۵۵۴۳۱
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

جذاب ترین خودروهای جهان (۲)

در این مطلب ۲۰ اتومبیل زیبا همچون استون مارتین ونکوئیش را برایتان معرفی کرده ایم که در تاریخ طراحی خودروها بسیار بی همتا و چشمگیر است.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

جذاب ترین خودروهای جهان (۱)
برترین ها: اگر به ماشین های امروزی توجه کنید، متوجه می شوید ماشین های زیبای چندانی طراحی و عرضه نمی شوند. همه ماشین های جدید یکی پس از دیگری می آیند و هیچ مشخصه خاصی هم ندارند و تصنعی یا بسیار پیچیده هستند. البته اوضاع خیلی هم بد و ناامیدکننده نیست. هستند ماشین هایی که طراحی بسیار زیبایی دارند و خیلی سریع خود را در دل کاربران جا می کنند. ما در این مطلب ۲۰ اتومبیل زیبا همچون استون مارتین ونکوئیش را برایتان معرفی کرده ایم که در تاریخ طراحی خودروها بسیار بی همتا و چشمگیر است و دیدن آن در این فهرست چندان عجیب نیست.

جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۱. لامبورگینی Aventador LP ۷۰۰-۴

لامبورگینی همیشه در ردیف برترین خودروسازهای دنیا قرار دارد و این یعنی ماشین های این کمپانی فقط زیبا و جذاب نیستند. Aventador LP ۷۰۰-۴ بسیار مهاجم و تازشگر دیده می شود و همچون جت جنگنده مخفی به نظر می رسد. این خودرو لبه ها و زاویه های تیز دارد و طراحی درهای آن منحصر به فرد است.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۲. لکسوس LFA

لکسوس برای تولید اتومبیل هایی شهرت دارد که از هیجان خون آدم را به جوش می آورند. البته خوشبختانه این کمپانی سازنده اتومبیل های لوکس و باکلاس با طراحی سوپر ماشین عجیب LFA، رویه همیشگی خود را تغییر داده است. این خودرو بیشتر برای طراحی خارجی بدنه انتخاب شده است و موتور V۱۰ نیز دارد.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۳. لوتوس Evora

لوتوس اِوورا نمایش دهنده زیبایی بریتانیایی است و همیشه شکسته نفسی می کند. این خودرو، طراحی اسپرتی دارد که نشان دهنده سرعت بالای آن است. اما این سرعت و زیبایی را جیغ نمی زنند. این اتومبیل میانه رو است و همچون تویوتا موتور V۶ دارد.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۴. مازراتی GranTurismo

یکی از سوپرماشین های فوق العاده جذاب دنیا که ساخت کمپانی ایتالیایی مازراتی است، GranTurismo است. این مدل نسخه اولیه این نوع اتومبیل ها است که برای تحت تاثیر قرار دادن راننده خود طراحی شده است. طراحی داخلی GranTurismo نیز همچون طراحی بیرونی آن زیبا است. صدایی که از موتور V۸ این خودرو شنیده می شود همچون موسیقی گوش نواز است.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۵. مک‌لارن MP۴-۱۲C Spider

وقتی صحبت از ماشین هایی که کارکرد عالی دارند به میان می آید، بی انصافی است مک‌لارن MP۴-۱۲C Spider را فراموش کنیم. طراحی این خودرو نیز همچون کارکردش استثنایی و عالی است. سقف تاشوی این خودرو جذابیت خاصی به آن بخشیده است.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۶. مرسدس بنز E۶۳ AMG S-Model ۴Matic Wagon

این مدل نیز یکی دیگر از انتخاب های غیرمعمول ما در این فهرست است. این واگن استیشن پرقدرت طراحی زیبایی دارد. شبکه هوا در سپر جلوی اتومبیل، چراغ جلو LED و طراحی فریبنده این واگن استیشن را به یکی از زیباترین خودروها تبدیل کرده است. این مرسدس، موتور توربو دوقلو V۸ و علاوه بر طراحی زیبا، کارایی عالی نیز دارد.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۷. Pagani Huayra

سوپرماشین پیشین پاگانی یعنی Zonda حرف چندانی برای گفتن نداشت. اما این خودروساز مستقل ماشینی طراحی کرده است که همه محدودیت های پیشین را از میان می برد: ماشینی به نام Huayra. این ماشین ایتالیایی که با موتور AMG مرسدس کار می کند با ماشین هایی همچون فراری و لامبورگینی تفاوت بسیار و از نظر ما ظاهر زیباتر و طراحی منحصربه فردی دارد.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۸. پورشه ۹۱۱

پورشه ۹۱۱ همیشه جذاب و فریبنده نبوده است. اما جدیدترین مدل این خودرو با بقیه فرق دارد. با اینکه شکل کلی خودرو مشابه آبا و اجدادش است اما ۹۱۱ جدید با امکانات جذاب جدیدی که به آن اضافه شده است بسیار باکلاس تر از مدل های پیشن است.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۱۹. رولز-رویز Ghost

رولز-رویز فانتوم بزرگ، متانت و وقار بیشتری از مدل های کوچک تر خود داشت. اما ظرافت و باریکی Ghost از آن هم زیباتر و جذاب تر است. Ghost با حفظ طراحی عالی فانتوم، المان های فریبنده ای به طراحی خود اضافه کرده است که آن را در ردیف یکی از زیباترین خودروهای جهان قرار می دهد.


جذاب ترین خودروهای جهان (2)

۲۰. SRT Viper

دوستداران ماشین های اسپرت مسلما بسیار خوشحال شدند وقتی شنیدند کرایسلر خودروهای وایپر خود را به خط تولید بازگردانده است. البته با دیدن جدیدترین سوپرماشین این کمپانی با موتور V۱۰ خوشحال تر هم خواهند شد. همچون شورولت کوروت Stingray جدید، وایپر نیز بسیار باکلاس و زیبا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدرین

      ولی هیچی از نظر جذابیت به پای لکسوس حالا هر مدلی که باشه نمرسه

    • زهرا

      خیلی باحال اند
      من اگه یکی ازاینارو داشتم

    • یوسف1397

      فقط و فقط خودروهای آلمانی....

    • nafas

      خوبه بد نبود ما ک فقط باید عکسشو ببینیم این ماشینا ب ما چه

    • بدون نام

      میکردیش 21پرایدم اضافه میکردی

    • بدون نام

      خوشگلن واقعا

    • لاله

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج