۵۵۳۸۶۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

تهدید ایران، فقط هارت و هورت است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان که ایران را به استفاده از گزینه‌های نظامی به نحوی تهدید می‌کنند فقط هارت و هورت است.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل هاشم در دیدار با اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستان اهر و خانواده‌های شهدا شهرستان اهر را یکی از شهرستان‌های مهم آذربایجان شرقی دانست، اظهار داشت: شهرستان اهر با داشتن علمای گران‌قدر و مردم فهیم شاهد فعالیت‌های فرهنگی مؤثری هستیم و بایستی امروز در زمان کنونی همه مردم و مسئولان دغدغه فرهنگی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی می‌بایست برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی همکاری تنگاتنگی داشته باشند، افزود: زمانی جنگ تحمیلی و خاک‌ریزی وجود داشت که می‌فهمیدیم دشمن در مقابل ماست ولی جنگ نرم که در حال حاضر با دشمنان در مقابله هستیم بسیار خطرناک‌تر و پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس بوده، به‌طوری که یکی از خصوصیات جنگ نرم آرام و بدون سر و صدا است.

وی ادامه داد: اکنون جنگ نرم به داخل خانواده‌ها و منازل کشیده شده و درواقع نفوذ انجام‌شده به‌طوری که اگر توجه کنیم همین ماهواره‌هایی که در منازل مردم وجود دارد همان نفوذ دشمن است و متأسفانه برخی از بانوان که به‌اصطلاح پوشش مناسب دارند تنها هدفی را که از نحوه پوشش خود دنبال می‌کنند این است که مد و مدگرایی را در جامعه ترویج دهند و خوشبختانه مقام معظم رهبری بیش از بیست سال در این رابطه فریاد می‌زنند.

آل‌هاشم اضافه کرد: در حال حاضر دشمنان که ایران را به استفاده از گزینه‌های نظامی به نحوی تهدید می‌کنند فقط هارت و هورت است و در نهایت تقابل نظامی با جمهوری اسلامی ایران را بسیار پرهزینه می‌دانند به همین خاطر از طریق جنگ نرم و با هدف‌گذاری برای جوانان به میدان جنگ نرم آمده‌اند و سعی دارند جوانان را به آینده کشور و مسئولین نظام بدبین کنند.

امام جمعه تبریز ترویج فحشا و رواج بی‌بند و باری و فساد را از دیگر گزینه‌های جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران ذکر کرد، گفت: ترویج مواد مخدر از جمله مسائلی است که دشمنان برای تضعیف روحیه و اراده جوانان ایرانی به کار گرفته و اکنون به بلایی خانمان‌سوز در جامعه ما تبدیل‌شده است و این اقدام آن‌ها نه‌تنها صرف خرید و فروش نیست بلکه پشتوانه سیاسی برای گمراه کردن جوانان و اراده آن‌ها دارد.

وی با ابراز تأسف از اینکه فعالیت فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان بسیار بوده ولی توأم با موازی کاری است، افزود: امیدواریم در شورای فرهنگ عمومی با ساماندهی مسائل فرهنگی آذربایجان شرقی بتوانیم از موازی کاری جلوگیری کنیم، یکی از کارهای فرهنگی سرعت بخشیدن به فعالیت‌های قرآنی در استان است و باید درود به روح پرفتوح امام راحل فرستاد که مسائل قرآنی را در کشور گسترش دادند و قبلاً شاید قرآن تنها روز آخر هفته در مزار اموات قرائت می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: کدام مسئولی در جامعه ما نزدیک به پنج ساعت در محل انس با قرآن وقت صرف می‌کند غیر از مقام معظم رهبری، ایشان قصد دارند تا اهمیت و امور قرآنی را در جامعه به فرهنگی تبدیل کنند.

آل‌هاشم بابیان اینکه روش‌های سنتی در فعالیت‌های فرهنگی دیگر جوابگو نیست، گفت: بایستی از امروز فعالیت‌های فرهنگی به‌روز باشد تا بتوانیم در مقابل هجمه عظیم فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم و این امر با تقویت جایگاه حوزه علمیه، نماز جمعه، توجه ویژه به مساجد و اقدامات فرهنگی تحقق می‌یابد و لازم است تا همه در مسائل فرهنگی همکاری مستمری داشته باشیم.

امام جمعه تبریز در ادامه با تأکید بر اینکه همه اقشار مردم، مسئولین و طلاب باید برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند، یادآور شد: کسانی زحمات بسیاری کشیده و در این راه پر فراز و نشیب خون داده‌اند قدردانی کرد و همین‌جا باید یادی از شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای انقلاب و امام(ره) کنیم و به این توجه داشته باشیم که گناه شهید بهشتی در جامعه چه بود در حالی که ایشان برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش مضاعفی کردند که باید اکنون برای ترویج این فرهنگ ما نیز تلاش کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج