جاباما
۵۵۶۳۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نطق حداد عادل درباره انتخابات در مجلس

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، آمادگی این فراکسیون و همچنین مجلس را برای تعامل، همدلی و همکاری با دولت آینده اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، آمادگی این فراکسیون و همچنین مجلس را برای تعامل، همدلی و همکاری با دولت آینده اعلام کرد.

غلامعلی حدادعادل در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس گفت: به فضل الهی انتخابات یازدهمین دور ریاست جمهوری با حضور پرشکوه ملت ایران پای صندوق‌های رای برگزار شد و مردم با پاسخی پرشور و صمیمانه به دعوت مقام معظم رهبری حماسه سیاسی خلق کردند و با تحکیم رابطه ملت و نظام اسلامی بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: باید خداوند بزرگ را شکر گفت که چنین توفیقی را نصیب ملت ایران کرد همچنین باید به ملت تبریک گفت که پیروز این میدان بودند و به جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت باید تبریک گفت که توانستند اعتماد ملت را با موفقیت کسب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات به خوبی برگزار شد و از نظم و نشاط قانونی بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: ملت ایران نشان داد که ملتی با فرهنگ و فضیلت است و صاحب بصیرت و هوشمندی سیاسی و اجتماعی است. امنیت و آرامش حاکم بر فضای انتخابات همراه با شور و نشاط ناشی از آزادی و سلامت انتخابات معرف و مبشر مردم سالاری دینی است که دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی می‌باشد.

حداد عادل خاطر نشان کرد: مشارکت چشمگیر مردم پای صندوق‌های رای نشان داد که مردم به نظام اسلامی اعتماد داشته و تقلب در سال 88 را قبول ندارند. تعداد آرایی که موجب شد انتخابات به مرحله دوم کشیده نشود در حدود 350 هزار رای از مجموع بیش از 36 میلیون رای بود.

وی افزود: ما امیدواریم جناب آقای روحانی رییس جمهور منتخب ایران درخدمت به مردم بزرگوار ایران موفق باشد و به شعارهای انتخاباتی خود در مستقل بودن و معتدل بودن و عقلانیت جامعه عمل بپوشانند و با گسترش امنیت و آرامش به حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی که مهمترین و فوری‌ترین مساله دولت آینده است موفق شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: ملت از رییس جمهور منتخب انتظار دارد که پاسدار استقلال کشور و انقلاب اسلامی و پیروی ولایت فقیه باشد. ملت انتظار دارد که رییس جمهور با استفاده از همه ظرفیت‌های دیپلماسی درمذاکره با بیگانگان و سلطه‌گران حافظ منافع و مصالح ملی کشور باشد.

حدادعادل خاطر نشان کرد: ما نمایندگان مجلس و از جمله نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و تعامل مجلس با دولت آینده اعلام می‌کنیم و امیدواریم جناب آقای روحانی که سابقه پنج دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه سیاسی خود دارند بتواند ساز و کار مناسبی برای این تعامل به وجود آورند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس، گفت: ایشان رییس جمهور آینده را به حفظ توانایی‌ها و مزیت‌های دولت‌های گذشته و پرهیز از ضعف‌ها و مشکلات آنان توصیه کردند. با نگاهی به گذشته ما از رییس جمهور منتخب انتظار داریم تا مراقب باشد در دولت ایشان به مخالفان حکومت اجازه فعالیت داده نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: ما از رییس جمهور آینده انتظار داریم بر طبل تضاد و اختلاف و ستیزه نکوبد و برای تحکیم وحدت قوای سه‌گانه تلاش کند. ما انتظار داریم با مفاسد اقتصادی مبارزه‌ای جدی داشته باشد و انتخاب وزیران و همکاران خود را به جریان سیاسی خاصی محدود نکند.

حداد عادل در پایان گفت: ما از رییس جمهور منتخب که خود در کسوت روحانیت قرار دارد، می‌خواهیم پاسدار دین باشد و دولت خود را بر پایه تدبیر بنا کند و اطمینان داشته باشد که در این مسیر با او همدل و همکار خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دبیر بازنشسته

      اقای حداداگرشمابه کار خودمشغول باشید رییس جمهور منتخب همانطور که اعتماد ملت رابدست اورد خود بهترمی داند چگونه عمل کندتا دعای مردم همیشه بااو باشد کاری که شماوهمراهانتان نتوانستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج