۵۵۳۵۶۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

اگر منصوریان درس بگیرد!

پیام روشنی از سوی پژمان منتظری به استقلال داده شد، او نمی‌آید!

خبرآنلاین: این بار استقلال با یک نه بزرگ دیگر مواجه شد. درحالی که منصوریان نخواست تا مجتبی جباری را به تیمش بیاورد، پژمان منتظری هم هرچه حساب و کتاب کرد دید بازی در الاهلی قطر برایش هیجان انگیزتر است. تهدیدهای اخیر علیه قطر از سوی کشورهای عربی سبب شده تا باشگاه های این کشور به تلافی رفتار چند همسایه عربی شان روی خوشی به فوتبال ایران داشته باشند.

پژمان بی شک بهترین شرایط را در قطر دارد و هیچ بعید نیست برای مجتبی جباری هم پیشنهاد جدیدی ارائه شود و او هم همان جا بماند اما برای پژمان مهمتر از همه این نکات شاید برنگشتن به ایران در سال جام جهانی که می تواند دومین حضور او در جام را رقم بزند، نکته دیگری دارد. ماجرا همان چالش های ۵ سال قبل است. تیم قلعه نویی را یادتان هست؟ همان تیم معروف که هم مجیدی را داشت، هم جباری، هم منتظری، هم برهانی و هم نکونام؟ تقریبا ۷ نفر ادعای بازوبند داشتند چون به این جمع باید محسن یوسفی و مهدی امیرآبادی هم اضافه می شدند. در آن فصل عجیب و غریب در یکی از بازی ها چنان دعوایی به پا شد که تیم انگار اصلا قرار نبود به زمین بیاید. از آن جمع در یک پروسه تقریبا طولانی مدت، مهدی رحمتی در تیم ماند و به بازوبند هم رسید و بقیه هر یک به شکلی حذف شدند اما همه انها که مانده اند بازوبند را حق خود می دانند. حتی بازیکنانی مثل آندو که بیرون از تیم است و خسرو که عادت به سر و صدا ندارد.

حالا که رحمتی در تیم مانده، آمدن پژمان و رفتن او به زمین به عنوان بازیکنی که خود را صاحب حق کاپیتانی می داند، بدون بازوبند، چندان برایش خوشایند نبود. بی شک پیوستن مجتبی به تیم و رسیدن بازوبند به او، مسئله را تغییر می داد اما این اتفاق نیفتاد تا پژمان هم حالا با خیالی آسوده تر بگوید ببخشید.

منصوریان سال قبل به دلیل این وزنه و قطبی شدن قدرت در تیمش بر سر بازوبند و اقتدار بازیکن صاحب بازوبند لطمه زیادی خورد اما امسال همچنان بر همان مسیر پیش می رود. باید دید او از اتفاقات گذشته درس گرفته یا همچنان مسیر را اشتباهی می رود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رشیدی

      حالا که منتظری هم دنبال پول هست بهتره برای آینده استقلال را فراموش کند و سالهای اخر به یاد خداحافظی با پیراهن استقلال نباشد

    • بدون نام

      دیگه مطلب نبودبنویسی این چرندیات چیه الکی حاشیه درست نکن آقا

    • رامی

      خوب اره پول میخواد یکی از بهترین دفاع هاس برا چی بیاد ایران پول بهش ندن

    • بدون نام

      این ششتقلالیا همشون عشق بازوبندن همین رحمتی بخاطر بازوبند اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج