۵۵۴۸۵۵
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تاسف يك نماينده از توهين به ۳ شخصيت

يك نماينده حاضر در مراسم راهپيمايي روز قدس، با نكوهش رفتارها و شعارهاي وحدت‌شكن عليه سه تن از مقامات دولتي و پارلماني در راهپيمايي روز قدس، گفت: بايد از اين گونه رفتارهاي خودسرانه دوري و جلوگيري شود.

خبرگزاری ایسنا: يك نماينده حاضر در مراسم راهپيمايي روز قدس، با نكوهش رفتارها و شعارهاي وحدت‌شكن عليه سه تن از مقامات دولتي و پارلماني در راهپيمايي روز قدس، گفت: بايد از اين گونه رفتارهاي خودسرانه دوري و جلوگيري شود. اگر اختلافاتي وجود دارد اين اختلافات بايد در درون خانواده نظام حل شود و نبايد در مجامع و مراسم عمومي آن هم جلوي چشم هزاران نفر از مردم روزه‌دار و دوربين‌هاي تلويزيون‌هاي داخلي و خارجي شاهد چنين رفتارهاي خودسرانه، زننده و مشمئزكننده‌اي باشيم.

رمضانعلي سبحاني‌فر در گفت‌وگو با ايسنا تصریح کرد: امروز كه روز حضور مردم از طبقات و اقشار مختلف مختلف در راهپيمايي وحدت‌آفرين روز قدس بود و مراسم در فضايي كاملا امن و آرام برگزار شد، متاسفانه به رييس‌جمهوري، معاون اول رييس‌جمهور و نايب رييس مجلس جلوي چشم هزاران نفر از مردم توهين شد.

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به سخنان خطیب جمعه تهران گفت: خطيب جمعه امروز در خطبه‌هاي نماز اشاره کرد که در جايي كه پاي منافع ملي و اسلام در ميان است، همه مردم از اقشار مختلف در صحنه هستند و اينگونه پاي كار مي‌آیند و لذا اصلا درست نبود كه عده‌اي از زنان و مردان حاضر در راهپيمايي اينگونه به سه شخصيت سياسي كشور توهين كنند.

نماينده مردم سبزوار در مجلس هشدار داد: همه بايد بدانيم که استكبار جهاني و در راس آن صهيونيست‌ها، آمريكايي‌ها و حكام منطقه‌اي سرسپرده آنها عليه نظام جمهوري اسلامي ايران متحد و منسجم هستند. اگر قرار بر حفظ‌نشدن انسجام و وحدت داخلي باشد، ضرر و زيان و دود آن به چشم امت اسلام و مردم مي‌رود.

وي یادآور شد: اگر جلوي خودسرها گرفته نشود به تدريج تفرقه و شكاف بين مسئولان و جريان‌هاي سياسي رخنه مي‌كند و ضرر و زيان و دود آن به چشم كل نظام خواهد رفت و صهيونيست‌ها و استكبار جهاني از اين اختلافات نهايت بهره‌برداري را خواهند كرد.

اين نماينده حاضر در مراسم راهپيمايي روز قدس بار ديگر هشدار داد: شعارهاي تند خودسرها نشان داد که منظور رهبري از «آتش به اختيار» را به درستي درك نكرده‌اند. اگر منظور بخواهد اين باشد كه هر كس به كس ديگري رسيد، شروع به توهين و ناسزاگويي كند و رفتارهاي تفرقه‌افكنانه را ترويج كند كه امر پسنديده‌اي نيست بلكه آتش به اختيار بايد در برابر دشمنان اسلام و ايران و افراد تفرقه‌افكن باشد. شعارها و رفتارهاي سياسي آن هم در درون خانواده انقلاب و اينكه هر كس بخواهد ساز خود را بزند نشان مي‌دهد که برداشت درستي از فرمايش رهبري نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هایی که به رییس جمهور یه ملت توهین کردند واقعا روزه دار بودن!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      .واقعا شرم اوراست که عدهای بی حیا وبی ابرو به رییس جمهور. منتخب و محبوب ایران توهین میکنند اگر عاملان اصلی شناسایی ومحاکمه نشوند.

    • بدون نام

      این افراد باید شناسایی بشن و باهاشون برخورد بشه تا از فردا دوباره گروه های خودسر دیگه ای همچین حرکات فتنه برانگیز و شکاف دهنده رو انجام ندن و مارو دشمن شاد نکنن.الان زمان اتحاده نه زمان جنگ داخلی.دشمنان ما منتظر کوچکترین تفرقه بین ارکان نظام و جامعه هستن پس نباید اسباب شادی اونهارو فراهم کنیم

    • بدون نام

      اولا دستشون درد نکنه ثانیا شما که میگید اختلافات درون نظام باید داخل نظام حل بشه خود آقایان اومدن اختلافات رو علنی کردن و زیادترش میکنن

    • بدون نام

      وقتی بزرگان توهین میکنند از این ادما چه انتظار دارید

    • بدون نام

      ادم کارکشته سیاسی باید خییییلی بیشتر از این ظرفیت داشته باشه.
      سیاستمدار شدن یعنی امادگی بالقوه برای فحش شنیدن .سیاست خیلی پیچیدست.

    • علی

      عامل شکاف ، صحبتهای جنجالی رییس جمهور است. حرفهایش تحریک کننده است

    • بدون نام

      چه گویم که ناگفتنم بهتراست /زبان دردهانپاسبان سراست

      بقول حضرت مولانا :ای دریغا رهزنان بنشسته اند/صدگره زیرزبانم بسته اند.....!!!!
      این کوردلان راچه میشودروشاخه نشسته دارند دارند (بن)(ریشه)میبرنداین اشخاص چه قدر نادانند که هنوز نمیدانندتوهین به یک رئیس جمهورتوهین به یک ملت است دراینجایادشاعرشیرین سخن سعدی افتادم ......!!!!! حیف که دراینجا گفتنی نیست میترسم سوئه برداشت بشه!!!!یکی نیست به اینها بگه در اینکارشماچه چیزی بنفع مردم هست....!!!!!!نمیدانم شایدبافحش دادن و ناسزاگفتن به مسئو لین میخواهندبه پست مقام برسند.....!!!! نه باباگذشت آن زمانیکه یه عده باهمین هوچی گریها به پست و مقام میرسیدند.....!!!!برید بابا خداوندروزی شماروجای دیگه بهتون میده اینقدرازخدانامید نباشیدروزی شمامقدرشده وازراه کوشش وفعالیت درست به دست بیاریدای ازخدا بیخبرا

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      وقتی ازدهان رییس جمهور عنوان میشود توهین نیست
      ولی همان کلمات ازطرف مردم زده بشود توهین به عزیزان میشود
      ازعجایب نهم گانه جهان

    • محمود

      توهین به رییس‌جمهور یعنی توهین به حداقل 24 میلیون این باب را باز نکنید به نفع مملکت نیست. مسئولین مربوطه بایستی اقدام بکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج