جاباما
۵۵۶۱۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاکید آمریکا به کشورهای عربی برای حل بحران قطر

وزیر خارجه آمریکا گفت، قطر و چهار کشور عربی که علیه این همسایه کوچک ولی ثروتمند خود تحریم وضع کرده‌اند باید برای رسیدن به یک راه حل به مذاکره بنشینند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر خارجه آمریکا گفت، قطر و چهار کشور عربی که علیه این همسایه کوچک ولی ثروتمند خود تحریم وضع کرده‌اند باید برای رسیدن به یک راه حل به مذاکره بنشینند.

رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام بعدی موثر برای این کشورها باید مذاکره و تداوم گفت‌وگو باشد. ما بر این باوریم که متحدان ما و شرکایمان زمانیکه با یکدیگر به سمت یک هدف واحد حرکت می‌کنند، می‌توانند با تروریسم و افراط گرایی مقابله کنند.

عربستان، امارات متحده عربی،‌ بحرین و مصر چهار کشوری هستند که قطر را به ارتباط و حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرده و با تدوین شروطی ۱۳ بندی از این کشور خواسته‌اند تا برای برداشتن تحریم‌های اعمال شده، آنها را اجرایی کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در ادامه این بیانیه آورده است: کاهش لفاظی‌ها به کاهش تنش میان این کشورها و همچنین منطقه کمک می‌کند. آمریکا ارتباط نزدیک خود را با تمامی این کشورها حفظ می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج