جاباما
۵۵۳۹۸۴
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

دیدار مادر و فرزند پس از ۱۷ سال در «ماه عسل»

برنامه امشب ماه عسل به حضور یک خانم روی آنتن رفت که در این برنامه ضمن تعریف کردن اتفاق‌هایی که در زندگی پرفراز و نشیبش رخ داده به تمامی رویدادهای زندگی خود از جمله سپردن فرزندانش به بهزیستی اشاره کرد.

خبرگزاری میزان: در برنامه امشب ماه عسل ماجرای دیدار یک مادر و فرزندانش پس از ۱۷ سال دوری روایت شد

برنامه امشب ماه عسل به حضور یک خانم روی آنتن رفت که در این برنامه ضمن تعریف کردن اتفاق‌هایی که در زندگی پرفراز و نشیبش رخ داده به تمامی رویدادهای زندگی خود از جمله سپردن فرزندانش به بهزیستی اشاره کرد.

این خانم همچنین به این موضوع اشاره کرد که در سال ۱۳۶۹ زمانی که مادر همسرش او را می‌بیند و برای ازدواج با پسرش انتخاب می‌کند تصمیم به ازدواج می‌گیرد و این ازدواج در ۵ ماه اول با خوبی و خوشی سپری می‌شود.

مهمان امشب ماه عسل همچنین به این نکته اشاره کرد که پس از گذشت ۵ ماه متوجه اعتیاد همسرش شد اما نمی‌توانست در آن زمان جدا شود و به همین دلیل زندگی مشترکش با او را ادامه داد تا این که حاصل این زندگی ۳ فرزند شد.

این خانم همچنین گفت: با گذشت زمان متوجه شدم که مشکل همسر من تنها اعتیاد نیست بلکه او اخلاق و رفتارهای بسیار بدی هم داشت که یکی از آن‌ها فروختن بچه‌ها به هنگام نیاز داشتن به مواد مخدر بود و هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که پسرم پوریا تنها یک سال داشت که پدرش او را ۵۰۰ هزار تومان به یک خانواده فروخت و من با کمک پدر خودم و با اعتماد کردن آن خانواده توانستم پول آن‌ها را بازگردانم و فرزندم را پیش خود بیاورم.

این خانم در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که وقتی پدر بچه‌ها به زندان افتاد به‌صورت غیابی از او جدا شد و در آن وضعیت به دلیل شرایط بسیار بدی که با آن روبرو بود تصمیم گرفت بچه‌ها را برای نگه داری به بهزیستی بسپارد چرا علاوه بر نداشتن مسکن و اوضاع مالی مناسب برای نگه داری از بچه‌ها امنیت آن‌ها نیز به دلیل وجود پدرشان تأمین نمی‌شد.

در ادامه ماه عسل این خانم ضمن اشاره کردن به تمام حوادث تلخی که در این مدت برایش رخ داد و حس و حالی که از دوری بچه‌هایش تجربه می‌کرد در نهایت به این جا رسید که در شب عید و در ویژه برنامه سه ستاره احسان علیخانی که به مناسبت روز مادر پخش می‌شد دو پسر را دید که از بهزیستی آمده بودند.

با توضیحات مهمان ماه عسل مشخص شد که او در همان زمان یکی از این پسرها را که پوریا نام داشت به‌خوبی شناخت و از فردای آن روز و با مشورت کردن با مادرش به تهران آمد و در جستجوی فرزندانش اقدام کرد.

این خانم پس از تلاش و پیدا کردن شماره پسرش پوریا با او تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که من مادرت هستم اما پسرش این موضوع را در ابتدا نمی‌پذیرد و می‌گوید اگر مادرم هستی در این همه سال کجا بودی؟!

در ادامه خشایار و پوریا پسران مهمان امشب ماه عسل به دیدار خود با مادرشان اشاره کردند و این که باوجود همه سختی‌هایی که در ۱۷ سال دوری از او تحمل کرده‌اند شاید بتوانند اندازه‌ای هر چند اندک دلیل این اتفاق را که شرایط نامناسب مادرشان بوده، درک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داستان های برنامه ماه عسل امسال خیلی کلیشه ای و تکراری شده. مهمون هایی هم که امشب دعوت بودن انگار اومده بودن یه چیزی بگیرن و برن. هر برنامه ای باید لااقل یه چیزی بخواد به مخاطب منتقل کنه که بیشترش اخلاقی و معنویه. معمونها و برنامه اش دیگه اصلا به دل نمی شینه. مخصوصا مهمونهای امشبش

    • شاهرخ نظری

      با سلام‌
      به نظر من به صرف به دنیا آوردن فرزند نمیشه به اون فرد مادر گفت. مثل مهمان امشب ماه عسل. واقعا چطور ممکنه که یک مادر واقعی با اینهمه احساسات پاک مادرانه حاضر بشه که پاره های تنش رو به مدت هفده سال نبینه و حتی در روزهای عید و تعطیلات هم به سراغ فرزندانش نره و همش به بهانه های غیر قابل توجیه و مسخره حاضر به دیدن اونا نباشه. متاسفانه مهمان امشب برنامه نه تنها مادر نیست بلکه بویی از انسانیت هم نبرده.

    • نازنین

      خیلی خوب...مرسی از احسان علیخانی..خوش بحالش خیلی ثواب میکنه...انشاالله همیشه سلامت باشه و همینطور به کارای خیرش ادامه بده...مطمئنم جاش تو بهشته....

    • ahmad zargar

      اون شب خیلیا هر چی از دهنشون در اومد به اقای علیخانی گفتن
      واقعا دمش گرم که بانی خیر شد

    • بدون نام

      تاآدم جای کسی نباشه نمیتونه حس اون طرف وبفهمه،بنظرمن قضاوت کردن درمورد دیگران درست نیست،چه میدانید اون مادرچی کشیده که حاضرشده اینکاروبکنه،ترخدا اینقد راحت قضاوت نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج