۵۵۷۱۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آرمین سهرابیان؛ مورد علاقه ویسی، مازادِ کرانچار

تیم فوتبال استقلال در ادامه فعالیت هایش در بازار نقل و انتقالات با یک بازیکن جوانی قرارداد امضا کرد که در لیگ برتر شانزدهم دو نیم فصل کاملاً متفاوت را تجربه کرد.

وبسایت نود: تیم فوتبال استقلال در ادامه فعالیت هایش در بازار نقل و انتقالات با یک بازیکن جوانی قرارداد امضا کرد که در لیگ برتر شانزدهم دو نیم فصل کاملاً متفاوت را تجربه کرد.

آرمین سهرابیان بازيكن جديد استقلالي ها ۲۱ ساله و اهل گرگان است. این بازیکن جوان که فصل گذشته در سپاهان توپ می زد، برای فصل آینده جایی در برنامه های زلاتکو کرانچار نداشت و از این تیم جدا شد. این مدافع چپ پا در نیم فصل اول از مهره های ثابت عبدالله ویسی بود، اما در چند هفته آخر فصل گذشته و با آمدن کرانچار به اصفهان، شرایط برای او خیلی دشوار شد تا اینکه در پایان فصل مربی کروات اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد. سهرابیان در فصل گذشته تا پایان هفته هیجدهم، در ۱۴ بازی برای زردپوشان اصفهانی به میدان رفت که از چهار بازی که در ترکیب سپاهان قرار نداشت، یک بازی به علت محرومیت بود. سهرابیان در مجموع ۱۴ بازی فصل گذشته، در نیمی از بازی های خود به طول کامل تا پایان نود در میدان حضور داشت و تعویض نشد. سهرابیان در لیگ برتر شانزدهم در مجموع ۱۰۱۰ در ترکیب سپاهان بازی کرد، و یک کارت قرمز و دو کارت زرد دریافت کرد.

آرمین سهرابیان؛ مورد علاقه ویسی، مازادِ کرانچار

به نظر می رسد جذب آرمین سهرابیان در راستای جوانتر کردن شاکله تیم انجام شده تا اگر در کوران مسابقات فصل بازیکنان بزرگ و ستاره های استقلال دچار مصدومیت شدند، بتواند از نیروی جوانی بازیکنانی چون آرمین سهرابیان استفاده کند. آرمین سهرابیان بازیکنی چپ پاست که سابقه حضور در تیم ملی جوانان را هم دارد؛ این بازیکن در تیم جدیدش یعنی استقلال در سمت چپ خط دفاعی باید با میلاد زکی پور و یعقوب کریمی رقابت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج