۵۵۶۸۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برگزاری اولین اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره

اولین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ۷ نفره جانبازان و معلولین برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین از دهم تیرماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: اولین اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره جانبازان و معلولین برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین از ۱۰ تا ۱۶ تیر ماه در مجموعه ورزشی کارخانه الیاف تهران برگزار می‌شود.

امین اله مانی بعنوان سرمربی و احمد جانعلی (مربی)، محمدرضا گل‌محمدی (مربی دروازه‌بان)، کاظم ابراهیم‌زاده (مربی بدنساز) و مصطفی سلیمانی (فیزیوتراپ) در کنار ملی‌پوشان حضور دارند. سرپرستی نیز بر عهده اردشیر ماهینی خواهد بود.

امین اله مانی، رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: برای آمادگی شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین، که شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، شش مرحله اردو در نظر گرفته شده و اردوها با فواصل کم در فصل تابستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در دسته یک و دو، تعدادی بازیکن در کلاس‌ها و پست‌هایی که نیاز بود انتخاب شدند که این نفرات به علاوه ترکیب تیم ملی در بازی‌های پارالمپیک ریو، به اولین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

اله مانی خاطر نشان کرد: بازیکنان جدید فردا، هشتم تیرماه وارد تهران می‌شوند و کلاس‌بندی آنها مورد بازبینی قرار می‌گیرد و اگر در کلاس‌بندی تایید شوند، از شنبه، نهم تیرماه به جمع ملی‌پوشان حاضر در اردو اضافه خواهند شد. در اردوهای اولیه بیشتر بر تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی تمرکز داریم و در اردوهای پایانی دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی و برنامه کار با توپ را در نظر داریم.

وی ادامه داد: با توجه به تغییراتی که در قوانین فنی و نیز کلاس‌بندی در رشته فوتبال ۷ نفره ایجاد شده و مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین اولین رویدادی است که با شرایط جدید برگزار می‌شود، شاهد دگرگونی تیم‌ها به خصوص تیم‌های خوب دنیا خواهیم بود و همه آنها ناچار به ایجاد تغییر در ترکیب خود هستند.

اله مانی افزود: رقابت‌های قهرمانی جهان آرژانتین شهریور ماه سال جاری با حضور ۱۶ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های برتر دنیا به عنوان سرگروه مشخص می‌شوند. البته هنوز اسامی کشورهای شرکت کننده و گروه بندی مسابقات اعلام نشده است.

در اولین اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره محسن مختاری، عباس ترابی (مرکزی)، محمد امین شریفی (خوزستان)، هادی خوش اقبال (خراسان رضوی)، کامران یزدی (قزوین)، بهنام محبلو، یونس حسنی (زنجان)، امین روشن، قاسم غضنفری (فارس)، امیررضا عزت دوست، میرمنصور شادسعادت، مجتبی صادقی (گیلان)، محمدرضا صابرنیا (بوشهر) و حسین طبسی (کرمان) به عنوان بازیکنان جدید دعوت شده‌اند که در صورت تایید کلاس‌بندی به تمرینات افزوده خواهند شد.

فرزاد مهری، هاشم رستگاری (مرکزی)، حسن صفری، حسین تیزبر، مهدی جمالی، بابک صفری، رضا کریمی‌زاده (بوشهر)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم‌زاده، امیر امجدیان (کرمانشاه)، صادقی حسنی، رسول آتش افروز (گیلان)، روح اله جنگجو، محمد خراط (مازندران)، احسان غلامحسین‌پور (فارس) و حبیب اله حیدری مهر (زنجان) نیز از ورزشکاران مدعو به اردوی تیم ملی هستند که سابقه حضور در مسابقات برون مرزی مختلف را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج