جاباما
۵۵۴۹۴۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کشف گنجینه‌‌ای عظیم از نازی ها

پلیس فدرال آرژانتین اخیرا مجموعه قابل توجهی از متعلقات نازی ها را در حوالی بوینس آیرس کشف کرده است. این گنجینه تقریبا ۷۵ قطعه را شامل می‌شود که به شکل مرموزی در اتاقی پنهان شده بود. گمان می‌رود موارد کشف‌شده متعلق به شخص آدولف هیتلر بوده باشد.

وب سایت گجت نیوز - آرمین ذوالفقار: پلیس فدرال آرژانتین اخیرا مجموعه قابل توجهی از متعلقات نازی ها را در حوالی بوینس آیرس کشف کرده است. این گنجینه تقریبا ۷۵ قطعه را شامل می‌شود که به شکل مرموزی در اتاقی پنهان شده بود. گمان می‌رود موارد کشف‌شده متعلق به شخص آدولف هیتلر بوده باشد.
کشف گنجینه‌‌ای عظیم از نازی ها

آن‌طور که گزارش‌شده، این کشف به دنبال جستجویی مربوط به آثار هنری دزدیده‌شده در هشتم ژوئن انجام‌شد و به یکی از بزرگ‌ترین اکتشافات آرژانتین بدل شده است. از آنجایی که پس از سقوط رایش سوم، آلمانی‌ها به بوینس آیرس پناه آوردند، پیدا شدن چنین محموله‌ی وسیعی آن‌چنان دور از ذهن نیست.
کشف گنجینه‌‌ای عظیم از نازی ها

نازی هااز موارد کشف‌شده در این مجموعه می‌توان به سلاح کمری، تزیینات نظامی، لباس و چاقوهای تشریفاتی اشاره کرد. همچنین جعبه‌هایی پیداشده‌اند که نقش عقاب روی آن دیده می‌شود و مجسمه و نمادهای نازی ها نیز در میان آن‌ها وجود دارد.
کشف گنجینه‌‌ای عظیم از نازی ها

نازی هاالبته در ابتدا ادعا می‌شد که این موارد ممکن است نسخه‌ی بازساخته شده باشند اما محققان معتقدند که آن‌ها اصلی هستند و وزیر امنیت آرژانتین نیز این موضوع را تایید کرده است.
کشف گنجینه‌‌ای عظیم از نازی ها

نازی هایکی از دلایلی که مقامات بوینس آیرس را تا حدودی از اصل بودن وسایل مطمئن کرده، برخی از اقلام موجود در این مجموعه هستند که مهم‌ترین آن‌ها نگاتیو عکس رهبر نازی هاست. در این عکس آدولف هیتلر ذره‌بینی در دست گرفته که این ذره‌بین نیز در میان اشیا کشف شده وجود دارد.
کشف گنجینه‌‌ای عظیم از نازی ها

نازی هابرخی از موارد مرموز و نگران‌کننده‌ای که در این مجموعه وجود دارند، وسایل پزشکی هستند که برای اندازه‌گیری سر انسان استفاده می‌شد. دانشمندان نازی در دهه ۱۹۳۰ با اندازه‌گیری سر مردم مختلف، نژادها را از یکدیگر تفکیک می‌کردند. این گنجینه همین‌طور تعدادی پازل و هارمونیکا را در خود جای‌داده که در راستای تبلیغ نازی در میان کودکان و نوجوانان استفاده می‌شد.
کشف گنجینه‌‌ای عظیم از نازی ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبری از آدولف هیتلر تقلبی بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج