جاباما
۵۵۳۷۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سازندگان «شرلوک» به سراغ «دراکولا» می‌روند

«مارک گاتیس» و «استیون موفَت» دو کارگردان سریال محبوب «شرلوک» برای پروژه بعدی خود به سراغ داستان «دراکولا» می‌روند.

خبرگزاری ایسنا: «مارک گاتیس» و «استیون موفَت» دو کارگردان سریال محبوب «شرلوک» برای پروژه بعدی خود به سراغ داستان «دراکولا» می‌روند.
سازندگان «شرلوک» به سراغ «دراکولا» می‌روند

«هافینگتون پست» نوشت: سریال «شرلوک» که با الهام از رمان‌های کارآگاهی معروف «آرتور کانن دویل» ساخته می‌شود، طی سال‌های اخیر جزو موفق‌ترین کارهای تلویزیونی بوده که از سرتاسر جهان مخاطب دارد. حالا اعلام شده سازندگان این اثر قرار است همکاری بعدی خود را در ساخت مینی‌سریالی درباره دراکولا دنبال کنند.

«دراکولا» در اصل شخصیت رازآلود رمان سال ۱۸۹۷ «برام استوکر» است که تاکنون بارها مورد اقتباس سینمایی، تلویزیونی و نمایشی قرار گرفته است. «موفت» و «گاتیس» قرار است داستان دراکولای اهل ترانسیلوانیا را در شبکه «بی.بی.سی» روایت کنند.

این دو کارگردان هنوز در مورد نگارش متن این مینی‌سریال تصمیمی نگرفته‌اند اما اعلام کرده‌اند که فرمت این اثر هم مانند «شرلوک» (با بازی درخشان «بندیکت کامبرباچ» و «مارتین فریمن») خواهد بود؛ هر قسمت از این پروژه به اندازه یک فیلم سینمایی طول می‌کشد و تهیه‌کنندگی آن را هم «سویی ورچو» بر عهده خواهد داشت.
سازندگان «شرلوک» به سراغ «دراکولا» می‌روند
«بندیکت کامبرباچ» و «مارتین فریمن» در سریال «شرلوک»

«شرلوک» که ورایتی مدرن از داستان «شرلوک هلمز» است، با هشت میلیون و ۱۰۰ هزار بیننده، از موفق‌ترین سریال‌های انگلیسی به حساب می‌آید و تاکنون جوایز متعددی را هم کسب کرده است. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷، ۱۳ اپیزود و یک قسمت ویژه از این سریال کارآگاهی پخش شد.

«استوکر» هم مثل «کانن دویل» سال‌های زیادی از عمرش را در لندن سپری کرد. اما هنوز مشخص نیست «دراکولا» هم مثل «شرلوک» در دنیای مدرن روایت می‌شود یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج