۵۵۵۷۳۲
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

پردرآمدترین ستاره های سال ۲۰۱۷

اخیرا مجله مشهور «Forbes» فهرستی از پر درآمدترین ستاره ها را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده است. در این فهرست نام ستاره هایی که از فعالیت های هنری خود از جمله برگزاری کنسرت، تور و بازی در فیلم یا شوی تلویزیونی میلیون ها دلار پول نصیب شان شده، آمده است.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اخیرا مجله مشهور «Forbes» فهرستی از پر درآمدترین ستاره ها را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده است. در این فهرست نام ستاره هایی که از فعالیت های هنری خود از جمله برگزاری کنسرت، تور و بازی در فیلم یا شوی تلویزیونی میلیون ها دلار پول نصیب شان شده، آمده است. اما آیا می دانید که این ستاره ها کدامند؟ ما در این مطلب نام پردرآمدترین ستاره ها را در سالی که گذشت برایتان آورده ایم.
شان کامز
شاید تعجب کنید اما شان کامز یا همان دیدی در رتبه اول این لیست قرار دارد. او رپر، بازیگر و طراح مد آمریکایی است که برنده سه جایزه گرمی و دو جایزه ‌ام تی وی شده است.
طبق اطلاعات به دست آمده او در سالی که گذشت حدود ۱۳۰ میلیون دلار را از آن خود کرد که دلایل زیادی داشت که مهمترین شان تور منحصر بفرد جهانی او با نام « Bad Boy Family Reunion Tour» و فروش سومین خط تولید لباس هایش بود. چه کسی از شان کامز انتظار داشت که رقیبان سرسخت خود را کنار زند و در بالاترین رتبه این فهرست قرار گیرد؟!
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
بیانسه
رتبه دوم این فهرست به بیانسه تعلق دارد که درآمد او به 105 میلیون رسید. انتشار آلبوم او با نام « Lemonade» یکی از دلایل پیشرفت او بود. علاوه بر آن این آلبوم وارد سرویس پخش آنلاین موسیقی تیدال شد و آن طور که تیدال عنوان کرده، انتشار این آلبوم تا ابد در انحصارش خواهد بود. او با برگزاری تورهای جهانی نیز توانست درآمد خود را تا این حد افزایش دهد.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
جی کی رولینگ
اولین کتاب «هری پاتر» جی کی رولینگ در سال ۱۹۹۷ منتشر شد، یعنی حدود ۲۰ سال پیش. از همان سال به بعد بود که مردم دیوانه آثار او شدند و نه تنها برای کتاب که برای فیلم های او هم سر و دست می شکاندند. این نویسنده بریتانیایی توانا در سال قبل، ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشت که مهمترین دلیل آن نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» بود. اینطور به نظر می رسد که طرفداران هری پاتر هیچگاه از حمایت او دست بر نی دارند.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
دریک
چه کسی فکرش را می کرد که دریک یکی از موفق ترین رپرهای جهان شود؟ این روزها دریک با قدرتمندترین ستارگان جهان رقابت می کند. درآمد 94 میلیون دلاری او در سال گذشته گواه این ماجرا است. او بخش اعظمی از
درآمدش را از تور جهانی به دست آورد. او همچنین با شرکت های معتبری چون اپل، نایک و اسپریت همکاری می کند.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
کریستیانو رونالدو

حتی اگر طرفدار بازی فوتبال نباشید باز هم کریستیانو رونالدو را می شناسید. سال قبل این بازیکن پرتغالی 93 میلیون دلار به دست آورد که بخشی از آن نتیجه قراردادش با رئال مادرید بود که حاضر شد برای 4 سال آینده مبلغ 50 میلیون دلار به او بپردازد. او همچنین با شرکت نایک همکاری می کند که درآمدش چشمگیر است. برند کفش، جین، عطر و حتی مجموعه هتل های او نیز همچنان رو به رشد است که مطمئنا آینده درخشان تری را برای او رقم می زنند.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
د ویکند

شاید فکر کنید که رابطه د ویکند با ستاره ای چون سلنا گومز یا آهنگ هایی که هر روز منتشر می کند، موجب شهرت اخیر او شده است اما آنچه نام او را در این لیست قرار داده، چیز دیگری است. در واقع درآمد او در سال گذشته 92 میلیون دلار بوده که بخش اعظمی از آن از طریق تور جهانی اش « Starboy» به دست آمد. می توان گفت درآمدی که ستاره ها از تورهای جهانی شان به دست می آورند قابل مقایسه با سود انتشار آلبوم هایشان هم نیست.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
هاوارد استرن
هاوارد استرن هنرپیشه آمریکایی، سال گذشته ۹۰ میلیون دلار درآمد داشته که تمام آن از قراردادی که با « SiriusXM»، شبکه ای که در آن فعالیت می کند، به دست آمد. مسلما او تا زمانی که این شرکت چنین قراردادی با او ببندد به شوی رادیویی خود ادامه خواهد داد.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
کلدپلی
گروه راک کلدپلی چند سالی است که در اوج خود به سر می برند اما سال گذشته، به لطف تور جهانی شان، سودآورترین دوره خود را گذراندند به طوری که حدود 88 میلیون دلار نصیب شان شد. آنها به دور دنیا سفر کردند و به ازای هر اجرایی که در شهرهای مختلف داشتند، حدود 5 میلیون دلار به دست آوردند. مطمئنا اینهمه طرفدار و حامی موسیقی آنها ثابت می کند که تلاش هایشان ارزش اش را دارد.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
جیمز پترسون

شاید جیمز پترسون نویسنده آشنایی برای شما نباشد اما بی شک او یکی از موفق ترین افراد جهان است به طوری که در سال گذشته، با فروش ۹.۵ میلیون نسخه از کتاب هایش، ۸۷ میلیون دلار سود کرد. او همچنین پول زیادی را از قراردادی که برای نوشتن درباره بیل کلینتون بسته است، به دست آورد. شاید او هنوز جی کی رولینگ نشده باشد اما تفاوت چندانی در این لیست با او ندارد.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
لبران جیمز
حتی اگر چیزی در مورد بسکتبال ندانید، بی شک نام لبران جیمز را شنیده اید. سال گذشته، او از قرار داد سه ساله اش 86 میلیون دلار به دست آورد. علاوه بر آن او با شرکت های معتبری چون نایک، اینتل، کوکا-کولا، کیا موتور و ... همکاری می کند که درآمد خوبی را به همراه دارد. او خودش نیز صاحب شرکتی است که هر روز بزرگ و بزرگ تر می شود.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
گانز ان روزز
گروه موسیقی گانز ان روزز سال قبل بیشترین درآمدش را در دنیای موسیقی نسبت به دیگر گروه ها داشته است. درآمد آنها به لطف تور جهانی شان حدود ۸۴ میلیون دلار بود. این گروه در تور جهانی خود به ۵ قاره سفر کردند و با انرژی تمام بهترین اجراهای خود را ارائه دادند که تاثیر زیادی بر درآمد مالی آنها گذاشت. حتی اگر درآمد آنها بین ۸ اعضای گروه تقسیم شود باز هم برای تمام شان کافی است.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
راش لیمبو
راش لیمبو صاحب نظر سیاسی و مجری برنامه‌های گفتگویی رادیویی آمریکاست که در سال گذشته 84 میلیون دلار را از قراردادش با « iHeartMedia» و مجموعه کتاب هایی که برای کودکان نوشته بود، به دست آورد. شاید زمانی که به فهرست 15 ستاره پر درآمد جهان فکر می کنیم، لحظه ای حتی نام راش لیمبو به ذهن مان خطور نکند اما او خارج از انتظار همگان، این موفقیت را از آن خود کرد.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
جاستین بیبر
اینطور که معلوم است که طرفداران جاستین بیبر دست از سرش بر نمی دارند. اگر چه خواننده های پاپ بسیاری در سالهای اخیر چون ستاره درخشیدند اما هیچکدام شان موفق نشدند که ذره ای از محبوبیت جاستین بکاهند. او در سال گذشته ۸۳.۵ میلیون دلار را از آن خود کرد. اگر چه او درآمد کلانی را از قراردادش با «Calvin Klein» و « JustMoji» به دست آورد اما همانند اکثر ستاره های دیگر، بیشترین درآمدش را از تورهای جهانی اش کسب کرد.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
لیونل مسی
شاید انتظار داشتید که نام دیوید بکهام را در این لیست ببینید اما لیونل مسی تنها بازیکن فوتبالی است که در لیست 15 ستاره پردرآمد جهان سال 2017 قرار دارد. این ستاره دنیای فوتبال بخش اعظمی از سرمایه اش را از طریق قراردادش با شرکت هایی چون آدیداس به دست آورد که چیزی حدود 27 میلیون دلار در سال است. درآمد کلی او در سال گذشته 80 میلیون دلار بوده است.
پردرآمدترین ستاره های سال 2017
فیل مک‌گراو
بله! ما هم چون شما تعجب کرده ایم. به راستی چه چیزی نام فیل مک‌گراو را در این لیست قرار داده است؟ او سال گذشته ۷۹ میلیون دلار را از آن خود کرد که ظاهرا تمام آن از شو تلویزیونی اش به دست آمده است که البته نوشتن کتاب و شوی تلویزیونی «The Doctors» نیز بی تاثیر نبوده است.

پردرآمدترین ستاره های سال 2017
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادل جونم کو پس؟

    • ali

      وایییییییییی بازم یک مطلب خووووب از خانم بختیاری عزیز .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسی :)

    • بدون نام

      بیانسه همیشه جزو 10 نفر اول. واقعا هم لیاقتشه

    • morteza

      تو قسمت مسی گفتید نه رونالدو و نه بکهام تو این لیست نیستن. ولی رونالدو که بود :|

    • بدون نام

      حیف که وان دی استراحت بود امسال وگرنه میفهمیدین اینا چیزی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج