جاباما
۵۵۵۰۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اضافه شدن ۵۶ اموجی جدید به اندروید و iOS

اگر شما هم جز افرادی هستید که هر روز در پیام های متنی خود از اموجی های زیادی استفاده می کنید، با شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد؛ چرا که قرار است به زودی ۵۶ اموجی جدید و جالب به استاندارد Unicode ۱۰.۰.۰ اضافه شود و در پی آن شاهد افزوده شدن اموجی های جدید به سیستم عامل های اندروید و iOS خواهیم بود.

وب سایت تک شات: اگر شما هم جز افرادی هستید که هر روز در پیام های متنی خود از اموجی های زیادی استفاده می کنید، با شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد؛ چرا که قرار است به زودی ۵۶ اموجی جدید و جالب به استاندارد Unicode ۱۰.۰.۰ اضافه شود و در پی آن شاهد افزوده شدن اموجی های جدید به سیستم عامل های اندروید و iOS خواهیم بود.
اضافه شدن 56 اموجی جدید به اندروید و iOS

یکی از اموجی های جالب توجه در یونیکد ۱۰، علامت بیت کوین خواهد بود. علاوه بر این، تازه ترین نسخه استاندارد Unicode دارای ۶ هزار و ۵۱۸ کاراکتر و ۴ اسکریپت جدید است که مجموع کاراکترها و اسکریپت های موجود در این استاندارد را به ۱۳۶ هزار و ۶۹۰ عدد می رساند.

از جمله مواردی که در این نسخه مورد توجه قرار گرفته می توان به اضافه شدن پشتیبانی از زبان های همچون سریانی، گجراتی و نوشو (چینی) اشاره کرد که البته شاید استفاده از آن ها چندان زیاد نباشد.

اما آنچه برای کاربران گجت های هوشمند مهم ترین موضوع به حساب می آید، اموجی های جدیدی است که به یونیکد ۱۰ اضافه شده اند. در کل ۵۶ اموجی جدید به کاربران معرفی خواهند شد که از جمله آن ها می توانیم به علامت بیت کوین، اموجی های خندان دو دایناسور، دراکولا، زامبی و پری دریایی، زرافه، گوره خر و جوجه تیغی اشاره کنیم.

اضافه شدن 56 اموجی جدید به اندروید و iOS

احتمالاً استاندارد جدید Unicode ۱۰ هم زمان با انتشار رسمی نسخه جدید سیستم عامل های اندروید و iOS که به ترتیب اندروید O و iOS ۱۱ خواهند بود، به کاربران عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج