۵۵۴۷۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برگزاری راهپیمایی روز قدس در نروژ

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در نروژ همزمان با سایر کشورهای جهان و با حضور مسلمانان مقیم این شهر و همچنین سایر گروه‌ها و تشکل‌های حامی فلسطین در مسیر خیابان مرکزی کارل یوهانس شهر اسلو برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در نروژ همزمان با سایر کشورهای جهان و با حضور مسلمانان مقیم این شهر و همچنین سایر گروه‌ها و تشکل‌های حامی فلسطین در مسیر خیابان مرکزی کارل یوهانس شهر اسلو برگزار شد.

در این مراسم راهپیمایان ضمن حمل پرچم‌هایی از فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم و نفرت خود از رژیم غاصب صهیونیستی و اقدامات اشعالگرایانه این رژیم را ابراز کردند.

در پایان این مراسم نیز راهپیمایان در مقابل پارلمان نروژ تجمع کردند و یک شیعه فعال نروژی، بانوانی از مراکز اسلامی و یکی از شهروندان فلسطین به نمایندگی از افراد شرکت‌کننده در این راهپیمایی ضمن سخنانی با محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه، بر آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی و همچنین هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کردند.

در ابتدای این مراسم نیز یک خاخام ضد صهیونیستی که برای شرکت در این راهپیمایی به نروژ سفر کرده است در مخالفت با موجودیت رژیم صهیونیستی و لزوم آزادی فلسطین سخنرانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج