جاباما
۵۵۳۶۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چند شب تک‌نوازی در تالار رودکی

اولین برنامه از پروژه موسیقایی "چند شب" اواخر تیر با حضور تعدادی از نوازندگان موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

خبرگزاری ایلنا: اولین برنامه از پروژه موسیقایی "چند شب" اواخر تیر با حضور تعدادی از نوازندگان موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

افشین معصومی مدیر برگزاری پروژه موسیقایی "چند شب" با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است از اواخر تیرماه امسال پروژه موسیقایی "چندشب" توسط موسسه فرهنگی هنری "نغمه حصار" با حضور هنرمندان و نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان آغاز شود. طی برگزاری این پروژه که در هر دوره به یکی از سازهای موسیقی ایرانی اختصاص دارد، تعدادی از هنرمندان منتخب موسیقی کشورمان با رویکرد تک‌نوازی بدون همراهی ساز دیگر به اجرای برنامه می‌پردازند. در این برنامه سعی کردیم به سهم خود یادآور هنر تک‌نوازی به عنوان یکی از ارکان‌‌های موسیقی به ویژه موسیقی ایرانی باشیم.
چند شب تک‌نوازی در تالار رودکی

وی در ادامه افزود: اولین برنامه از مجموعه برنامه‌های "چند شب" اواخر تیر ماه با عنوان «چند شب تار» طی چهار شب با حضور نوازندگان مطرح تار در تالار رودکی میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود. در این ویژه برنامه نوازندگان صاحب‌نام تار که اسامی آنها اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد، فارغ از هرگونه سلیقه موسیقایی به اجرای شیوه‌های مختلف تارنوازی در مکتب‌های تهران، اصفهان، تبریز و معاصر می‌پردازند و جا دارد از همه این هنرمندان به جهت حضورشان در یک برنامه واحد تشکر کنم که با نگاهی حمایت‌گونه از موسیقی دعوت ما را پذیرفته‌اند.

معصومی با اشاره به اینکه ویژه برنامه «چند شب» طی ماه‌های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته برگزاری مجموعه برنامه‌های «چند شب» فقط محدود به برنامه «چند شب تار» نخواهد بود و ما درنظر داریم تا در دوره‌های بعد نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه سازهای ایرانی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی میزبان علاقمندان موسیقی باشیم.

مدیر موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» با تشکر از همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مدیریت تالار رودکی در برگزاری این ویژه برنامه‌ها بیان کرد: هم اکنون در مرحله صدور مجوزهای لازم هستیم و طی روزهای آینده نیز نسبت به معرفی نوازندگان، تاریخ دقیق برگزاری برنامه و نحوه تهیه بلیت اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج