۵۵۴۸۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تخریب ۲۱۰ شیره کش خانه در کرج

کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ماموران انتظامی در منطقه "خط چهارحصار" طی سه عملیات منسجم موفق به تخریب ۲۱۰ باب شیره کش خانه و پاتوق مربوط به فروشندگان مواد مخدر شدند و ۱۱۵ بنا که محل تجمع معتادان بود نیز پلمب شد.

خبرگزاری برنا: فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن باند توزیع و فروش مواد مخدر معروف به باند "افعی مرداب" و دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه خبر داد.

کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرزدر تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ماموران انتظامی در منطقه "خط چهارحصار" طی سه عملیات منسجم موفق به تخریب ۲۱۰ باب شیره کش خانه و پاتوق مربوط به فروشندگان مواد مخدر شدند و ۱۱۵ بنا که محل تجمع معتادان بود نیز پلمب شد.

وی افزود: همزمان با پاکسازی منطقه "خط چهار حصار" که زمانی محل تجمع فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهربود، برخی از اعضای باندهای توزیع مواد مخدر دستگیر و تعدادی نیز متواری شدند ومعتادان کارتن خواب که دیگر منبعی برای تامین مواد خود نداشتند از این منطقه نقل مکان کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به منظور عدم بازگشت منطقه پاکسازی شده "خط چهار حصار" به وضعیت اولیه، این محل به صورت مستمر تحت نظارت و کنترل پلیس بود تا اینکه ماموران طی پایش دقیق اطلاعاتیِ، از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به باند "افعی مرداب" در این مکان مطلع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اعضای باند مذکوربا جانمایی دره ای به نام دره "قمار بازها" این مکان را به محلی برای فروش مواد مخدر تبدیل کرده بودند.

سردار کامرانی صالح گفت: با توجه به اهمیت موضوع؛ رصد فعالیت اعضای باند در دستور کار قرار گرفت و پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی، ۱۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و چهار نفر از اعضای باند توزیع و فروش مواد مخدر "افعی مرداب" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرزعنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، هشت نفر دیگر از اعضای باند در دو عملیات جداگانه در "سرآسیاب ملارد" دستگیر و دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و زانتیا که در حمل مواد مخدر مورد استفاده بود، توقیف شد.

وی گفت: دراین عملیات مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج