۵۵۷۱۵۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پیام مشترک ۲ مقام ارشد اتحادیه اروپا به روحانی

رییس شورای اروپا و رئیس کمیسیون اروپا در پیامی به حسن روحانی با تأکید بر تعهد بی‌چون و چرای اتحادیه اروپا به برجام، اعلام کردند: آماده‌ایم که در مسیر اجرای کامل توافق هسته‌ای، به همکاری مؤثر خود ادامه دهیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس شورای اروپا و رئیس کمیسیون اروپا در پیامی به حسن روحانی با تأکید بر تعهد بی‌چون و چرای اتحادیه اروپا به برجام، اعلام کردند: آماده‌ایم که در مسیر اجرای کامل توافق هسته‌ای، به همکاری مؤثر خود ادامه دهیم.

متن پیام دونالد تاسک، رییس شورای اروپا و ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا که به نمایندگی از شورای اروپا و کمیسیون اروپا به شرح زیر است:

«جناب آقای رییس‌جمهور روحانی

تبریکات ما را به خاطر پیروزی درخشان در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری بپذیرید. حضور پرشمار مردم ایران در انتخابات، نشان از عزم ملت برای مشارکت در حیات سیاسی کشورشان داشت؛ بدین‌وسیله به آنان نیز تبریک می‌گوییم.

ما با تأکید بر تعهد بی چون و چرای اتحادیه اروپا به برجام - که دستاورد بزرگی در عرصه دیپلماسی چندجانبه محسوب می شود - آماده ایم که در مسیر اجرای کامل توافق هسته‌ای، به همکاری مؤثر خود ادامه دهیم.

امیدواریم که در سال‌های پیش رو، شاهد پیشرفت بیشتری در روابط دوجانبه؛ از جمله بازگشایی هرچه زودتر دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در تهران باشیم؛ همچنین برآنیم که در پرتو این همکاری، در جهت کاهش تنش و حل مسالمت‌آمیز درگیری‌ها گام‌های جدیدی برداشته، شاهد برقراری صلح در منطقه باشیم.

در پایان، آرزومندیم که دوره دوم ریاست‌جمهوری شما بتواند به مردم ایران، برای رسیدن به آرمان‌هایی چون پیشرفت اصلاحات مدنی و اقتصادی کمک کند؛ آرمان‌هایی که به روشنی و با رأی مردم ایران تایید شده است.

از طرف شورای اروپا،‌ دونالد تاسک
از طرف کمیسیون اروپا، ژان کلود یونکر»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      زنده باد روحانی ✌

    • محمدرضا بختیار

      امیدوارم آقای روحانی فریب چاکرم نوکرم های اروپایی ها را نخوره و در برابر هر توافق با آنها به تنظیم سند حقوقی قوی ومحکم بپردازد چون اروپایی ها به محض خطر در مورد منافع خود از طرف امریکا تمام تعهداتشان را فراموش می کنند همانطور که این مسئله در ارتباط با سویفت و بانکها اتفاق افتادو خلاف ادعای اروپایی ها از طرف آمریکاییها هیچ تهدید یا تنبیه را به همراه نداشتند بلکه با توجه به حوزه پولی یورو خودشان این روند را در پیش گرفتند و ترس از جریمه شدن بانکهای خود از سوی امریکا چنین تصمیمی گرفتند یعنی اینکه برجام دارای متنی ناقض هست ولی ما زیر بار پذیرفتن اشتباه خود نیستیم

    • بدون نام

      درود روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج