جاباما
۵۵۵۵۰۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بروجردی: اهانت به روحانی، حرکتی ضدانقلابی است

بروجردی از طرح برخی اهانت‌ها به رییس‌جمهور در قالب شعار در راهپیمایی روز قدس انتقاد کرد.

خانه ملت: بروجردی از طرح برخی اهانت‌ها به رییس‌جمهور در قالب شعار در راهپیمایی روز قدس انتقاد کرد.

علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخی اهانت ها به رییس جمهور در قالب شعار در راهپیمایی روز گذشته گفت:بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و ثبات و امنیت پایدار حاکم بر کشور در شرایط مهم و حساس راهپیمایی روز قدس که باید همه تیرها به طرف رژیم ددمنش صهیونیستی شلیک شود اقداماتی از این دست در بی احترامی به رییس جمهور کشور به عنوان فرد منتخب ملت بزرگ ایران حرکتی ضدانقلابی و در جهت اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است.

نماینده مرد م بروجرد تصریح کرد: تمام تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی در طول سال های اخیر در جهت راه اندازی بحران های منطقه ای برای انحراف وحدت امت اسلامی به درگیری ها و نزاع های داخلی است.

وی همچنین تاکید کرد: باتوجه به این که رییس جمهور به عنوان راس یک قوه و منتخب ملت ایران از جایگاه ویژه و احترام خاصی برخوردار است چنین اقداماتی همانند اقدامات غیر منطقی و بر خلاف منافع ملی که در ارتباط با حمله به برخی سفارتخانه ها در داخل کشور صورت گرفت، برخلاف منافع ملی کشور است .

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلش خاطر نشان کرد : انتظار از افرادی که خود را انقلابی می دانند این است که موضع گیری خود را در قالب هنجارهای نظام اعلام کنند و نه با چنین اقداماتی که بدون تردید بر خلاف سیاست های نظام در خلاف جهت اتحاد ملی و انسجام داخلی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عظیم

      متاسفانه روز قدس امسال با حرکت این افراد نادان اجیر شده برای توهین به رئیس جمهور مملکت به نظر من به نفع اسلام نبود.رژیم صهیونستی خوشحال شد.مگر نه اینکه روز قدس اتحاد جهان اسلام بر علیه اسرائیل است. پس چرا اینچنین افراد کوته عقلی ملت را سبک میکنن

    • بدون نام

      به خدا اگر به مشکلات مردم رسیدگی کنید این اتفاقها نمی افتد در حالیکه بانکهامون یکی یکی دارن بر شکست میشن عده در راه پیمای یک اشتباهی کردن عده دیگر چنان بزرگش کردن که انگار بزرگترین مشکل کشور اعتداص چند تا جوان به جای ایجاد این همه حاشیه به داد مردم فقیر برسید همه جای دنیا از این اتفاقها میافتد با لاخره هرکسی طرفدار. مخالف دارد اقای روحانی به جای اینکه سریع صحنه را خالی کند به حرکت خود ادامه میداد شاید جلوتر تشویقش میکردن احمدی نژاد هم یک هفته بهش اعتراض میکنن یک هفته تشویقش میکن هیچ نیازی به بزرگنمایی نیست اقای روحانی خیلی راحت می گفت من بخشیدم بقیه هم بزرگ نمای نکنن اعتراض به روحانی مهم یا اخراج وبیکار شدن کارگران وه دشمن از این را وارد شده وانقلاب تهدید میونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج