۵۵۵۵۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کارگردان برنده اسکار ادامه «هان سولو» را می‌سازد

بعد از اخراج پر سر و صدای فیل لرد و کریس میلر از سر صحنه فیلمبرداری اولین بخش سه‌گانه «هان سولو»، ران هوارد جایگزین این زوج کارگردان شد تا جدیدترین دنباله مستقل «جنگ ستارگان» را به سرانجام برساند.

وب سایت آی ‌سینما: بعد از اخراج پر سر و صدای فیل لرد و کریس میلر از سر صحنه فیلمبرداری اولین بخش سه‌گانه «هان سولو»، ران هوارد جایگزین این زوج کارگردان شد تا جدیدترین دنباله مستقل «جنگ ستارگان» را به سرانجام برساند. کارگردان برنده اسکار که دیروز (جمعه) در نشست رسانه‌ای و تبلیغاتی «شیرهای کن» حاضر شده بود، درباره همکاری با عوامل این فیلم گفت: «من هوادار همیشگی «جنگ ستارگان» بوده‌ام و از این که دعوت شدم تا سهمی در جهان این مجموعه داشته باشم بی‌نهایت خرسندم.» پنج‌شنبه گذشته (۲۲ ژوئن)، استودیوی لوکاس فیلم اعلام کرد با هوارد برای تکمیل ساخت این پروژه به توافق رسیده است.
کارگردان برنده اسکار ادامه «هان سولو» را می‌سازد

هفته گذشته، در خبرها اعلام شد فیل لرد و کریس میلر به دلیل تخطی از حدود اختیارات‌شان و نادیده گرفتن فیلمنامه اصلی، با کتلین کندی رییس لوکاس فیلم و مدیر برند «جنگ ستارگان» درگیر و طی اتفاقی نادر در هالیوود، از سر صحنه فیلمبرداری اخراج شدند.

به گزارش «ورایتی»، هوارد در ادامه نشست روز جمعه به یادآوری خاطره‌ای از سال ۱۹۷۲ پرداخت، زمانی که جرج لوکاس با او از نقشه‌هایش برای ساخت فیلمی علمی-تخیلی و مفرح با استفاده از جلوه‌های ویژه مشابه فیلم «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» ساخته استنلی کوبریک، حرف زده بود. این خاطره به زمانی بر می‌گردد که هوارد به عنوان بازیگر در فیلم «گرافیتی امریکایی» به کارگردانی لوکاس مقابل دوربین رفته بود. هریسون فورد هم یکی از بازیگرهای اصلی این فیلم بود که بعدتر نقش «هان سولو» را در فیلم‌های «جنگ ستارگان» ایفا کرد.

کارگردان ۶۳ ساله در ادامه تعریف کرد زمانی که اولین فیلم «جنگ ستارگان» اکران شد، او و همسرش برای تماشای فیلم به سینما رفتند و بیش از دو ساعت در صف خرید بلیت ایستادند تا بالاخره توانستند وارد سالن شوند. هوارد گفت: «عمیقا تحت تاثیر فیلم قرار گرفتم. اصلا به دنیای دیگری پرتاب شدم ... تقریبا لال شده بودیم.» او و همسرش تصمیم گرفتند فیلم را از نو تماشا کنند و به همین دلیل، یک ساعت و نیم دیگر در صف ماندند.

زمانی که لرد و میلر از سر صحنه فیلمبرداری اخراج شدند، حدود سه چهارم از فیلمبرداری بخش اول «هان سولو» کامل شده بود. هوارد پیشاپیش کار بر روی این پروژه را آغاز کرده و قرار است بعد از وقفه‌ای چند هفته‌ای، گروه سازنده از ۱۰ ژوییه دوباره سر صحنه فیلمبرداری حاضر شوند. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود اواخر تابستان امسال، فیلمبرداری دوباره بعضی از صحنه‌های فیلم در مدت زمان پنج هفته انجام شود. هوارد تاکید کرد: «خیلی از عوامل مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» از رفقای قدیمی هستند. تولید این پروژه از قبل آغاز شده و تا اینجا زحمت فراوانی برایش کشیده شده است.»

هوارد در مدت سه دهه فعالیت حرفه‌ای در مقام فیلمساز، کارگردانی بیش از ۵۰ فیلم را به عهده داشته است. از جمله معروف‌ترین کارهای او می‌توان به «شیفت شب»، «رمز داوینچی»، «آپولو ۱۳» و «پیله» اشاره کرد. او با فیلم «ذهن زیبا» در سال ۲۰۰۲، موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد. اگرچه، ساخته‌های اخیر او شامل «دوزخ»، «در قلب دریا» و «دوراهی» و «شتاب»، همگی در گیشه امریکا ناکام ماندند.

با حل شدن بحران اخیر و در حالی که فیلم اول «هان سولو» نام سه کارگردان را با خود یدک می‌کشد، باید منتظر ماند و دید جدیدترین تولید مشترک «لوکاس فیلم» و «دیزنی» چه سرانجامی خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج