۵۵۴۷۹۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

ربیعی: شعار علیه رئیس جمهوری غیرخودجوش بود

«علی ربیعی» وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شعارهای امروز (جمعه) علیه رئیس جمهوری غیر خود جوش بوده گفت: «تجربه طولانی در مواجهه با این‌گونه حوادث دارم».

خبرگزاری ایرنا: «علی ربیعی» وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شعارهای امروز (جمعه) علیه رئیس جمهوری غیر خود جوش بوده گفت: «تجربه طولانی در مواجهه با این‌گونه حوادث دارم».

ربیعی جمعه افزود، ماجرا در چند گام سامان می‌گیرد؛ اول اینکه باید گفت این افراد و اقدام آنها به هیچ عنوان خودجوش نیست و از متن طبیعی اجتماع راهپیمایان برنمی‌خیزد. معمولا جریانی سامان‌یافته از طرقی، محل ورود فرد مورد نظر به راهپیمایی و خروج آن را به دست می‌آورند. این افراد سامان‌یافته، به طور ثابت در آن مکان می‌مانند و به محض حضور فرد مورد نظر، شعارهای خود را می‌دهند.
وی تصریح کرد، دوستان و همکاران من که شاهد این ماجرا بوده‌اند نقل کرده‌اند که عده زیادی از راهپیمایان به این افراد توجه نکرده‌اند و بخش دیگری هم به چنین شعارهایی واکنش نشان داده‌اند. این مشاهدات، نظریه پیش‌گفته درباره خودجوش نبودن این اتفاق را تایید می‌کند.
رییعی تصریح کرد، دکتر روحانی خود نیز به خوبی با چنین پدیده‌ای آشناست و خوب می‌دانند که چنین اقداماتی، شان و منزلت ایشان را در نزد مردم افزایش می‌دهد.
وی اظهار کرد، امروز علیه رئیس جمهوری، توهین به ملت، توهین به شعار وحدت اسلامی برای روز قدس و آرمان‌های آن و کاملا سازمان‌یافته است. امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، همواره نسبت به این‌گونه حرکات گلایه‌مند بوده و مخالف چنین تحرکاتی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاکایی

      درود مضاعف به آقای ریس جمهور منتخب مردم ایران..ما دوستت داریم آقای رییس جمهور..بخدا تا زنده هستم...ود هر انتخاباتی هرگز به اصولگراها وتمامیت خواهان راب نمیدهم ونخواهم داد وحتی ختنواده ام را منع میکنم..بابا ما اعتدال منطق آزادمنشی وانسانیت وعدالت در جامعه می خواهیم..مگر زورکی بع کسب رای بدیم..آنکه بدل نشیند...منطق وگفتمان وحقوق انسانی...

    • سلمان

      اگر از روز اول با این خودسرهای احمق برخورد میکردن امروز داستان جوره دیگه ای میشد...بجای اینکه همه بفکر روز قدس و پیام قدس باشند بفکر انتقام از خودی هستند بنده خودم اقای روحانی رو قبول ندارم و به ایشان رای ندادم اما متاسفم برای کسانی که این شعارهای احمقانه را دادند.

    • بدون نام

      حرکات این افراد لاابالی نشان داد که مردم درست انتخاب کرده اند و این حرکت تا حذف کامل انحصار طلبان از چرخه قدرت پیش خواهد رفت

    • بدون نام

      خوب رییس جمهوری که خیلی راحت بگه نمی تونیم جلو ابرقدرتها بایستیم و باید تسلیم بشیم ،موشک و هسته ای و سپاه و ... همه رو تحویل بدیم تا حسن نیت مان را به دشمن نشان دهیم چه انتظاری دارد ؟

    • بدون نام

      خدا کنه بیشتر بشه خسته شدیم از بس شعار شنیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج