جاباما
۵۵۶۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اکران فیلم گذشته فرهادی در ۲۰ سینما

فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی از اواخر این هفته در ۲۰ سینمای کشور اکران خود را آغاز می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی از اواخر این هفته در ۲۰ سینمای کشور اکران خود را آغاز می‌کند.

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه‌ی «فیلمیران» که پخش جدیدترین فیلم اصغر فرهادی را بر عهده دارد، درباره‌ی وضعیت اکران «گذشته» بیان کرد: این فیلم قطعا از چهارشنبه این هفته (۲۹خردادماه) در ۱۰ سینمای تهران اکران می‌شود. همچنین اکران این فیلم در ۱۰ سینمای شهرستانی نیز از شنبه (اول تیرماه) آغاز خواهد شد.

وی درباره‌ اکران «گذشته» در سینماهای حوزه‌ هنری گفت: انشاءالله حوزه‌ی هنری هیچ مشکلی با اکران این فیلم نخواهد داشت و «گذشته» در آن سینماها نیز روی پرده برود.

این پخش‌کننده درباره‌ی اکران ویژه‌ی فیلم اصغر فرهادی برای خبرنگاران که چند هفته قبل از سوی مسوولان سازمان سینمایی قول داده شده بود،گفت: وضعیت ویژه‌ی اکران خبرنگاران چهارشنبه (۲۹خردادماه) مشخص خواهد شد اما در تلاشیم که اکران ویژه‌ی اصحاب رسانه را با حضور آقای فرهادی برنامه‌ریزی کنیم.

سرتیپی همچنین درباره‌ی تبلیغات تلویزیونی فیلم سینمایی «گذشته» گفت که هنوز وضعیت این بخش مشخص نشده است.

در هفته‌های قبل بحث اینکه آیا «گذشته» در سینماهای حوزه‌ی هنری اکران خواهد شد یا نه؟ داغ شده بود و رسانه‌های مختلف در این باره به گمانه‌زنی پرداخته بودند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است مسوولان حوزه هنری سه‌شنبه ۲۸خردادماه این فیلم را مشاهده کرده و نتیجه را اعلام کنند.

فیلم «گذشته» قرار است از چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در گروه سینمایی«آفریقا» به‌واسطه‌ پخش «فیلمیران» عرضه شود.

در خلاصه داستان «گذشته» آمده است: «احمد (علی مصفا) ۴ سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی «لوسی» دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به «لوسی» پرده از رازی در گذشته بر می‌دارد.»

علاوه‌بر «برنیس بژو» (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار و برگزیده کن) و همچنین «طاهر رحیم» (برنده جایزه سزار)، بازیگران دیگری چون «علی مصفا»، «پائولین بورلت»، بازیگر بلژیکی فیلم معروف «زندگی صورتی»، «الیس آگویس»، «ژان جستین» ،«سابرینا وازانی» و«بابک کریمی» در این فیلم، مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

فیلم «گذشته» جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی در طول چهار هفته‌ی گذشته در سینماهای فرانسه به ۸۰۰ هزار تماشاگر رسیده است و همچنان نمایش ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      چرا به این فیلمها که ترویج بی اخلاقی و بی فرهنگی و بی بند و باری است و رابطه های زن و مردی که همسر وبچه دارن رو عادی سازی میکنن اجازه اکران داده میشه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج