جاباما
۵۵۵۵۷۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها

فرمانده پلیس راه کشور گفت: پیش بینی می‌شود از ظهر امروز یکشنبه(۴تیرماه) ترافیک در جاده‌های کشور به ویژه جاده‌های شمالی افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده پلیس راه کشور گفت: پیش بینی می‌شود از ظهر امروز یکشنبه(۴تیرماه) ترافیک در جاده‌های کشور به ویژه جاده‌های شمالی افزایش یابد.

سردار حمیدی فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر پیش بینی می‌شود از ظهر امروز یکشنبه(۴تیرماه) ترافیک در جاده‌ها به خصوص جاده‌های شمالی کشور افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های گشتی برای این ایام تقویت شده‌‌اند، افزود: عوامل پلیس تا پایان هفته به منظور برخورد با آن دسته از رانندگانی که مرتکب تخلف می‌شوند و تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های کشور مستقر و در حالت آماده باش هستند.

فرمانده پلیس راه کشور گفت: بار ترافیکی در این روز‌ها با توجه به آغاز طرح ترافیکی تابستانه هنوز شکل نگرفته است.

سردار حمیدی در پایان عنوان کرد: اولویت برخورد پلیس برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگان است که در همین راستا سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ ۳ تخلفی است که پلیس به طور جدی با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.
ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج-چالوس
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح وضعیت ترافیکی در جاده ها، گفت: هم اکنون ترافیک در جاده کرج-چالوس نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه قزوین- زنجان در مسیر جنوب به شمال محور کرج- چالوس ابتدای محور تا کیلومتر ۴ و محدوده پل زنگوله مسیر جنوب به شمال از محور هراز محدوده سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضیت ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، گفت: در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است.
آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها
ترافیک در ۵ محور مواصلاتی کشور نیمه سنگین است/ مسدود بودن ۳ محور اصلی
بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، ترافیک در ۵ محور تهران - کرج، کرج - قزوین، آزادراه قزوین - زنجان، کرج - چالوس و هراز نیمه سنگین است.

براساس این گزارش، همچنان محورهای اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، استهبان - نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان مسدود است.

آزادراه قم به تهران از ۲۹ فروردین ماه تا ۲۰ شهریورماه در محدوده عوارضی روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۷ و روزهای سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تن‌ها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس از اول اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه در محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸ تا ۱۷ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه رشت-قزوین از ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸ تا ۱۸ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸ تا ۱۴ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه قم به تهران از ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۳۱ مردادماه در محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸ تا ۱۸ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تن‌ها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا - اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد -ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا ۴۵ - از ۱۶ خردادماه تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۷ تا ۱۷ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تن‌ها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور دیزین - شمشک کیلومتر صفر الی ۲۱ از ۲۷ خردادماه تا ۳۰ آبان ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۷ تا ۱۸ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می‌شود.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
کرج-چالوس امروز عصر یکطرفه می‌شود/ مسافران آمادگی ۳ برابر شدن زمان سفرشان را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضااصفهانی

      باباجمع کنید.مرتب کشئور راتعطیل میکنید بازاین تهرانی هاراه افتادند میاندشهرستان.من حوصله میهمان راندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج