خبرگزاری فارس: طرح تحریم‌ها علیه ایران و روسیه که هفته گذشته به تصویب سنای آمریکا رسید، در مجلس نمایندگان آمریکا با یک مشکل آیین‌نامه‌ای رو به رو شد.

روزنامه واشنگتن‌پست‌ نوشته مانع پیش آمده از تبدیل شدن سریع طرح تحریم‌ها علیه ایران و روسیه به قانون جلوگیری می‌کند.

نمایندگان مجلس سنای آمریکا دو هفته پیش طرحی را با ۹۸ رأی موافق و ۲ رأی مخالف به تصویب رساندند که خواستار اعمال تحریم‌های جامع علیه ایران است. این طرح، تحریم‌هایی را هم علیه روسیه در نظر گرفته است.

روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده اعضای مجلس نمایندگان در هفته جاری گفته‌اند این مصوبه ناقض بندی از قانون اساسی آمریکا است که به موجب آن تنها مجلس نمایندگان می‌تواند آغازگر طرح‌هایی باشد که به افزایش درآمد دولت منجر می‌شود.

حل و فصل این موضوع مسئله ساده‌ای نیست، چرا که تسریع روند بررسی طرح‌های قانونی سنا نیازمند رضایت متفق‌القول است و جمهوری‌خواهان در حال آماده شدن برای ارائه قانون خدمات بهداشتی در صحن علنی سنا هستند.

یک منبع در مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه به واشنگتن‌پست گفت که این طرح تحریمی برای بررسی موارد تناقض با قانون اساسی روی میز مجلس نمایندگان آمریکا متوقف مانده است.

بخشی از مصوبه سنا که به تحریم‌های روسیه مربوط می‌شود اختیارات دونالد ترامپ برای کاهش تحریم‌ها علیه روسیه را محدود می‌کند.

اعضای دموکرات کنگره آمریکا به همین دلیل معتقدند که مانع‌تراشی آیین‌نامه‌ای مجلس نمایندگان آمریکا در واقع تلاشی از جانب جمهوری‌خواهان برای تأخیر در فرایند قانونگذاری مصوبه سنا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لایحه مصوبه سنا تا به تصویب مجلس نمایندگان امریکا و امضای رئیس جمهور نرسد قانون نخواهد شد. تازه ترامپ به خاطر روابط زیر میزی با روسیه ممکن است که بعضی از این مصوبه ها را وتو خطی کند.
      ولی عجیب است که این اولین بار است که نوکران صهیونیسم به جای بخشیدن مالیات مردم امریکا به صورت بلاعوض به رژیم مفت خور ، اشغال گر و کودک کش صهیونیستی به فکر منافع و درامد مردم امریکا افتاده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج