۵۵۴۹۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کنترل پهباد با دست

کنترل پهباد با دست امری هیجان انگیز و موضوعی ترند است که اخیرا بر روی آن متمرکز شده اند.

وبسایت تکرا - زهرا دارابی: کنترل پهباد با دست امری هیجان انگیز و موضوعی ترند است که اخیرا بر روی آن متمرکز شده اند. هواپیماهای بدون سرنشین یا پهبادها تکنولوژی جالبی هستند اما کنترل این پهبادها توسط دست، بسیار جذاب تر است.
کنترل پهباد با دست

پیش تر راجع به پهبادها توضیحاتی داده ایم و از کاربرد آنها در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی -محصولی از DJI که در فرایند کشاورزی و آبیاری محصولات مورد استفاده قرار می گیرد-، امداد و نجات -با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در آن برای نجات جان افراد به هنگام وقوع بلایای طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد-، سیستم تحویل -آمازون برای تحویل محصولات خود از این پهبادها استفاده می کند- و ماموریت های ویژه -پهبادهای رهگیر که برای جلوگیری از حملات تروریستی هوایی مورد استفاده واقع می شوند- و … صحبت کرده ایم.

گروهی از محققان تایوانی در حال کار بر روی این موضوع هستند که از سنسورهای موجود در اپل واچ یه نحوی استفاده کنند تا بتوان موقعیت Parrot AR را با حرکت دست کنترل کرد.
کنترل پهباد با دست

هم اکنون بنا به گزارشی از رویترز گفته می شود که گروهی از محققان تایوانی در حال کار بر روی این موضوع هستند که از سنسورهای موجود در اپل واچ یه نحوی استفاده کنند تا بتوان موقعیت Parrot AR را با حرکت دست کنترل کرد.

با حرکت دادن دست به چپ و راست و بالا و پایین کردن آن، جهت حرکت این پهباد و اوج و فرود آن را می توان کنترل کرد.

در این تصویر مارک ون نشان می دهد که چگونه می توان رنگ نور یک لامپ هوشمند متصل را به سادگی و به وسیله ی ترسیم"R" با دست، به رنگ قرمز تغییر داد.
کنترل پهباد با دست

اپل واچ دارای چندین سنسور از جمله شتاب سنج و ژیروسکوپ است که حرکات را دنبال می کند. بنا به گزارش رویترز، این تیم در +PVD الگوریتمی به نام برنامه نویسی دونگ (Dong) ایجاد کرده اند که حرکات را به منظور کنترل اشیاء تشخیص می دهد و البته این الگوریتم تنها برای پهبادها مورد استفاده قرار نمی گیرد. در تصویر بالا، مارک ون نشان می دهد که چگونه می توان رنگ نور یک لامپ هوشمند متصل را به سادگی و به وسیله ی ترسیم"R" با دست، به رنگ قرمز تغییر داد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
کنترل پهباد با دست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج