جاباما
۵۵۴۱۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مهربونی دست به دست می چرخه

«مهربونی دست به دست می چرخه» با هدف خرید هزاران کفش برای کودکان نیازمند سرزمینمان راه اندازی شده است. این پویش (کمپین) به همت فروشگاه اینترنتی دیجی استایل و با همراهی بنیاد کودک برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

ماه مبارک رمضان، به دلیل نزول قرآن، ماهی سرشار از برکت و خیر است. به همین دلیل این ماه بهانه ی خوبی است تا دست هم نوعان نیازمند خود را بگیریم و گره ای از گرفتاری شان بگشاییم. این ماه بهترین فرصت است تا راهی به سوی شادی و لبخند نیازمندان باز کنیم و دستانشان را به گرمی بفشاریم.

«مهربونی دست به دست می چرخه» با هدف خرید هزاران کفش برای کودکان نیازمند سرزمینمان راه اندازی شده است. این پویش (کمپین) به همت فروشگاه اینترنتی دیجی استایل و با همراهی بنیاد کودک برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.
«مهربونی دست به دست می چرخه» به ازای هر ۳۰۰ هزار تومان خرید مشتریان فروشگاه دیجی استایل، یک جفت کفش برای کودکان تحت پوشش بنیاد کودک خریداری می شود و به این عزیزان اهدا می شود.

بنیاد کودک، موسسه ی خیریه ی مردم نهادی است که از سال 1374 به طور همزمان در ایران و آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد. این موسسه تا به امروز توانسته است بیش از 90 هزار کودک مستعد و نیازمند را شناسایی کرده و خرج تحصیل آنها را تقبل کند. این موسسه امروزه با 28 نمایندگی در سراسر ایران و 8 دفتر برون مرزی فعالیت های خیرخواهانه ی خود را با کمک خیرین ادامه می دهد و دانش آموزان و خانواده هایشان را تحت پوشش قرار داده است.

با توجه به اینکه امروزه خرید اینترنتی راهی مطمئن و به صرفه برای کاهش سفرهای درون شهری محسوب می شود، سایت ها و فروشگاه های بسیاری نیز به این منظور راه اندازی شده اند. سایت دیجی کالا سال ها پیش به عنوان مرجع نقد و بررسی و خرید آنلاین کالاهای دیجیتال و فناوری های روز دنیا ایجاد شد و سپس فروش محصولات فرهنگی و هنری نیز به سبد فروش آن اضافه گردید. این سایت اکنون یکی از فروشگاه های شناخته شده ی اینترنتی می باشد. پس از موفقیت سایت دیجی کالا و پیشبرد اهدافش در خرید آنلاین، سایت فروشگاه لباس و پوشاک دیجی استایل راه اندازی شد. این سایت با همراهی بنیاد کودک تصمیم دارد گامی درجهت نشاندن لبخند بر لبان کودکان سرزمین مان بردارد. از این رو، پویش (کمپین) «مهربونی دست به دست می چرخه» شکل گرفته است.

دی جی استایل با هدف ترویج خرید اینترنتی آسان و با ارائه ی کالاها و خدمات مرغوب، با مشارکت برندهای شناخته شده ای همچون مانگو، آدیداس، نایک، چرم مشهد و چرم درسا به فعالیت می پردازد. این فروشگاه آنلاین با ارائه ی طیف گسترده ای از معتبرتبرین برندها و با همکاری واردکنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می کند تا نیازهای متفاوت مشتریانش را برآورده سازد.

این سایت تا به امروز توانسته است امکان خرید انواع متنوعی از پوشاک و کفش مخاطبان خود را فراهم کند. انواع تی شرت، تاپ، پولوشرت مردانه و زنانه و انواع کفش های زنانه، مردانه و دخترانه به سادگی در این سایت قابل دسترسی هستند و لذت وصف نشدنی خرید سریع و باکیفیت را به خریداران هدیه می دهد.

از لذت های خرید اینترنتی از سایت دیجی استایل این است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در میان هزاران طرح و رنگ، کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید. این سایت انواع کفش های زنانه و مردانه، کفش ورزشی و اسپرت زنانه و دخترانه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به گونه ای که مشتریان دیجی استایل می توانند بدون سردرگمی میان هزاران فروشگاه تنها با مراجعه به این سایت تمام نیازهای خود را رفع نمایند.

همراهان فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به راحتی می توانند در کنار تجربه ی حس لذت بخش خرید آنلاین، به راحتی در پویش (کمپین) «مهربونی دست به دست می چرخه» شرکت کنند و در خرید هزاران جفت کفش برای کودکان نیازمند سرزمین مان همراه شوند. برای این کار تنها کافی ست حداقل ۳۰۰ هزار تومان از سایت دیجی استایل خرید نمایید تا در کنار رفع نیاز خود، به رفع نیاز کودکان دانش آموز نیز کمک کنید.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج