۵۵۳۶۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اعلام نتیجه نهایی انتخابات تا آخر وقت امروز

مصطفی محمد نجار گفت: نتیجه نهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را حداکثر تا پایان امروز برابر تبصره هشت الحاق به ماده ۳۱قانون انتخابات پس از اعلام وصول هیئت مرکزی انتخابات اعلام خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: مصطفی محمد نجار گفت: نتیجه نهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را حداکثر تا پایان امروز برابر تبصره هشت الحاق به ماده ۳۱قانون انتخابات پس از اعلام وصول هیئت مرکزی انتخابات اعلام خواهیم کرد.

محمد مصطفی نجار وزیر کشور ظهر امروز (شنبه) ضمن تبریک حضور حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: حضور شورانگیز ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را به رهبر معظم انقلاب و مردم تبریک عرض می‌کنم.

وی در مورد روند شمارش آرا نیز خاطرنشان کرد:‌همکاران ما در شعب اخذ رأی دیشب بلافاصله کار شمارش آرا را آغاز و نتایج آن را از نخستین ساعات صبح امروز به عرض ملت شریف ایران می‌رسانند.

وزیر کشور ادامه داد: نتیجه نهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را حداکثر تا پایان امروز برابر تبصره هشت الحاق به ماده ۳۱ قانون انتخابات پس از اعلام وصول هیئت مرکزی انتخابات اعلام خواهیم کرد.

نجار تصریح کرد: بنابر اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری، هیئت اجرایی مرکزی انتخابات، که بنده به اتفاق ۱۰ نفر دیگر از جمله وزیر اطلاعات، دادستان کل کشور و یک نفر نماینده ازمجلس در این هیئت عضو هستیم، بعد از وصول گزارش این هیئت نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم.

وی تأکید کرد: تلاش داریم تا آخر وقت امروز نتایج نهایی را اعلام کنیم.

وزیر کشور در مورد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: نتایج انتخابات شوراها را ما اعلام نمی‌کنیم و بنا بر قانون خود بخش‌داری‌ها و فرمانداری‌ها پس از گذراندن سیر قانونی نتایج را اعلام می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عكس بيكان 57

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج