جاباما
۵۵۵۱۷۴
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

جدیدترین کامپیوتر رومیزی لنوو رونمایی شد

شرکت لنوو به طور رسمی از جدیدترین کامپیوتر رومیزی و شخصی (PC) خود با نام اختصاصی "تینک استیشن پی ۳۲۰ تاینی" (ThinkStation P۳۲۰ Tiny) رونمایی کرد. این کامپیوتر رومیزی قدرتمند وزنی برابر با مک‌بوک ایر اپل دارد که بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری از مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر داشته باشیم.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: شرکت لنوو به طور رسمی از جدیدترین کامپیوتر رومیزی و شخصی (PC) خود با نام اختصاصی "تینک استیشن پی ۳۲۰ تاینی" (ThinkStation P۳۲۰ Tiny) رونمایی کرد. این کامپیوتر رومیزی قدرتمند وزنی برابر با مک‌بوک ایر اپل دارد که بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری از مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر داشته باشیم.
جدیدترین کامپیوتر رومیزی لنوو رونمایی شد

لنوو قطعا یکی از شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین برندهای تولید کننده لپ‌تاپ و قطعات کامپیوتری محسوب می‌شود. این شرکت هر سال محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کند و لپ‌تاپ‌هایش در بازار داخلی کشور ما طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم از طرفداران محصولات این شرکت هستید، توجه شما را به ادامه این خبر جلب می‌کنیم چرا که لنوو به تازگی از یک کامپیوتر رومیزی جدید با نام تینک استیشن پی ۳۲۰ تاینی رونمایی کرده است.
جدیدترین کامپیوتر رومیزی لنوو رونمایی شد

کامپیوتر نام برده شده از پردازنده Intel Core i۷ بهره می‌برد و پردازنده گرافیکی Quadro P۶۰۰ انویدیا را هم به همراه دارد. بنابراین مشخص است که این کامپیوتر یک محصول قدرتمند بوده و توان اجرای نرم افزار و بازی‌های نسبتا سنگین را خواهد داشت. با وجود این تفاسیر کیس دستگاه فقط ۱.۱۳ کیلوگرم وزن دارد که با وزن مک بوک ایر اپل برابری می‌کند. این موضوع به آن معناست که شما به راحتی می‌توانید کیس این کامپیوتر را در کیف خود قرار داده و با خود حمل کنید.
جدیدترین کامپیوتر رومیزی لنوو رونمایی شد

البته بدیعی است که نباید انتظار داشته باشید که این کامپیوتر سبک از نظر قدرت پرداز گرافیکی توانی مساوی با توان گیمینگ کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌ NVIDIA GeForce GTX ۱۰۸۰ را داشته باشد. رم کامپیوتر تینک استیشن پی ۳۲۰ تاینی لنوو از نوع DDR۴-۲۴۰۰ بوده و ظرفیت ۳۲ گیگابایتی دارد. دستگاه از فضای ذخیره‌سازی اطلاعات ۲ ترابایتی هم بهره‌ می‌برد و یک جفت اسلات M.۲ SSD را هم ارائه می‌کند.
جدیدترین کامپیوتر رومیزی لنوو رونمایی شد

کیس کامپیوتر مورد نظر ابعاد ۳.۵ در ۱۸ در ۱۸ سانتیمتری را ارائه می‌کند، بنابراین شما برای جای دادن آن در کیف خود با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید. این کامپیوتر به پورت‌های اتصال متنوعی هم مجهز است که از دیگر نقاط قوت طراحی آن محسوب می‌شوند. کیس دستگاه شش پورت USB ۳.۰ را به همراه دارد.

یک پورت اترنت، دو پورت دیسپلی و چهار پورت مینی دیسپلی هم برای این محصول در نظر گفته شده‌ا‌ند. شرکت لنوو اشاره داشته که کامپیوتر رومیزی مورد نظر با قیمت ۸۰۰ دلار روانه بازار می‌شود و علاقمندان به آن از هم اکنون قادر به خرید دستگاه هستند. نظر شما در مورد این کامپیوتر سبک و نسبتا قدرتمند چگونه است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علم

      سلام این کامپیوتر مشخصاتش کجاهست قیمتش چنده و کجا میشه تیه کرد؟ویه سوال دیگه قسمت همی کیس هم میتوان نوار دی وی دی گذاشت و یا برای رایت روی سی دی محلی برای گذاشتن دارد ممنون جواب بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج