۵۵۴۰۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گالری‌ها به استقبال تابستان می‌روند

در نخستین روزهای گرم تیرماه گالری‌های تهران با ۵ نمایشگاه جدید به استقبال تابستان می روند.

هنر آنلاین: در نخستین روزهای گرم تیرماه گالری‌های تهران با ۵ نمایشگاه جدید به استقبال تابستان می روند.

آتشزاد: نمایشگاه گروهی نقاشی با ارائه آثاری از بیست هنرمند معاصر با عنوان ( رنگ و بی رنگ ) در نگارخانه آتشزاد برگزار می شود.این نمایشگاه عصر روز جمعه ۲ تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود و نمایشگاه تا تاریخ ۱۳ تیر ادامه خواهد داشت .گالری آتشزاد در خیابان عباسپور ( توانیر ) شمالی ، بعد از پل همت ، نرسیده به میدان ونک ، نبش کوچه هومان ، پلاک ۲۳ واقع شده است.

دارگون: نمایشگاه گروهی "روی دیگر پنجره" در گالری دارگون برپا می شود.این نمایشگاه شامل ۴۳ هنرمند است که با الهام از فیلم "ABC آفریقا" ساخته عباس کیارستمی دست به خلق ۴۳ اثر هنری زده‌اند. این آثار روی بوم‌های ۵۰در ۵۰ سانتی متری با تکنیک آزاد کشیده شده‌اند."روی دیگر پنجره" از ۲ تا ۱۴ تیر ماه در گالری دارگون به آدرس خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، خیابان کوشا، کوچه بدیعی، بن بست بشردوست، پلاک ۱۴به جز شنبه ها، دایر و ساعت بازدید از آن ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

دلگشا: نیاز بابا تبار نقاشی های خود را با عنوان "اُبرون" از ۲ تیر در گالری دلگشا به نمایش در می آورد و این نمایشگاه تا ۱۳ تیر در خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر ،کوچه مهاجر ، پلاک ۳۰ میزبان علاقمندان به نقاشی است.

سایه: پرفورمنس گروهی "حفره" با هنرنمایی کارن آراد، علی فرشچیان، آرش تقی‌زاده و با همراهی گروه موسیقی یشتای جمعه دوم تیر ماه ساعت پنج تا ده شب در گالری سایه افتتاح می شود. این نمایشگاه تا هفتم تیر ماه ادامه می یابد و همه روزه به جز پنج شنبه ها از یازده صبح تا ده عصر در نیاوران، خیابان جمشیدیه (فیضیه)، خیابان امیدوار، کوچه آقاخانی، پلاک ۳ برپاست.

سیحون دو: "نمایشگاه گروهی از مجموعه شخصی سه مجموعه دار" عنوان نمایشگاهی از مجموعه شخصی سه مجموعه دار ویدا زعیم، نادر سیحون و علی لاجوردی است که در روز جمعه مورخ ۲ تیر از ساعت ۴ الی ۸ عصر در گالری سیحون ۲ افتتاح میشود. این مجموعه داران در این نمایشگاه تعدادی از اثار مجموعه خویش را برای نمایش و فروش می گذارند آثاری از جمله نقاشی ، مجسمه و عکس از هنرمندان مختلف چون ، ژازه طباطبایی، فرامرز پیل آرم، جعفر روحبخش، واحد خاکدان، حمید پازوکی، مهدی سحابی، مصطفی دشتی، پویا آریان پور، خسرو حسن زاده، سمیرا علیخانزاده، علی رضا فانی و ... این نمایشگاه تا ۷ تیر ماه در خیابان مقدس اردبیلی ، خیابان پسیان ، خیابان سینایی ، پلاک ۲۴ادامه دارد .

ادامه نمایشگاه های پیشین:

ژس: نمایشگاه گروهی نقاشی‌های هنرمندان متولدین دهه ۴۰ با عنوان "اصل و نسل" که در گالری ژس به نمایش در آمده است تا ۴ تیر ماه از افطار تا سحر در خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

نیاوران دو: عکس‌های داریوش محمدخانی تا ۴ تیرماه در خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می‌آید.این نمایشگاه "نور زمین و آسمان ها" نام دارد.

هور: نمایشگاه آثار حسینعلی ذابحی در نگارخانه هور واقع در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ به نمایش در می‌آید. این نمایشگاه تا ۹ تیر میزبان علاقمندان به هنر نقاشی است.

بنیاد پژمان / کارخانه آرگو: "دماغ به دماغ" پروژه/نمایشگاهی از آثار هنرمندان اسلاو و تاتار است که به همت بنیاد پژمان در کارخانه آرگو برپا شده است. این نمایشگاه تا ۲۳ تیر ماه در تهران، خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶۶۶ برقرار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج