۵۵۳۸۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرونده مالی جانی دپ وضعیت وخیمی دارد

روزگار جانی دپ دیگر به روشنی سالیان گذشته نیست. دزد دریای کاراییب حالا مدام درگیر رسوایی های اخلاقی و مالی می شود و مجالی برای احیا و اعاده حیثیت به او دست نمی دهد.

روزنامه تماشاگران امروز - علی مسعودی نیا: روزگار جانی دپ دیگر به روشنی سالیان گذشته نیست. دزد دریای کاراییب حالا مدام درگیر رسوایی های اخلاقی و مالی می شود و مجالی برای احیا و اعاده حیثیت به او دست نمی دهد. حالا در گیر و دار پرونده قانونی و مالی جانی دپ که او را به دادگاه کشانده است، ای میل های او و مدیر بازرگانی سابقش نیز لو رفته و به عنوان مدرک در دادگاه علیه او مورد استفاده قرار گرفته است. ای میل هایی که نشان می دهد جانی دپ قصد داشته برخی از دارایی های خود را به معرض فروش بگذارد تا وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشد.

با توجه به مدارکی که روز دوشنبه در دادگاه عالی لس آنجلس عرضه شده است، گروه اقتصادی مندل در حال اقامه دعوی علیه جانی دپ هستند و او را متهم کرده اند که تلاش کرده در آستانه ورشکستگی، بزهکاری اقتصادی انجام دهد و وکلا و مدیربرنامه های سابقش نیز در این زمینه با او همدست بوده اند. در این پرونده 109 صفحه ای، ای میل هایی از سوی TMG به برخی از اعضای گروه حقوقی حامی جانی دپ ارسال شده است و از جمله در این میان مبادله رشوه ای نیز در سال 2009 گزارش شده است که جوئل مندل و خود شخص جانی دپ یک سر آن بوده اند.
پرونده مالی جانی دپ وضعیت وخیمی دارد

مندل در ششم سپتامبر 2009 در یکی از این ای میل ها نوشته است: «پیرو ای میلی که در ماه سپتامبر برایتان فرستادم، من به هر آن چه که گفته بودم عمل کردم و معنایش این است که ما از نظر اقتصادی تا زمانی که دوباره بتوانیم کارمان را شروع کنیم، من به کمک های همه جانبه شما نیاز مبرمی دارم.»

مندل همچنین دپ را از این بابت سرزنش کرده که همه چیز را ساده می گیرد و در چنین وضعیتی به سفر تعطیلات رفته است و خواهان یک جلسه حضوری فوری با او شده است تا طی آن «به شکل واقع بینانه ای درباره دخل و خرج همکاری شان با یکدیگر و این که چگونه می توان اطمینان یافت که همه چیز متعادل پیش خواهد رفت» رسیدگی کنند.

دپ روز بعد پاسخ او را در ای میل دیگری داده و نوشته است: «من با وجود این که در تعطیلات به سر می برم دارم تمام تلاشم را می کنم اما کارهای زیادی از دست من بر نمی آید و من هم نیاز دارم که در کنار خانواده و فرزندانم باشم و کریسمس را تا حد ممکن به خوبی برگزار کنم و این مسئله واضحی است.»

این در حالی بوده که جانی دپ قرار بوده به زودی جلوی دوربین فیلم «توریست» برود که دستمزدی معادل ۲۰ میلیون دلار برایش در بر داشت. پس از آن باید در قسمت دیگری از فیلم سینمایی دزدان دریایی کاراییب حاضر می شد که ۳۵ میلیون دلار براش درآمد داشت و پس از آن نیز باید در «اشباح سیاه» حضور پیدا می کرد که بابت آن نیز دستمزدی ۲۰ میلیونی در انتظارش بود. چنین است که خطاب به مندل می نویسد: «امیدوارم با مبلغی که در پروژه های آتی در سال پیش رو دریافت می کنم بتوانیم این بحران را به پایان برسانیم و همه چیز را به مسیر عادی بازگردانیم.»

دپ همچنین به مندل پیشنهاد کرده که اگر فایده ای دارد برخی از مایملک خود را به فروش برساند و می نویسد: «غیر از این دیگر چه کاری از دستم بر می آید؟ می خواهی کلکسیون هنری ام را هم بفروشم؟ خب، می فروشم. می خواهی چیز دیگری از زندگی من را بفروشی؟ خب بفروش!»

اشاره دپ به فروش موتورسیکلت ها، خودروها، املاک، کتاب ها و تابلوهای نقاشی نفیسش است.

دپ اقامه دعوای حقوقی 25 میلیون دلاری علیه مدیران بازرگانی سابق خود، جوئل و راب مندل را در ماه ژانویه استارت زد و مدعی شد آنان باعث شده اند که او میلیون ها دلار تقلب و کلاهبرداری کند و در قراردادهای مالی و حرفه ای خود نیز غش به خرج دهد. گروه بازرگانی مندل اندکی پس از اقامه این دعوا، این بازیگر را دروغگو خواند و مدعی شد او از سر ناامیدی تیری در تاریکی انداخته تا کلاهبرداری چند میلیون دلاری ناشی از افراط در زندگی لوکس و خوشگذرانی خود را رفع و رجوع کند.

آن ها ضمن تنظیم شکایت متقابلی علیه جانی دپ، صورت حساب های مخارج او را نیز ضمیمه کرده اند که ماهیانه به رقم حیرت انگیز ۲ میلیون دلار می رسد. در این صورت حساب ها مشخص است که این بازیگر ظرف یک سال ۳.۶ میلیون دلار بابت ۴۰ کارمند و خدمه خود هزینه کرده، ظرف یک ماه ۳۰۰ هزار دلار را صرف خرید نوشیدنی های الکلی کرده، برای همسر سابقش، امبر هرد، یک دستبند الماس به قیمت ۴۰۰ هزار دلار خریداری کرده و ۵ میلیون دلار را هم با دوستانش صرف خوشگذرانی کرده است.

آنها همچنین مدعی شده اند که جانی دپ حین بازی در فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مرد مرده داستانی تعریف نمی کند» 75 میلیون دلار هزینه کرده است تا در یکی از جزایر باهاما و در یک قصر فرانسوی اقامت داشته باشد و همچنین یک قایق موتوری 18 میلیون دلاری لوکس خریده و میلیون ها دلار نیز صرف خرید نقاشی های باارزش اندی وارهول، کلیمت، باسکویا و مودیلیانی کرده است.

وکلای جانی دپ نسبت به آنچه خرج بی منطق و غیرعقلانی خوانده شده اعتراض کرده و تمامی این هزینه ها را نوعی سرمایه گذاری بازرگانی دانسته اند. آنها می گویند: «برای مثال همان جزیره در باهاما که ۳.۵ میلیون دلار بابت آن پرداخت شده در حال حاضر چندین برابر ارزش دارد.»

کارگزار جانی دپ، آدام والدمن، پیش تر به مجله پیپل گفته بود: «آن قصر فرانسوی هم که با رقمی تک میلیونی خریداری شده بود حالا در بازار ارزشی بالغ بر 30 میلیون دلار دارد. نقاشی هایی که آقای دپ خریده است حالا هر کدام بیش از 14 میلیون دلار می ارزند و قیمتشان هم به سرعت رو به افزایش است.»

این در حالی است که پس از بروز اختلافات فراوان، بروز شایعاتی در خصوص کتک زدن امبر هرد در ماه می ۲۰۱۶، دادگاه ایالتی آمریکا به صورت غیابی حکم طلاق جانی دپ و همسرش را صادر کرد. تنها ۱۵ ماه از زندگی مشترک جانی دپ ۵۲ ساله و امبر هرد ۳۰ ساله می گذشت که هرد با ادعای اذیت و ضرب و شتم از سوی جانی دپ به دادگاه رفته و درخواست طلاق کرد اما دادگاه حکم را به نفع جانی دپ صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج