جاباما
۵۵۳۶۴۰
۳۵ نظر
۵۱۰۹
۳۵ نظر
۵۱۰۹
پ

این مرد ۱۲۸ ساله ادعا می‌کند که هیتلر است!

در مصاحبه با روزنامه دست‌راستی «ال-پاتریوت»، یک تبعه سابق آلمان می‌گوید که در سال ۱۹۴۵ با پاسپورتی به نام هرمن گونتربرگ از آلمان به آرژانتین مهاجرت کرده است.

وبسایت خبرآنلاین: العربیه نوشت؛ مرد کهنسالی در شهر سالتا در کشور آرژانتین ادعا می‌کند که دیکتاتور معروف آلمان آدولف هیتلر است که در ۷۰ سال گذشته مخفی شده بوده.

این مرد ۱۲۸ ساله ادعا می‌کند که هیتلر است!

در مصاحبه با روزنامه دست‌راستی «ال-پاتریوت»، یک تبعه سابق آلمان می‌گوید که در سال ۱۹۴۵ با پاسپورتی به نام هرمن گونتربرگ از آلمان به آرژانتین مهاجرت کرده است.

او ادعا می‌کند که پاسپورت او جعلی بوده و از سوی گشتاپو در روزهای آخر جنگ صادر شده و او رهبر سابق نازی‌ها آدولف هیتلر است.

او می‌گوید بعد از آنکه سرویس جاسوسی اسراییل در سال گذشته به سیاست تعقیب مجرمان جنگی نازی خاتمه داد تصمیم گرفته که از مخفیگاه خارج شود.

او می‌گوید: «من برای جرائمی سرزنش شده‌ام که هرگز انجام نداده ام. به همین دلیل بیش از نیمی از عمر خود را در مخفیگاه گذرانده‌ام و به این ترتیب مجازات شده ام».

این مرد کهنسال می‌گوید قصد دارد تا شرح حال خود را بنویسد و تصویر عمومی خود را مجددا برقرار کند.

او می‌گوید: «من به عنوان مردی بد معرفی شده‌ام زیرا جنگ را باخته ام. وقتی مردم با داستان زندگی من آشنا شوند نظر آنها عوض خواهد شد».

او می گوید که کتاب او با عنوان «آدولف هیتلر» در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

بسیاری از مردم و از جمله همسر این مرد، آنجلا مارتینز، که برای ۵۵ سال زن او می باشد باور ندارند که او آدولف هیتلر است و می‌گویند که این مرد از دچار اختلالات مغزی شده است.

خانم مارتینز می‌گوید شوهرش در گذشته هرگز در باره هیتلر سخن نگفته، تا ۲ سال پیش که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است.

او می‌گوید: «بعضی وقت‌ها او من را نمی‌شناسد و نمی داند که کجاست. بنظر می رسد که در حالت نیمه هوشیار باشد و از یهودیان و شیاطین حرف می‌زند. بعد از مدتی به حالت عادی باز می گردد».

او معتقد است که شوهرش در گذشته احتمالا از افراد نازی بوده، اما یقین دارد که او هیتلر نیست.

حتی اگر ادعای این مرد بنظر غیرمحتمل باشد، اما این موضوع باعث شده تا در اسراییل و در میان جامعه یهودی آمریکا باردیگر موضوع تعقیب مجرمان جنگی نازی مطرح شود.

سازمان اطلاعات موساد با دستگیری آدولف آیشمن در سال ۱۹۶۰ در آرژانتین قدرت خود را به نمایش گذاشت، اما این سیاست سال هاست که کنار گذاشته شده است.

«مرکز وازنتال» که کار تعقیب و محاکمه جنایتکاران نازی را دنبال می‌کند در ماه مارس از دولت اسراییل انتقاد کرد که در این زمینه «همکاری چندانی» نمی کند.

اکنون بیش از ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی دوم می‌گذرد، و کشورها و موسسه‌های کمی هنوز سعی در پیدا کردن و مجازات نازی‌های باقی مانده انجام می دهند و بدون تردید بیشتر آنها بدون آنکه مجازات شوند تاکنون مرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من شک ندارم این خود هیتلره

    • بدون نام

      فکر میکنم تو یه مقاله همین جا ذکر کردید که اقوام هیتلر زنده هستن و فامیلی خودشون رو عوض کردن، در اینصورت میشه با آزمایش DNA واقعیت رو فهمید

    • بدون نام

      @12:56حتی اگه شک نداشته باشی چطور ممکنه یه ادم 128 سال عمر کنه

    • بدون نام

      پس چرا گوشاش يه مدل ديگست

    • بدون نام

      آقای حسام نواب صفوی لطفا برا دستگیری هیتلر جنایتکار دست به کار شید. مرسی

    • آرش

      سن زیاد که مشکلی نیست.و میتونه باشه. مسنترین فرد جهان با 135 سال سن در گنجه آذربایجان در اواخر دهه هفتاد میلادی درگذشت

    • فرهاد گلچین

      این رادولفشونه

    • golbahar

      ممکنه اختلال حافظه داشته باشه.قبلا هم کسانی ادعا کردن که هیتلر هستن یکی از همونام تو همین آرژانتین بود.بعید میدونم هیتلر زنده باشه ولی اگه باشه خیلی جالبه.میشه تاریخ رو از دید یه متهم و مجرم بزرگ تاریخی هم دید.اما اقوام هیتلر زنده هستن شاید بشه از طریق اونا پی برد البته اگه تمایلی داشته باشن که نسبتشون با هیتلر مشخص بشه چون گویا چندان تمایلی ندارن حتی خود مردم آلمان هم شنیدم علاقه ندارن درباره هیتلر حرف بزنن.فقط یه چیزیش قابل تامله.اینکه گفته قراره کتابی چاپ کنه خود هیتلر واقعی هم اهل نوشتن کتاب بود و نبرد من رو نوشت :/

    • بدون نام

      دماغ و گوشاش يه مدل ديگن

    • رها

      گوش و دماغ رشد می کنند به نظر من مدل استخوان ابروش متفاوته اما به میگم این یه جور تسخیر شده روحش این اتفاق میتونه برای هرکسی بیافته چون احتمالا سنش بالاست و مدیوم دریافت میکنه! اگر دقت کنید همسرش هم گفته که تا چند مدت پیش اصلا همچین ادعایی نداشته و از یهودیان و شیاطین صحبت میکرده... اگر فیلم کانجورینگ که بر اساس واقعیت هست رو ببینید حتما بامن هم عقیده میشید...البته اینا احتماله

    • golbahar

      واقعا نمیدونید بینی و گوش آدم دوتا عضوی هستن که تا آخر عمر رشد میکنن یا دارین ادا در میارین؟ :/ خود شمام پیر بشین گوش و بینیتون دو برابر میشه البته اگه عمل نکرده باشین.من که بعید میدونم هیتلر باشه.خیلی نیروهای آلمانی بعد از جنگ به آرژانتین مهاجرت کردن اینم احتمالا یکی ازوناس و اختلال حافظه باعث شده بگه هیتلره.وگرنه هیتلر کشوری که همه میدونن نیروی آلمانی مهاجر زیاد داره که نمیره مخفی بشه.یه چیزش تامل برانگیزه فقط اونم این که گفته کتابی مینویسه چون خود هیتلر هم اهل نوشتن بود و کتاب نبرد من رو نوشت.یکی هم اینکه یه سری اشیاء قدیمی نازی ها رو تو آرژانتین پیدا کردن که یه سری وسایلش اثبات شده مال شخص هیتلره! ولی چرا پیش این آقا نبوده اگه هیتلره و مخفی بوده؟! مگر اینکه از بازماندگان هیتلر آزمایش بگیرن که اونام شنیدم اصلا علاقه ای به اینکه بگن با هیتلر نسبتی دارن ندارن.یه کاری هم که میتونن کنن اینه که با نرم افزارای چهره نگاری عکس بچگیشو پیر کنن ببینن چه شکلیه احتمالا :/

    • بدون نام

      خاک بر سر هیتلر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادب

      • بدون نام

        بی ادب

    • علی

      اسرائیلی ها از کشتن کودکان نمیگزرند چگونه ممکن از کشتن این پیره مرد بگزرند

    • پگاه

      شایدم باشه تنها راه اثبات ازکایش دی ان ای هستش،،،،ولی اگه باشه خیییییییلی جالب
      یک درصد فک کنید ک باشه ووووووای چی میشه چ خبرساز و جالب

    • بدون نام

      خودشه اما با دی ان ای اقوام هیتلر میشه فهمید

    • بدون نام

      استخوان بندی صورت هاو شکل بیشتر اجزای هر دو صورت مشابه نیست. بنابراین من احتمال بالایی می دهم که ادعای این آقا نادرست است.

    • مجتبی

      نظری ندارم ولی عاشق این موضوع ها هستم خیلی جالبه اگ زنده باشه و بنویسه کتابشو تا بدونیم چ خبر بود اون گذشته ها

    • بدون نام

      بنظرم ازگفتاهش میشه فیلمهای زیادی درست کرد مثلا بازگشت عمو هیتلر

    • الی

      خیلی هاهستن ک دوست دارن به جای شخصی که دوسش دارن باشن وادعا کنن ک مثل اونن واین اقا ادعا کرده هیتلره.البته زندگی هیتلر هم مثل مایکل جکسون پر ابهام بود مخصوصا بعد خبرمرگشون معلوم نیس هنوز زنده ان یانه

    • بدون نام

      عجب؟؟؟؟؟بایدببرنش موزه ولی خودش باشه خیلی جالب میشه تاریخو عوض مکنه عمو هیتلر....من میترسم فردا صدام حسینم زنده بشه

    • شقایق

      تنها راهش تست دی ان ای هست ولی جدی جدی اگه واقعا خودش باشه چه باحال می شه

    • علی

      خداوند انسان را بدون تمایز و نژاد خلق کردو آن دلایلی که نژادها را به وجود می آورد آب و هوا ؛ قومیت ؛ نحوه زندگی گذشتگان و .... و تفکر خود ما .....در واقع اگر انسانی نژاد پرست باشه به جنگ خدا رفته و نمیشه گفت انسان درستکاری بوده....اون شخصی که هیتلر را با کورش کبیر همسان میدونه درست تاریخ را مطالعه نکرده کورش کبیر هیچ گاه نژاد پرست نبوده و در واقع مخالف نژاد پرستی بوده...... و ما همه انسانیم و با هم برابریم و یهود و مسیحی و مسلمان و زرتشت و بی دین و سیاه پوست و سفید پوست و سرخ پوست و..... همه با هم برابریم و اگر یکم تفکر کنیم نباید هیچ دشمتی با یکدیگر داشته باشیم ..... به قول سعدی بزرگوار: بنی آدم اعضای یکدیگرند.که در آفرینش ز یک پیکرند.چو عضوی به درد آورد روزگار. دگر عضوها را نماند قرار

    • asa

      خود بی معرفتش ،

    • سلامتی

      دمش گرم.دشمنان ایران یعنی روسها و انگلیسیها و یهودیها را کشته.او باعث افتخار ایران است

    • بدون نام

      رنگ چشمای این مرد با آدولف هیتلر کاملا در تضاده..مگه میشه یک آدم در جوانی چشماش سیاه یا قهوه ای باشه و بعد در دوران کهن سالی انقدر روشن؟؟ حتی در علم تجربی هم رنگ چشم هیچ وقت به این شکل تغییر نمیکنه چون ژن هااطلاعاتی هستند که ازبدو تولد باما همراهن پس این ادعا غیر ممکنه

      پاسخ ها

      • Farimah.R

        چه تو این عکس دقت کنی چه تو بقیه عکسای رنگی هیتلر میفهمی هیتلر در جوانیش چشماش آبی روشن بوده نه سیاه و قهوه ای!

    • بدون نام

      یه مرد بود اونم هیتلر

    • Hitler

      هیتلر یک افسانه هست و خواهد ماند.زنده باد هیتلر

    • بدون نام

      خدا کنه زنده باشه

    • کربلایی هیتلر

      ایشالللللللا

    • seyed

      داننشمندها تا کلی آزمایش انجام ندن مطمئن نمیشن از چیزی بعد اون وقت شما میگید چشم و ابروش فرق داره پس ایشون هیتلر نیست

    • Farimah.R

      هر دم از این باغ بری می رسد! دوستان عزيز و گرامی خوشبختانه هیتلر هم به جمع ما اضافه شد! وااای خدا کنه زنده باشه چقدر اتفاق هیجان انگیزی میوفته حداقل یه رهبر باعرضه و مرد و شجاع تو دنیا پیدا میشه!

    • Farimah.Edison

      اگه اینجوریه منم ادیسون هستم.
      والا، کی به کیه :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج