۵۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عرضه اولین پیش‌نمایش «اینترنت‌اکسپلورر۱۰»

شرکت مایکروسافت اولین پیش نمایش مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰ را بعد از تنها کمتر از یک ماه پس از عرضه مرورگر امیدوارکننده اینترنت‌اکسپلورر ۹ عرضه کرد.

این غول دنیای فناوری این نسخه از مرورگر خود را روز سه‌شنبه در کنفرانس توسعه‌‌دهندگان Mix۱۱ در لاس‌وگاس رونمایی کرد. در این پیش نمایش که اکنون در این صفحه قابل دریافت است تغییرات قابل توجه و ظاهری قابل مشاهده‌ای نسبت به نسخه قبلی این مرورگر دیده نمی‌شود اما سرعت گرفتن ادامه تطابق و سازگاری با فناوری‌های HTML۵ و CSS۳ در آن به وضوح دیده می‌شود.

عرضه اولین پیش‌نمایش «اینترنت‌اکسپلورر۱۰»

دن هاچاموویچ معاون اجرایی بخش اینترنت اکسپلورر مایکروسافت در این خصوص اعلام کرد: اینترنت اکسپلورر ۱۰ بر مبنای سرعت کامل سخت‌افزاری بنا شده و بر تمرکز ما به استانداردهای وب تاکید دارد.

وی افزوده است: این ترکیب برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد بهترین کارائی را برای مشتریان خود در ویندوز داشته باشند در حالی که از همان استاندارد وب در سایر مرورگرها استفاده شده است.

هاچاموویچ در ادامه خاطرنشان کرد که مایکروسافت تنها سه هفته برای عرضه این نسخه زمان گذاشته اما این نسخه به آسانی بیانگر آن چیزی است که در اینده شاهد آن خواهیم بود.

عرضه اولین پیش‌نمایش «اینترنت‌اکسپلورر۱۰»

وی در کنفرانس Mix۱۱ برخی امکانات اینترنت اکسپلورر در قیاس با مرورگر کروم شرکت گوگل را به نمایش گذاشت و از پشتیبانی بیشتر اینترنت اکسپلورر ۱۰ از CSS۳ مانند Gradient و Flexible Box layout خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که هر ۸ تا ۱۲ هفته خبر نسخه توسعه یافته جدیدی از اینترنت اکسپلورر ۱۰ به انتشار خواهد رسید.

شرکت مایکروسافت روز ۱۴ مارس و پس از دریافت ۴۰ میلیون مرتبه‌ای نسخه آزمایشی مرورگر اینترنت اکسپلورر ۹، نسخه نهایی ان را عرضه کرد. پس از عرضه نسخه نهایی این مرورگر این شرکت اعلام کرد که این نسخه در اوج روزهای دریافت، در هر ثانیه شاهد ۲۷ مرتبه دانلود از سوی کاربران بوده است.

به نظر می رسد با تحرکات جدید فایرفاکس و کروم مایکروسافت دریافته است که نمی‌تواند پس از عرضه اینترنت اکسپلورر ۹ به تعطیلات طولانی‌مدت مانند گذشته برود. فایرفاکس ۴ آخرین نسخه مرورگر بنیاد موزیلا با رکورد ۵۰۰۰ بار دانلود در هر دقیقه در روز اول عرضه و مرورگر کروم ۱۱ تهدیدی جدی برای بازار کاربران اینترنت اکسپلورر مایکروسافت به حساب می‌آیند.

منبع : Farnet.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج