جاباما
۵۵۵۱۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

همه پیام های تبریک به روحانی و مردم

همه پیام های تبریک به روحانی و مردم.

برترین ها:

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور منتخب و قدردانی از مردم

خبرگزاری مهر: در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردمسالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران!

صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی 24 خرداد، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.

حماسه حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.

ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده پر تلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.

پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه ی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی اله الاعظم روحی فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض میکنم:

1-اکنون که حماسه ی سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه ی بیست و چهارم خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته ی خود را به دست آورند. هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ ی امنیت کشور و خنثی کننده‌ ی ترفندهای دشمنان است.

2- رئیس جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.

3- اکنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت کار و اقدام است. رئیس‌جمهور منتخب، تا روز پذیرش رسمی مسئولیت، دارای فرصت ارزشمندی است که شایسته است بیشترین بهره از آن برده شود و کارهائی که شروع مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، بدان نیازمند است، بی درنگ آغاز گردد.

4- تحقق حماسه‌ ی انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش دیگر نامزدهای ریاست جمهوری امکان‌پذیر نبود. لازم میدانم از همه شخصیت های محترمی که پای در این میدان نهاده و با تلاش خستگی ناپذیر خود، صحنه ی مسابقه ئی شور انگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و آنان را باز هم به نقش آفرینی در عرصه های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانم.

5- و نیز لازم میدانم از همه ی آحاد ملت که این بار نیز حادثه ای ماندگار خلق کردند، بویژه از حضرات مراجع معظّم و علمای اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی که در ترغیب به مشارکت، نقش های ارزنده ایفا کردند، و نیز از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بویژه وزارت کشور و شورای محترم نگهبان که زحمات طاقت فرسای این هفته های پرکار را صبورانه تحمل کردند و با امانت کامل، این بار سنگین را به سرمنزل رساندند، و نیز از مأموران پر تلاشی که امنیت این پدیده ی حساس را در کشوری با این وسعت، تا اقصی نقاط آن، تضمین کردند و همچنین از همه ی دستگاههای همکار آنان، صمیمانه تشکر کنم و اجر وافر الهی را برای آنان مسألت نمایم.

6-لازم میدانم به شکل ویژه از رسانه ی ملی و دست اندرکاران محترم آن که شور انتخابات را رهین تلاش هنرمندانه و مبتکرانه ی خود ساختند و راوی صادق و صریح گرایش ها و اندیشه ها و هدفهای نامزدان ریاست جمهوری شدند و چگونگی دست بدست شدن قدرت در نظام جمهوری اسلامی را، به شکل آشکار در برابر چشم جهانیان گذاشتند، تشکری بسزا و بلیغ کرده، اجر و توفیق آنان را از خداوند مسألت نمایم.

در پایان بار دیگر با خشوع و ابتهال، نعمت های بزرگ الهی را سپاس گفته و با تکریم یاد امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران عالی مقام، آینده ای هر چه بهتر را برای این کشور و این ملت آرزو و مسألت میکنم.

و السّلام علیکم و رحمه الله

سیّدعلی خامنه ای

25 خرداد ماه 1392


پیام تبریک احمدی نژاد به مردم و روحانی

تابناک: رييس جمهور در پيامي با تبريک انتخاب حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني بعنوان رييس جمهور منتخب ملت ايران گفت: اميدوارم با قدرشناسي از عواطف و اعتماد ملت عزيز فرصت خدمتگزاري و تلاش براي استقرار عدالت و آباداني کشور بيش از پيش مهيا گردد.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي

اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه

ملت عزيز و آرماني ايران در طول تاريخ با باوري عميق به دنبال استقرار حق و عدالت در جهان بوده است و در هر فراز، متناسب با شرايط و مقتضيات، تصميمات سرنوشت ساز گرفته است.

رويداد مهم انتخابات بيست و چهارم خرداد نود و دو را به ملت شريف، مقام معظم رهبري و منتخب محترم ملت تبريک مي گويم.

اينجانب همواره به ظرفيت هاي عظيم و بي پايان ملت ايران براي ايجاد تحول و تعالي عميقاً باور داشته و معتقدم که توانمنديها و استعدادهاي ذاتي و شگرف ملت ايران بسيار بالاتر و بيشتر از فرصت هاي پديد آمده بوده است. معتقدم با اعتماد و باور به ملت ايران و احترام به سلايق و علايق گوناگون مي توان همه قله هاي افتخار را فتح کرد و کشور را در بالاترين سطح از رفاه و پيشرفت جهاني قرار داد و همه آروزها و آرمان ها را محقق کرد. اميدوارم با همبستگي و تلاش گسترده تر اميد دستيابي به مطالبات تاريخي ايرانيان در رسيدن به جامعه سعادتمند و استقرار حکومت عدل جهاني روز به روز عميق تر و بيشتر شود.

ضمن تبريک مجدد به جناب حجت الاسلام و المسلمين آقاي حسن روحاني که مورد اعتماد اکثريت ملت قرار گرفته اند اميدوارم با قدرشناسي از عواطف و اعتماد ملت عزيز فرصت خدمتگزاري و تلاش براي استقرار عدالت و آباداني کشور بيش از پيش مهيا گردد.

از همه علاقه مندان به سرافرازي ايران انتظار دارد که در تمام فرصت ها رييس جمهور و دولت منتخب را براي پيشبرد هر چه بهتر امور ياري رساند اينجانب و دولت خدمتگزار تا آخرين لحظات مسئوليت همچون روز اول به وظايف خود به طور جدي عمل خواهيم کرد.

از خداوند منان عزت، رفاه و سلامت همه مردم و همه ملت ها را در سايه عنايات امام عصر(عج) مسئلت دارم.

خادم ملت ايران

محمود احمدي نژاد


پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان به روحانی

خبرگزاری فارس: آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را به وی تبریک گفت و اعلام کرد: امید است که جنابعالی رهنمودهای رهبری و حل مشکلات مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهید.

در پی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی پیام تبریک صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و تلک الایام ندوالها بین الناس ولیعلم الله الذین آمنوا و یتخذو منکم شهداء (آل عمران ۱۴۰)

و ما این روزها(ی شکست و پیروزی) را میان مردم به نوبت می‌گردانیم (تا آنان پند گیرند) و خداوند را که (واقعا) ایمان آورده‌اند معلوم بدارد و از میان شما گواهانی بگیرد.

جناب حجت‌الاسلام آقای دکتر حسن روحانی (دام توفیقه)

سلام علیکم و رحمة‌الله

اعیاد شعبانیه و خلق حماسه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر شما و ملت شریف و آزاده ایران مبارک باد.

بی‌شک خلق این حماسه در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ضمن احترام و تکریم نسبت به تمام نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب شما را در این عرصه خطیر تبریک گفته و توجه شما را به نکات ذیل جلب می‌کنم.

۱ـ امید است جنابعالی که از یاران دیرین امام و رهبری و اعضای محترم جامعه روحانیت مبارز تهران هستید، از مومنان واقعی مورد اشاره در آیه شریفه فوق بوده و از شاهدانی باشید که توفیق پاسداری از آرمان‌های امام راحل«قدس سره» و پایبندی و التزام به ولایت عامه فقیه را به آنها عطا فرموده است.

۲ـ بی‌تردید جنابعالی به عهد خود وفادار بوده و راه امام امت خمینی کبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حفظ مصالح امت را سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهید داد.

۳ـ انتظار داریم از امروز تا آخرین روزی که این مسئولیت را برعهده دارید حل مشکلات مردم شریف که حماسه‌آفرین این عرصه هستند را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید.

۴ـ بر این باوریم که جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب، مجری قانون اساسی و حافظ دین و مذهب رسمی کشور، و همچنین عزت و شرافت جمهوری اسلامی ایران هستید.

۵ـ یادآور می‌شوم روحانیت معزز که همواره پاسدار و مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام عزیز بوده‌اند، چون گذشته مترصد حوادث و جریانات پیش‌رو خواهند بود و به یقین جنابعالی از خیرخواهی و نصیحت ناصحان مشفق و پشتیبانی روحانیت بی‌نیاز نخواهید بود.

از خداوند متعال برای شما توفیق در انجام این وظیفه خطیر که ملت بر دوش شما نهاده است را خواستارم.

دعای حضرت بقیة‌الله‌الاعظم عجل‌الله‌ له الفرج بدرقه راهتان باد.

برادر شما محمدرضا مهدوی کنی

۲۵ خرداد ـ شعبان المعظم ۱۴۳۴


پیام تبریک لاریجانی به حسن روحانی

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی به عنوان منتخب ملت و رئیس جمهور آینده را تبریک گفت.

متن پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است :

صدیق گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی ( دام عزه)

با سلام

توفیق جنابعالی در کسب رای اکثریت ملت عظیم الشان ایران را جهت خدمتگزاری در سمت ریاست جمهوری، تبریک عرض می کنم.

شکوه و عظمت انتخابات اخیر پشتوانه ای ارزشمند برای بهبود شرایط کشور به خصوص در زمینه حل مشکل گرانی و بیکاری خواهد بود. تدبیر همه جانبه و انتخاب کابینه کارآمد و ورزیده و متعهد و رعایت قانون، بهترین بهره جستن از انرژی این حضور درخشنده و حماسی ملت است که ان شاء الله جناب عالی در ظل رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب، توفیق انجام آن را خواهید داشت.

مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس کشور همکاری صمیمانه ای را با حضرت عالی و دولت جدید برای تحقق اراده ملت و اصلاح امور به عمل می آورد.

از خداوند متعال می خواهم جنابعالی در طی طریق اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان های امام -قدس سره- و تمشیت امور مهمه کشور مورد عنایت و توجه قرار گیرید.

علی لاریجانی


پيام تبريك رئيس قوه قضاييه به منتخب ملت

تابناک: رئيس قوه قضاييه با صدور پيامي پيروزي حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني را در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تبريك گفت.

متن كامل پيام به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

حضور كم‌نظير ملت بصير و مقاوم و خداجوي ايران اسلامي در اين حماسه بزرگ را به ملت عزيز، مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (دامت بركاته) و منتخب مردم جناب حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني تبريك گفته و خداوند متعال را بر اين نعمت عظيم شكرگزاريم.

بدون ترديد حضور حماسي و پرمعنا مردم در دفاع از ارزرش‌هاي الهي انقلاب اسلامي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري كه در پرتو عنايت الهي و در رقابتي سالم و توأم با آرامش، متانت و اخلاق اسلامي به دست آمده مايه مباهات است.

در كسب اين پيروزي ارزشمند بايد قدرداني از مردم عزيز ايران اسلامي و لبيك آنان به نداي مقام معظم رهبري در راستاي دستيابي به آرمان‌هاي مقدس نظام جمهوري اسلامي، سجده شكر به درگاه احديت به جا آورد و با سرلوحه قرار دادن كار و تلاش خالصانه در رفع مشكلات و دغدغه‌هاي آنان كوشيد.

رجاء واثق مي‌رود قواي مختلف نظام تحت نظارت ولايت مطلقه فقيه بتوانند در هرچه بيشتر شكوفايي استعدادهاي نهفته و رفع تنگناها گام بردارند.

صادق لاريجاني

رئيس قوه قضاييه


تبریک آیت‌الله هاشمی شاهرودی به روحانی

خبرگزاری فارس: آیت‌الله هاشمی شاهرودی در پیامی به حسن روحانی گفت: اینجانب این پیروزی را به مردم فهیم ایران اسلامی، رهبری معظم انقلاب و جنابعالی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پیروزی و سربلندی اسلام را خواستارم.

به گزارش فارس آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه طی پیامی به حسن روحانی اعلام کرد: سپاس خداوند بزرگ را که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ملت شریف ایران اسلامی را در امتحانی سرنوشت ساز پیروز کرد و لبیک‌گو به ندای رهبری معظم انقلاب جنابعالی را که از چهره‌های شاخص و موفق نظام هستید با رای قاطع به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردند.

وی در این پیام تصریح می‌کند: اینجانب این پیروزی را به مردم فهیم ایران اسلامی، رهبری معظم انقلاب و جنابعالی که امید موفقیت روز افزونتان را دارم تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پیروزی و سربلندی اسلام را خواستارم.


پیام کاندیداهای ریاست جمهوری به روحانی

خبرگزاری مهر: کاندیداهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی حسن روحانی در انتخابات را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفتند.

محسن رضایی پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت

دبیر تشخیص مجمع مصلحت نظام و یکی از شش کاندیدای انتخابات پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروزی حسن روحانی در رقابت‌های ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حسبنالله ونعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر

ملت شریف و عزیز ایران

حماسه باشکوهی که خلق کردید بار دیگر جان تازه‌ای به مردم سالاری دینی داد. اینجانب این حماسه بزرگ را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و شما ملت عزیز ایران تبریک عرض می کنم و به تشخیص و تصمیم شما احترام می گذارم.

به جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق ایشان را در عبور از مشکلات امروز و رسیدن به آینده‌ای درخشان برای کشور خواستارم.

از مردم شریف کشور از ارس تا اروند، از البرز تا زاگرس پر افتخار هم به خاطر حمایت از این سرباز همیشگی خود تقدیر و تشکر می کنم و با توجه به درخواستهای مکرر مردمی برای ارایه برنامه هایم به دولت آینده باید ابراز کنم که از هیچ کوششی برای نمایندگی شما در رفع تنگناهای زندگیتان فرو گذاری نخواهم کرد.

اما چند جمله از سر اخلاص با رییس جمهور آینده جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی:

ازآنجایی که طی یکسال گذشته بیش از 300 شهرستان، شهر و روستا و بیش از 40 دانشگاه را از نزدیک سرکشی کردم و مهمان سفره های پر مهر مردم کشور بوده و با آنها نان و نمک خورده ام و شادیها و درد ها و غمهای آنها را از نزدیک درک کرده ام ، حال لازم می دانم از سر تکلیف و امانت چند نکته را به حضورتان انتقال دهم.

1- اقوام ستونهای مستحکم فرهنگ و معرفت ایرانی - اسلامی اند که امروز نیاز به توجه و بازشناخت نقش آنان زیر آسمان فرهنگ ایران بزرگ به عینه دیده می شود، لر ، کرد ، عرب ، آذری ، ترکمن ، بلوچ ، گیلک ، مازنی و . . . همه و همه یعنی ایران مقتدر، این اقتدار از نفی نگاههای سخیف تا تعریف سهم آنها در اداره کشور یک امر ضروری است.

2- مردم شریف ، ولایتمدار و عاشق ایران در پاره ای از مشکلات که ناشی از سوء مدیریت در رسیدگی به مسایل اقتصادی آنهاست بعضا روزهای سختی را در زندگی خود تجربه می کنند، «فقر ، بیکاری و گرانی » باید از چهره ایران زدوده شود و یک زندگی در شأن مردم ایران برای آنها فراهم آید .

3- سرمایه های انسانی و نخبگان بی بدیل کشور در جهاتی پشت درب بی تدبیری مانده اند، باید قیود حضور این سرمایه ها را در مشارکت برای آبادانی کشور برداشت، امروز دختران و پسران ما با سطح تحصیلات بالا باید توان خود را در پیشرفت کشور به کار بگیرند و این راهگشایی نیاز به برنامه دارد.

4- خواهران و برادران ، کشاورزان، کارمندان، هنرمندان و فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی ، بازنشستگان و . . . بعضا با تنگی معیشت مواجه اند و رفع مشکلات آنها نیاز به برنامه، تدبیر و تلاش مجاهدانه دارد.

5- فراهم کردن محیط کسب و کار و حمایت جدی از کارآفرینی کلید عبور از مشکلات اقتصادی کشور است.

درک درست شرایط امروز ایران خصوصاً از سوی دولت مردان، تصمیم سازان و تصمیم گیران امری اجتناب ناپذیر و عدم شناخت دقیق وضعیت کنونی، موجب تحمیل هزینه های جبران ناپذیر و هدر دادن فرصت های بزرگ فراروی ملت عزیز ایران است. به نظر بنده کشور امروز نیاز به دولتی فراگیر برای تحقق جهاد اقتصادی و رفع تنگاهای مردم دارد. این مردم دولتی شایسته شأن خود با تدبیر، اقتدار، شجاعت، صداقت و توان اجرایی و عملیاتی بالا در اداره امور کشور دارند که بتواند با بهره گیری از تمام توان کشور آرامش را به خانه ها بازگرداند.

بنده ضمن تقدیر و تشکر از حماسه سیاسی مردم ایران از خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت کرده و امروز باز هم خود را در صف اول خیزش همدلانه و اخلاق محور برای دفاع از حقوق مردم و پیشرفت ایران بزرگ اسلامی و ملت سرافرازمان می دانم.

برای سرباز این مرز و بوم جهاد هیچ وقت به پایان نمی رسد. از درگاه حضرت حق سربلندی ملت ایران، مقام معظم رهبری و حضرتعالی را در خدمت به آحاد مردم جامعه خواهانم.

سعید جلیلی به حسن روحانی تبریک گفت

سعید جلیلی به حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب یازدهم تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با صدور پیامی به حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام جلیلی به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی ایران این میراث بزرگ امام راحل بار دیگر در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ جمهوریت خود را بر مبنای گفتمان اسلام ناب به رخ جهان کشیده و نمایشی پرشکوه از انتخابات ازاد را بر مبنای الگوی مردم سالاری دینی نشان داد.

با سپاس بیکران به درگاه الهی و با قدردانی از ملت بزرگ ایران که با حماسه‌ای دیگر پشتوانه‌ای سترگ را برای اقتدار، سربلندی و پیشرفت نظام خلق کرد و با تشکر و تبریک به رهبر فرزانه انقلاب به خاطر تمهید این حماسه بزرگ، برای رئیس‌جمهور منتخب مردم برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جهت دفاع از آرمان‌ها و حقوق ملت ایران و اعتلاء و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنم و به ایشان برای کسب اعتماد ملت ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

با تشکر خاضعانه از ابراز لطف همه عزیزان که اهداف و برنامه‌های مرا به اهداف و آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر دانسته و به آن رأی دادند، تقاضا دارم با حفظ حضور هوشمندانه در صحنه انقلاب، رئیس‌جمهور منتخب را در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم یاری نمایند.

پیام تبریک قالیباف به رییس جمهور منتخب

محمدباقر قالیباف با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی وی را تبریک گفت.

محمد باقر قالیباف در این پیام ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات نوشت: بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می­کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم

«ستایش می کنم خداوند را به خاطر اتمام نعمتش، و تصمیم در برابر عزتش، و حفظ و نگهداری از معصیتش» (علی علیه السلام)

ملت شریف و بزرگوار ایران؛

امید دارم همانگونه که با نسیم حضورتان عطر مشارکت در میهن اسلامی دگر باره معنا گرفت، با نسیمی دیگر نیز درون و پیرامون ما از جهل و تحجر تهی گردد و معطر به معنویت و شعور جمعی به سوی سرمنزل مقصود رهسپار گردیم. در همه این سال های در خدمت شما حاضر بودن، به کرات آموخته ام که: «گر من از دوست بنالم نفسم صادق نیست؛ خبر از دوست ندارد که ز خود با خبر است.»

در تمام آن سالهایی که با شما گذشت همراه با یکدیگر سطوری از صفحات پر افتخار این مرز و بوم را با تاسی به فرهنگ جهاد و شهادت نگاشته ایم. در همه آن سالها حرکت از شما ملت سرافراز بوده و برکت نیز به طبع آن از خداوند متعال؛ اما در خاطر مشترک ما لحظاتی نیز ثبت شده است که هنوز تاریخ در باب آن به قضاوت ننشسته است:

قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را
گر مخیر بکنندم به قیامت که چه خواهی دوست ما را به همه نعمت فردوس شما را
گر سرم می رود از عهد تو سر باز نپیچم تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را

اکنون که برگی دیگر از تاریخ پر افتخار این سرزمین در حال تحریر است، بر خود واجب می دانم به یازدهمین منتخب ملت ایران، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک و تهنیت عرض نمایم و آرزوی موفقیت ایشان را که نیاز حیاتی این برهه است، از خداوند منان خواستارم. امیدوارم با در نظر گرفتن مطالبات بحقِ نیمه دیگر این حماسه سیاسی، زمینه های عملی وحدت، همدلی و همبستگی ملی را فراهم آوریم؛ لیس للانسان الا ما سعی.

با آرزوی ایرانی سربلند

محمد باقر قالیباف

۲۵ خردادماه ۱۳۹۲

ولایتی پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفت

علی اکبر ولایتی پیام تبریکی برای حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب ارسال کرد.

فارس نوشت، ، در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی پیام تبریکی برای رئیس جمهوری منتخب ارسال کرد.

متن این پیام در زیر آمده است:

بسمه تعالی

حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس جمهور محترم منتخب

باسلام

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را نا امید ساخت.

پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفتند و حماسه سیاسی را رقم زدند.

جنابعالی نیز موفق به کسب رأی اعتماد ملت شدید که مایه مسرت است. این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف و جنابعالی تهنیت می گویم و تداوم توفیق را برایتان مسالت می‌کنم.

امید می‌رود در دوره ریاست جنابعالی، ‌مبانی «مردمسالاری دینی» که یادگار امام راحل است تحکیم یافته و گفتمان رهبری در «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و بتوان با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل قوا نقاط ضعف را بسرعت برطرف کرد و با پیگیری راهبرد «مقاومت مدبرانه» بر حق و دستاوردهای هسته‌ای ابرام ورزید.

اینک با این اقبال مردمی و پس از تنفیذ و تحلیف، جنابعالی رئیس جمهور همه ملت و از جمله جریانها و افراد رقیب هستید و لذا همراهی، همکاری و رعایت احترام جنابعالی،‌ وظیفه همگان است.

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدوارم قدردان نعمت های او باشیم . انه ولی النعم

غرضی به حسن روحانی تبریک گفت

سیدمحمد غرضی در پیامی تاکید کرد: یقیناً وظیفه همه نامزدها و ملت ایران حمایت از رئیس جمهوری منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان است.

سیدمحمد غرضی در پیامی از ملت ایران و همه آنهایی که چه در داخل و چه در خارج کشور پای صندوق های رأی آمدند و افتخار آفریدند، تشکر کرد.

وی در این پیام آورده است: به ریاست محترم جمهوری منتخب تبریک می‌گویم و توفیق ایشان را در برآوردن خواست های ملت ایران یعنی توسعه فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورکه لازمه توسعه جمهوریت و اسلامیت در شأن ملت ایران است از خداوند متعال مسئلت دارم.

یقیناً وظیفه همه نامزدها و ملت ایران حمایت از رئیس جمهوری منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان است.


عارف و حدادعادل به روحانی تبریک گفتند

خبرآنلاین: نامزد مستعفی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

متن کامل پیام تبریک عارف به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم از این قرار است:

با اهداء سلام و درود،

افتخار کسب اعتماد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه رئیس جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، ملت شریف و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می کنم. سرمایه اعتماد مردم ،که به حق یک امانت الهی است ،بر دوش جنابعالی قرار گرفته است. صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.
این موفقیت، پیروزی گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال است. پیروزی نگاه خردورزانه و اخلاق گرایانه به کشورداری است.

اکنون پس از خلق حماسه سیاسی توسط مردم فهیم و عزیزمان، نوبت به تحقق حماسه اقتصادی و ساماندهی مشکلات کشور رسیده است که جز با همدلی و همراهی همه مردم عزیز و جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی محقق نخواهد شد و وظیفه همگان، حمایت و همکاری با منتخب ملت است.

اینجانب متواضعانه و خالصانه از تمامی گروهها و جریانات سیاسی و سایر نامزدهای محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست می کنم که با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند.

به امید فردایی بهتر برای همه ایرانیان

فرزند کوچک ملت بزرگ ایران، محمدرضا عارف

حدادعادل به حسن روحانی تبریک گفت

غلامعلی حدادعادل در پیامی به حسن روحانی پیروزی وی را در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم تبریک گفت.

تسنیم نوشت،، غلامعلی حدادعادل در پیامی به حسن روحانی پیروزی وی را در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران

اکنون که مردم ایران در پاسخ هوشمندانه به دعوت مقام معظم رهبری با حضور پرشکوه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ای سیاسی آفریدند و با نظم و نشاط تحسین‌برانگیز جلوه دلپذیر مردم‌سالاری دینی و قانون‌مداری را در چشم جهانیان به‌نمایش گذاشتند، وظیفه خود می‌دانم این حماسه عزت‌آفرین را به ملّت باایمان و فرهیخته ایران و به رهبری ارجمند و به شخص جناب‌ِ عالی تبریک بگویم.

امیدوارم به شکرانه اعتماد ارزشمندی که ملت نسبت به شخص شما ابراز کرده، در حفظ استقلال میهن اسلامی و خدمت به مردم عزیز و پاسداری‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) و نگاهبانی از میراث گرانقدر آن بزرگوار، که همانا جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، موفق باشید و همان‌‌طور که در تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرده‌اید روش و منش مستقل و معتدل خود را در انتخاب همکاران و ادارة قوة مجریه به اثبات رسانید.

در افق جدیدی که به برکت این پیروزی پیش رویتان گشوده شده برایتان از خداوند طلب توفیق می‌کنم.

غلامعلی حدّاد عادل


ارتش ، پیروزی روحانی را تبریک گفت

عصر ایران: ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه اي با تجليل از حضور حماسي مردم و خلق حماسه سياسي، انتخاب حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني را به عنوان رئيس جمهور منتخب ملت تبريك گفت .

متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی به این شرح است:

سرانجام شور وشوق و هيجان ملت سربلند و انقلابي ايران اسلامي به ثمر نشست و حماسه سياسي مورد نظر رهبر معظم انقلاب تحقق يافت و امت هميشه در صحنه، بار ديگر چشم جهانيان را به ايران و ايراني خيره ساخت.

دشمن، در نهايت ناباوري انگشت تحير به دندان گزيد و همانند گذشته ناگزير در برابر عظمت و اقتدار ملت بزرگ و سرافزاز ايران كه با حضور در پاي صندوق هاي راي، معنا و مفهوم مردم سالاري ديني را به همگان نشان داد، سر تعظيم و تكريم فرود آورد.

با تبريك اين حماسه عظيم به حضور مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي عزيز و ملت قهرمان ايران و رئيس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام و المسلمين آقاي دكتر حسن روحاني از درگاه حضرت باريتعالي توفيقات روز افزون ايشان را در خدمت به مردم و پاسداري از ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس و نگاهباني از ميراث معمار كبير انقلاب يعني نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه خواستاريم .

اميدواريم اين اعتماد مردمي به عنوان يك پشتوانه عظيم براي ايشان، زمينه ساز ترقي و پيشرفت و آباداني كشور عزيزمان، ايران اسلامي باشد.


آمادگی کامل سپاه برای همکاری با دولت آینده

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تجلیل از حضور پرشور و مشارکت حداکثری ملت ایران در جشن مردمسالاری دینی و انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲، تحقق حماسه سیاسی را بیانگر هوشمندی و درک درست و عمیق سیاسی ایرانیان و تبعیت آنان از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره کننده ملت ایران در پای صندوق های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزود.

این بیانیه می افزاید: بی تردید لبیک رسای ملت به ولی فقیه زمان و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی؛ برغم تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی ـ صهیونیستی برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، توانست در عرصه‌ای جدید، باردیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته کرده و پیام قاطع و معنادار خود را به فضای یأس آلود اردوگاه دشمنان ایران اسلامی منتقل نماید.

این بیانیه با قدردانی از تمامی عوامل اجرایی و نهادهای نظارتی انتخابات و نیز نیروهای مسئول برقراری امنیت و آرامش این رخداد بزرگ تصریح کرده است: حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، از یک سو فصل نوینی در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور گشود و از سوی دیگر شکست و رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و اینک با تحقق حماسه سیاسی، ملت ایران در انتظار بسترسازی دولت آینده برای فراهم‌سازی زمینه‌های تحقق حماسه اقتصادی است، حماسه‌ای که استعداد و ظرفیت ملی کشور آنرا تضمین خواهد کرد.

این بیانیه در پایان ملت ایران را پیروز اصلی میدان انتخابات معرفی و با سپاس از حضور حماسی و با شکوه آنان برای اثبات وفاداری به نظام جمهوری اسلامی تأکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، آمادگی همه جانبه خود را برای تعامل و همکاری با دولت آینده در چارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی محوله اعلام می‌دارد.


آمادگی ناجا برای همکاری با دولت منتخب

خبرگزاری ایسنا: نیروی انتظامی در اطلاعیه شماره 2 خود اعلام کرد که بار دیگر ملت فهیم و مردم بزرگوار ایران اسلامی در یوم الله 24 خردادماه، برگ زرینی از حماسه آفرینی بی‌بدیل خود را بر صفحات پرشمار تاریخ سراسر عزت و سربلندی ایران افزودند و با حضور شکوهمندانه و مسئولانه در پای صندوق‌های ثبت حماسه، انسجام، اتحاد، یکدلی و فرهیختگی خود را به جهانیان نشان داده و حماسه سیاسی عظیم دیگری را آفریدند.

ما به عنوان حافظان امنیت جامعه بر خود واجب می‌دانیم که حماسه‌آفرینی امت بزرگ ایران را ارج نهاده و قدردان آنان باشیم که با همکاری خود ما را در تامین امنیت حداکثری این حادثه بزرگ تاریخی یاری کردند و همچنین خدای بزرگ را سپاسگذاریم که به این ملت بزرگ رهبر فرزانه و بزرگی عطا کرده‌اند که با هوشمندی فوق‌العاده و هدایت پیامبرگونه، امنیت را برای خلق این حماسه عظیم و این رخداد بی‌بدیل راهنمایی فرمودند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از یکایک نامزدهای محترم و ستادهای آنان که مردم را دعوت به حماسه‌آفرینی در فضایی عاری از هر نوع حاشیه و تنش کردند، تشکر می‌کنیم و خوشبختانه در سایه این همکاری سازنده ناجا در کنار مردم توانست گسترده‌ترین و امن‌ترین انتنخابات در تاریخ کشور را رقم بزند.

به همین سبب از خداوند متعال برای آنان و همه ملت حماسه‌آفرین، آرزوی موفقیت در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ (مدظله العالی) می‌کنیم.

در خاتمه نیروی انتظامی انتخاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، ایشان و تمامی ملت ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و اعلام می‌دارد؛ حافظان فداکار نظم و امنیت و آرامش با رییس‌جمهور محترم و دولت منتخب در چارچوب وظایف قانونی خود کمال همکاری را خواهند داشت.


پیام تبریک جامعه مدرسین به مردم و روحانی

تابناک: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«حضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این حضور پرشور، لبیک دیگر ملت ایران به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مصداق بارز تحقق شعار «حماسه سیاسی» بود. رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و بوق‌های تبلیغاتی دشمنان، ماه‌ها بود که با بهانه‌های گوناگون می‌کوشیدند تا مردم ایران را از راهی که پیش رو دارند مأیوس سازند و مشارکت عمومی را کمرنگ نمایند؛ غافل از آنکه حضور حداکثری مردم نشان داد که این ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل (رحمةالله علیه) و شهیدان فراموش نساخته و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس، حضوری پررنگ‌تر خواهند داشت.

انتخابات ۲۴ خرداد، همچون انتخابات‌های گذشته مصداق مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در اداره کشور بود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت بزرگوار ایران اسلامی که پیروز اصلی در انتخابات بود، از همه کسانی که در برگزاری پرشور آن تلاش کرده‌اند بویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دیگر نامزد‌های محترم و رسانه‌ ملی که نقش مهمی در خلق این حماسه سیاسی داشت تقدیر و تشکر می‌نماید.

در پایان با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی، عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز تهران، انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای ارزشی، ولائی و متدین، متخصص و کار آمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزشهای دینی و نشر معارف اهل‌البیت(علیهم السلام)، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام داده و توجه ویژه‌ای در جهت احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه‌های جهانی بویژه در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مصروف سازد و قانون‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهد.»


پیام تبریک منوچهر متکی به حسن روحانی

عصر ایران: منوچهر متکی طی پیامی انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

متن این پیام که در وبسایت شخصی منوچهر متکی آمده است به این شرح است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهور منتخب ملت

با اهداء سلام

اعتماد قاطبه ملت عزیز ایران در سپردن مسئولیت مهم ریاست امور اجرایی کشور به جنابعالی را صمیمانه تبریک گفته، از خداوند بزرگ توفیق آن شخصیت خدوم و فرهیخته را در مسیر تحقق آرمان های امام راحل و مطالبات مردم و رهبری آرزو می نمایم.

بنده خدا - منوچهر متکی


بیانیه مطهری درباره انتخابات ریاست جمهوری

عصر ایران: علی مطهری در پایگاه اطلاع رسانی خود بیانیه ای را بدین شرح انتشار داد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۴ خرداد سال ۱۳۹۲ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود. در این روز مردم ایران رشد اجتماعی و سیاسی خود را که در طول ۳۴ سال در کوره حوادث انقلاب اسلامی کسب کرده اند به نمایش گذاشتند، از یک سو با مشارکت بالای خود در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را محقق و غربیهای زیاده خواه را ناامید کردند و از سوی دیگر با گزینش گفتمان اعتدال، خطر افراط گرایی را که آرمانهای انقلاب اسلامی را در معرض خطر قرار داده بود، دفع نمودند.

نوع انتخاب مردم با توجه به سیر حوادث چهار سال گذشته بسیار معنی دار بود و پیام روشنی داشت که در فرصت مناسب باید به آن پرداخت.

بدون شک پیروز این انتخابات، مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند. این پیروزی را به مردم رشید ایران، رهبر گرانقدر و جناب حجت الاسلام آقای دکتر حسن روحانی تبریک عرض می کنم. امیدوارم ایشان در دولت خود از رقبای خود در این انتخابات استفاده نمایند و کابینه دولت یازدهم مرکب از اصول گرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل و مظهر اعتدال و تدبیر باشد.

والسلام


اعلام آمادگی ضرغامی برای همکاری با روحانی

خبرگزاری ایسنا: سید عزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صداوسیما در پیامی خطاب به حسن روحانی، رییس‌جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی وی را تبریک گفت.

متن پیام سید عزت الله ضرغامی که توسط واحد تولید و اطلاع‌رسانی حوزه‌ی ریاست صداوسیما ارسال شده، به شرح زیر است:

«جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

با سلام؛

با عنایت الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به یک حماسه سیاسی غرورآفرین و دشمن شکن تبدیل شد. حماسه‌ای که با حضور پرشور و پرشمار مردم در اطراف و اکناف این کشور الهی رقم خورد و به جهان و جهانیان نشان داد که مردم سالاری حقیقی را از مردم سالاری دینی برآمده از انقلاب اسلامی ایران الهام بگیرند. چرا که حماسه سیاسی 24 خرداد 92 همچون انتخابات گذشته نشان داد که تداول قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست مردم و به نحوی دموکراتیک میان جریان های سیاسی کشور جریان دارد.

در این میان رسانه ملی تلاش کرد تا با به کارگیری جمیع ظرفیت های خود بسترساز این حماسه شود. ما تلاش کردیم با طراحی ظروف مناسب تبلیغی و با نوآوری در روش مناظره‌های رسانه‌یی که بی‌تردید به الگویی ماندگار در این زمینه تبدیل شد، راوی صادق و صریحی برای بیان آراء و نظریات نامزدهای محترم و مقایسه میان آنها باشیم. در این تلاش ملی اهدافی نظیر اعمال عدالت رسانه‌یی، زمینه‌سازی برای گسترش ظرفیت سیاسی جامعه و رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات، ایجاد آرامش در فضای تبلیغات انتخاباتی و برطرف کردن نیاز به تبلیغات پرهزینه توسط نامزدها؛ به صورتی مجدانه مطمح نظر و عمل قرار گرفت.

بی‌تردید بلندنظری و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در پاسداری از آزاداندیشی و ارشاد و هدایت رسانه ملی به رعایت عدالت و انصاف در برنامه های تبلیغی مهمترین مشوق و مایه قوت قلب ما در این مسیر بود.

اینک ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخارآمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده‌دار مسؤولیت سنگین ریاست جمهوری دوره یازدهم شده‌اید، آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رییس جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان، اعلام می‌داریم.

مزید توفیق جنابعالی در خدمت به ملت نجیب و حماسه ساز ایران اسلامی را از خداوند متعال مسالت داریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند كاشاني

      من هم از طرف همه شهروندان كاشاني اين انتخاب شايسته را به رئيس جمهور عزيزمان دكتر حسن روحاني تبريك گفته و تا آخر با ايشان ميمانيم تا ايراني آباد بسازيم.

    • میثم

      من به روحانی رای دادم.ولی شیفته متانت و آقایی دکتر ولایتی شدم.چقدر قابل احترام هستند..

    • رضا

      الان این همه متن تبریک رو برا چی نوشتید ؟ باید حفظشون کنیم؟

    • امیرحسین11ساله

      دستان کوچک من به سمت پروردگاراست و با زبان کودکی ام میگویم ** عزت و آبروی کشورم را تو حفظ نمودی و این موهبتی بینظیر است ممنون که آن را به دست بندگان صالحت به امانت سپردی تا با نام و یاد تو قدم به رفیع ترین قله های سرنوشت بگذارند....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج