۵۵۵۸۰۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

شباهتی بین توهین به روحانی و حادثه پلاسکو بود؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس در خصوص شعارهای روز قدس علیه رییس جمهور گفت: این اقدامات وحدت کشور را خدشه دار می کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم ارومیه در مجلس در خصوص شعارهای روز قدس علیه رییس جمهور گفت: این اقدامات وحدت کشور را خدشه دار می کند.

نادر قاضی‌پور با رد سازماندهی بودن حادثه روز قدس، گفت: حزب‌اللهی ها و اصولگرایان مطیع امر رهبری هستند. مقام معظم رهبری این رفتارها را حرام کرده‌اند و لذا به نظر می‌رسد این قبیل کارها توسط جریان‌های همسو سازماندهی شده باشد که قوه قضاییه باید با توهین‌کنندگان در هر قوه‌ای که باشند برخورد جدی کند.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اقدام یگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات نقطه‌زنی مواضع تروریست‌های تکفیری در خاک سوریه، گفت که سپاه باید این کار خود موجب شعور و شعف و خوشحالی آحاد مختلف جامعه شد. این اقدام با دستور مستقیم مقام معظم رهبری انجام گرفته است. انتشار ادعاها و اخبار نادرست، ایجاد تفرقه می‌کند.

اتفاق روز قدس یک امر تصادفی نبود که مثل پلاسکو یکباره رخ داده باشد

غلامرضا ظریفیان عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با اشاره به اتفاقات روز قدس و توهین به رئیس‌جمهور، خاطر نشان کرد: افرادی که این اقدام را نجام دادند شاید ساده لوح باشند اما ریشه های این جریان جای دیگری است و برخی کانونها این اقدامات را برنامه ریزی می‌کنند؛ بنابراین نمی‌توان گفت اتفاق روز قدس یک امر تصادفی و لحظه‌ای و یک پدیده مثل پلاسکو است که یکباره رخ داده باشد. این اقدامات دارای سابقه است و ما نمونه‌های زیادی از آن از جمله حمله به علی مطهری در شیراز یا آتش زدن سفارت عربستان را سراغ داریم که خسارات زیادی را به کشور زده است. این افراد و سوابق آنها کاملا مشخص است.

ظریفیان همچنین گفت: عجیب اینجاست که برخی مواقع به بهانه امنیت ملی شدیدترین برخورد با برخی افراد انجام می‌شود اما با این جریان که امنیت و وحدت ملی را دچار خدشه کرده برخورد سطحی انجام می‌شود و اصل ماجرا به قوت خود باقی است که دلیل آن هم این است که آنها حاشیه امنیت داشته و پشتیبانی می شوند.

رئیس جمهور باید صبور باشد

ناصر موسوی لارگانی گفت: حرکتی که تعدادی از افراد انجام دادند و شعارهایی را علیه رئیس جمهوری در راهپیمایی روز قدس دادند، این بهانه را دست کسانی دادند که خارج کشور نشستند و منتظر اختلاف بین مسوولان و مردم در ایران هستند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهوری در این موضوع باید صبور باشند، بالاخره ایشان در انقلاب در مسئولیت ارزشمندی مسوولیت و در قوه مقننه ۲۰ سال حضور و در بخش های دیگری نیز فعالیت داشتند بنابراین در این موضوع خدای نکرده شخص رئیس جمهوری با صحبت هایشان یا طرفدارانشان کاری نکنند که اختلاف بیشتر شود. با متخلفان باید برخورد شود، همان طوری که دادستان به این موضوع تاکید داشت. طوری نشود که کسانی طرفدار رئیس جمهوری هستند با سخنانشان به این اختلاف ها بیافزاید.

مسئولان ذیربط بویژه دادستانی باید به موضوع اهانت خودسرها به سرعت رسیدگی کنند

سید ابوالقاسم رئوفیان نیز درباره اهانت عده ای به رئیس جمهوری وبرخی شخصیت های کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مسئولان در جایگاه مسئول باید پاسخگو این اقدامات غیراخلاقی باشند و با این اقدامات به گونه ای برخورد شود که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین اظهارکرد: این قبیل اقدامات منافع ملی کشور را هدف قرار می دهد و به کشور آسیب می رساند و دستگاه های امنیتی همانطور که به سرعت باحادثه تروریستی برخورد کردند، مسئولان ذیربط بویژه دادستانی نیز باید با این موضوع به سرعت رسیدگی، مسببین وعاملان آن را شناسایی و ضمن معرفی به مردم با آنان دراسرع وقت به شدت برخورد کنند.

رئوفیان با بیان این که این قبیل اقدامات بازی در زمین دشمنان است، خاطرنشان کرد: خوراکی که برخی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس برای بهره برداری دشمنان نظام ایجاد کردند، آبی بود که به آسیاب دشمن ریخته شد و گناه نابخشودنی است وباید ریشه این پدیده منحوس شناسایی وبا عوامل آن برخورد جدی شود .

وی گفت: آقای روحانی آستانه تحمل و صبر بالایی دارد و امیدواریم با صبر و متانت با این موضوعات برخورد کند ولی از طرف دیگر دستگاه های ذیربط نیز باید نسبت به این اقدامات ناگوار به وظیفه اصلی خود عمل کنند چراکه از این قبیل اقدامات آسیب جدی تری به کشور ونظام خواهد رسد تا از ناحیه تروریست های تکفیری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرکت؟

    • بدون نام

      حرکت به کجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج